Råd til Rosacea?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

Lukas&Liam<3

MorDk skriver:

Jeg har en veninde som har det hun er meget glad for at bruge BB cream. Hun siger det carmoflerer det en smule. Men hvordan det behandles og om det kan behandles ved jeg ikke... (desværre) Lider selv af keratotis Pilaris på armene

Vidste slet ikke det hed noget. Jeg har det også på overarme og begge ben /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

minbaby

Bshizzle skriver:

Jeg har osse lige læst på Jim's FB at en var meget tilfreds med hans creme, da hun havde samme problem 

Men om det virker aner jeg ikke noget om 

Den har jeg nu ikke set. Men kun godt hvis den kan hjælpe flere 

Anmeld

6. september 2013

Mussen2

Jeg har hørt godt om exuviance

Anmeld

7. september 2013

Hjaltesmor

sol har virket for mig. jeg får det fx altid bedre med det efter en udenlandsrejse.

Derudover ingen hverken body- eller ansigtsscrubs og heller ikke vandbaserede lotions - vælg hellere fedtbaserede cremer.

Jeg har ingen erfaring med bumser. Det vidste jeg slet ikke, hang sammen med Rosacea. Men hvis du får mange knopper i form af døde gudceller, der ikke selv kan udskilles (det får jeg fx bag på armene), kan basiron hjælpe - men det er vist nok receptpligtigt.

Anmeld

7. september 2013

jlp90

Jeg har helt tilfældigt lige at Jim Lyngvig's creme skulle være gode. Prøv at like Hans Facebook side. Der var der en der skrev det.

Anmeld

8. september 2013

MorDk

Maria&Lukas skriver:

Vidste slet ikke det hed noget. Jeg har det også på overarme og begge ben /:

Det er sådan små knopper og nogle gange bliver de nærmest bumselign betændte agtig ikk? Jeg har det på armene og har haft det siden 2003 og er SÅ ked af dem... men kan jo intet gære det ved det

Anmeld

8. september 2013

Lukas&Liam<3

MorDk skriver:

Det er sådan små knopper og nogle gange bliver de nærmest bumselign betændte agtig ikk? Jeg har det på armene og har haft det siden 2003 og er SÅ ked af dem... men kan jo intet gære det ved det

Ja lige præcis /: er også rigtig ked af den. Har haft dem lige så længe jeg kan huske. Er bare så dårlig til at lade vær med at pille i dem, og det ser rigtig ulækkert ud når de er hvide.

Anmeld

8. september 2013

MorDk

Maria&Lukas skriver:

Ja lige præcis /: er også rigtig ked af den. Har haft dem lige så længe jeg kan huske. Er bare så dårlig til at lade vær med at pille i dem, og det ser rigtig ulækkert ud når de er hvide.

Går du så med toppe og t-shirts om sommeren? Jeg gør aldrig. KUN hvis jeg kun er blandt folk jeg er tæt på. Altså folk  jeg kender godt! Ja det er svært at lade være at pille

Anmeld

8. september 2013

Lukas&Liam<3

MorDk skriver:

Går du så med toppe og t-shirts om sommeren? Jeg gør aldrig. KUN hvis jeg kun er blandt folk jeg er tæt på. Altså folk  jeg kender godt! Ja det er svært at lade være at pille

Går helst med noget der dækker overarmene, men hader det endnu mere på benene. Det gør virkelig mine ben grimme, så om sommeren har jeg altid noget på hvor man ikke kan se mine lår og helst heller ikke for meget læg da det er hele vejen.

Anmeld

9. september 2013

MorDk

Maria&Lukas skriver:

Går helst med noget der dækker overarmene, men hader det endnu mere på benene. Det gør virkelig mine ben grimme, så om sommeren har jeg altid noget på hvor man ikke kan se mine lår og helst heller ikke for meget læg da det er hele vejen.

Føler med dig virkelig!! Det går en psykisk på... og man kan ikke gøre noget ved det desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.