Er det plat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

SjeBets

folk må gøre som de vil, men personligt synes jeg det er for meget, arbejder med en hvor de alle fire også starter med samme bogstav, det er bare for meget for mig, men der er vi heldigvis forskellige, folk synes også valget af mine børns navne er sære til tider, og der er jo ikke andre vi skal gå efter, det er hvad vi selv kan lide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

folk må gøre som de vil, men personligt synes jeg det er for meget, arbejder med en hvor de alle fire også starter med samme bogstav, det er bare for meget for mig, men der er vi heldigvis forskellige, folk synes også valget af mine børns navne er sære til tider, og der er jo ikke andre vi skal gå efter, det er hvad vi selv kan lide.

Det er rigtigt, nu er vi jo også allerede begyndt med vores søn hehe 

Synes bare det kunne være sjovt at hører hvad andre tænkte om det 

Anmeld

5. september 2013

Maja88

Anonym skriver:

Hvor er det fantastisk! 

Nå ja og min mand starter med m

Anmeld

5. september 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Nå ja og min mand starter med m

Hehe kommer  til at tænke på min datter starter med A son er anden bogstav i mit.  Min mands.. min brors.. kusines og 2 niecers navne

Anmeld

5. september 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste og jeg begge har et navn med M, så fik vi en fantastisk søn og døbte ham noget med M. Nu er vi så blevet enige om at kører M stilen, og døbe alle de børn vi får med M.

men er det plat? Eller er det sødt? Hvad synes i? 

det samme er også i min familie med M

så det er Mille, Mette, Mikkel, Martin og så videre og videre hehe

det eneste er kun at de gamle min mormor foreksembel kludre i det tit hehe, så når hun så skal sige Mille så bliver der både sagt Mette, Mille, Mette NEJ MILLE hehe

Anmeld

5. september 2013

Pigent

Sagen er den at min kæreste og jeg begge har et navn med M, så fik vi en fantastisk søn og døbte ham noget med M. Nu er vi så blevet enige om at kører M stilen, og døbe alle de børn vi får med M.

Jeg synes det er en god ide 

Kender andre der har gjort det, fx en familie hvor alle børn starter med S, en familie hvor det M og en hvor det er med T. 

Anmeld

5. september 2013

Lunae

Anonym skriver:

Jeg synes det er meget sødt, når i nu har muligheden jeg kunne godt have fundet på det, hvis jeg kunne lide navne med det forbogstav

Anmeld

5. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Plat? Kun i det øjeblik, I vælger navne alene ud fra forbogstavet og reelt ikke kan lide dem. Det ville ingen vel gøre. 

Mine børn hedder Johanne, Jakob og Jeppe, og det har ikke givet dem traumer 

Anmeld

5. september 2013

tarkoflen

Jeg er ikke så meget til det, men det er jo ligemeget, hvad jeg synes hvis der er et navn med m l er helt pjattede med, så synes jeg da l skal fortsætte, men hvis l går ind i det halvhjertet og kun vælger et navn ud fra, at det skal starte med m, så synes jeg det er lidt fjollet

Anmeld

5. september 2013

k&k&k&k

Anonym skriver:

Jeg synes ikke det er plat! Her er det bare K der bliver brugt

Mor: Konni.
Far: Kenneth.
Storesøster: Kaya.
Lillebror: Kristian.

Vi valgte meget hurtigt at vi ville holde os til et bogstav når vi nu havde muligheden, og min mand ville gerne have vores søn opkaldt efter hans morfar: meget heldigt at han også startede med K

Så jeg er med på #sammeforbogstavtilalle#

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.