Anbefal en billig barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

isabellasmor

Sandra Norit skriver:

Vi står og skal være forældre til februar så vi har egentligt god tid til at finde det der skal findes, men ville lige høre jere anbefalinger på en god og billig barnevogn.

Knus Sandra (16+0)

vi har selv trille. en start pakke fra ønskebørn til 3000. barnevogn, pusletaske, insektnet, regnslag, lift, dyne og pude + betræk dertil.

kan ikke huske om der var madrasser med  

men vi har været meget tilfredse med vognen  så den kan jeg klart anbefale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Anonym101

Tak for jeres svar alle sammen. Jeg har også kigget meget på de nye scandia!

Anmeld

8. september 2013

Tina og Allan

Vi købte den de har i Bilka. Med Selve vongen og lift samt regn og myggenet. 2500kr for sprit ny.

Ok Slangerne i dækkende var ikke så meget værd, de blev alle 4 skiftet hos den lokale cykelsnedker. For 200kr.

Den har simpelthen været fantastisk til prisen. Og så er den samtidig stil ren og tidsløs. Uden at ligne et rumskib.

Anmeld

8. september 2013

NovemberBaby2013

Hej Sandra. Her har vi købt en Basson Grande Nouvo med letvægtsstel (alustel). Dog har jeg jo først termin d. 2/12, så den er ikke taget i brug endnu, men den er billig synes vi og har mange gode funktioner. Først kiggede vi på Emmaljunga, men da vi så denne vogn, havde den bare flere funktioner end emmaljunga! Godt nok købte vi den på tilbud til 3000 med lift da vi var på messe i KBH, men tror heller ikke den speciel dyr ellers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.