Anbefal en billig barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.029 visninger
13 svar
2 synes godt om
5. september 2013

Anonym101

Vi står og skal være forældre til februar så vi har egentligt god tid til at finde det der skal findes, men ville lige høre jere anbefalinger på en god og billig barnevogn.

Knus Sandra (16+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

mth1987

Sandra Norit skriver:

Vi står og skal være forældre til februar så vi har egentligt god tid til at finde det der skal findes, men ville lige høre jere anbefalinger på en god og billig barnevogn.

Knus Sandra (16+0)

Jeg har en til salg vi har været glade for emmaljunga her og har ikk haft andet så det kan anbefales herfra. Dog er de jo lidt dyre som nye

Anmeld

5. september 2013

Mother-love

Trille barnevogne er billige.
Vi købte en trille gigant. Fik lift, pusletaske, insektet,regnslag, punkterfridæk og alustel samt luksus madresser til både lift og barnevognen med i købet for 4700 kr i børnebiksen. De har også en hjemmeside. Og vi synes barnevognen er rigtig fin. Vi har brugt den til Isabella i ca 1,5 år. Og den er gemt til den næste der måske vil komme engang og den er stadig i super fin stand

Anmeld

5. september 2013

Pigent

Jeg kender nogen der havde en Scandia og det er god barnevogn  Jeg synes det var en let barnevogn. Der er lift og pusletaske med til. 

Også er der nogle som jeg ikke kender, men har hørt folk snakke godt om

Basson Balder til 2949 kr uden lift og pusletaske (har hørt folk snakker godt om Basson, ved ikke om det er Balder modellen. Du kan fx købe lift og pusletaske på lekmer.dk de har sikkert noget til en god pris)

Trille Fix Gigant til 4999 med lift og pusletaske

Anmeld

6. september 2013

Anonym101

Tak for jeres svar. Jeg har desværre bare ikke råd til en barnevogn til 7. -8.000

Anmeld

6. september 2013

Pigent

Sandra Norit skriver:

Tak for jeres svar. Jeg har desværre bare ikke råd til en barnevogn til 7. -8.000

Hvad med Trille Fix Gigant eller Scandia som findes i flere forskellig modeller og priser Scandia kan ses babysams online katalog

Anmeld

6. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville købe en brugt Emmajungabarnevogn

Anmeld

6. september 2013

Sabone

Ved Babysam kan man få billige barnevogne og "barnevognspakker", hvor du får alt muligt med for okay billige penge

Vi har købt en brugt Emmaljunga og har absolut ikke fortrudt..

Dem kan man få til 1500-3000 kr.

Anmeld

6. september 2013

StineC

Vi venter også barn til februar, og vi har lige købt en cremefarvet Emmaljunga Big Star Supreme. Det virker som om det er en rigtig lækker vogn, kan ikke vente til vi skal ud og trille med den men jeg ville prøve at søge på nettet efter en brugt Emmaljunga evt.

Der er f.eks. denne her til 3500 kr

http://www.dba.dk/liggemaal-cm-98-big-star/id-1003198536/

Anmeld

6. september 2013

modesty

Sandra Norit skriver:

Knus Sandra (16+0)

Jeg ville købe en god brugt til omtrent 3.000 kr.

Hvis den skal være ny, ville jeg købe Scandia. Har hørt godt om dem og synes at de har det pæneste design af de billige mærker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.