Ligamentsmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

E.J.mor.

Anonym skriver:

Ingen kvalme og det undrer mig for den var ekstrem sidst. Men træthed og hovedpine, omg det er slemt! Kunne sove dagen væk! Selvom jeg ikke har kvalme har jeg dog ingen appetit og mærker ikke sult hmm.

Hvad med dig?

har næsten li været i bilka og waves...og ligepludselig skulle jeg bar knække...panik finde noget at spise,,men blev ikke så meget bedre så fandt nogen lakridser....så ind i bilka møder jeg bar en fiskelugt stod ved siden af en fiskebutik og jeg var lige ved at gø til og min datter skulle selvfølgelig tisse og wc lå ved siden af det der fisk,kæft jeg løb stærkt og folk kigget på mig gg

møder så mange lugte det er virkelig forfærdeligt.

jeg har også hovedpine og træthed og ømme dutter gg

og så har jeg åbenbart os dårlig.....hm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Anonym trådstarter

Sandra Norit skriver:

Mange gravide har de første måneder menstruationslignende, stikkende fornemmelser i underlivet, som let kan forveksles med præmenstruelle fornemmelser.

Det skyldes, at livmoderen hurtigt begynder at vokse og giver tyngdefornemmelse, og at der kommer træk på de ligamenter (ledbånd), der holder livmoderen. Ligamenterne strækker sig, efterhånden som livmoderen vokser, og dette sker nogle gange i ryk. Derfor kan du opleve ligamentsmerter under hele graviditeten.

Det er helt normalt og ufarligt, men kan være meget ubehageligt og smertefuldt. Stop op og hvil dig, hvis de kommer, når du bevæger dig. Bliver smerterne stærkere, eller kommer der blødning, bør du straks kontakte din læge eller fødestedet.

Tak De er godt nok konstante, også om natten, men det må da være det der trykker.

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

har næsten li været i bilka og waves...og ligepludselig skulle jeg bar knække...panik finde noget at spise,,men blev ikke så meget bedre så fandt nogen lakridser....så ind i bilka møder jeg bar en fiskelugt stod ved siden af en fiskebutik og jeg var lige ved at gø til og min datter skulle selvfølgelig tisse og wc lå ved siden af det der fisk,kæft jeg løb stærkt og folk kigget på mig gg

møder så mange lugte det er virkelig forfærdeligt.

jeg har også hovedpine og træthed og ømme dutter gg

og så har jeg åbenbart os dårlig.....hm

Ej puha føler med dig Tror nok mit skal komme

Ja ømme dutter, jeg kan næsten ikke holde ud at have BH på

Vi går en skøn tid i møde hehe.

Anmeld

5. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ja okay, min læge sagde bare ligamentsmerter i går da jeg var inde. Men læste også at det kan gøre ondt fordi livmoderen udvider sig. Må have forvekslet de to ting

Jeg fik af vide at det gør mange og at det mere er fagligt der er forskel bla er begge dele ufarlige men bliver feks ligament smerter for slemme kan det være tegn på bækkenløsning. Ligament smerter kommer feks ofte ved bevægelse eller hvis man rejser sig hvor smerterne fra livmoderen ofte kommer uafhængigt af bevægelse eller om du hviler

Generer det for meget så snak med fys da de har forstand på det og kan hjælpe med et trokanterbælte hvis det er ligamenterne eller begyndende bækkenløsning

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg fik af vide at det gør mange og at det mere er fagligt der er forskel bla er begge dele ufarlige men bliver feks ligament smerter for slemme kan det være tegn på bækkenløsning. Ligament smerter kommer feks ofte ved bevægelse eller hvis man rejser sig hvor smerterne fra livmoderen ofte kommer uafhængigt af bevægelse eller om du hviler

Generer det for meget så snak med fys da de har forstand på det og kan hjælpe med et trokanterbælte hvis det er ligamenterne eller begyndende bækkenløsning

Er det ikke tidligt med bækkenløsning i 6. uge? Puha jamen så må jeg mærke efter om det bliver værre eller bedre.

Anmeld

5. september 2013

E.J.mor.

Anonym skriver:

Ej puha føler med dig Tror nok mit skal komme

Ja ømme dutter, jeg kan næsten ikke holde ud at have BH på

Vi går en skøn tid i møde hehe.

har du evt lyst til at følges ad

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

har du evt lyst til at følges ad

Jeg skriver lige til dig

Anmeld

5. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Er det ikke tidligt med bækkenløsning i 6. uge? Puha jamen så må jeg mærke efter om det bliver værre eller bedre.

Jo det er meget sjældent det sker jeg har først selv fået det senere i graviditeten. Det er højest sansynligt bare livmoderen som giver sig når du ikke er længere. Jeg kunne godt mærke forskel på om det var det ene eller andet i sidste halvdel af graviditeten

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jo det er meget sjældent det sker jeg har først selv fået det senere i graviditeten. Det er højest sansynligt bare livmoderen som giver sig når du ikke er længere. Jeg kunne godt mærke forskel på om det var det ene eller andet i sidste halvdel af graviditeten

Ok håber ikke jeg hører til sjældenhederne så hehe

Havde absolut ingen bækkensmerter med mit første barn for 4 år siden, så håber heller ikke det kommer denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.