hvordan kan børnehaven udrede ham?
håber han bliver glad for beslutningen på længere sigt. det er hjerteskærende når børnene er ulykkelige 
her har min søn desværre skiftet skole flere gange, og det er ikke altid lige sjovt.
Jeg fik formuleret mig forkert. Det er børnehaven der skal sende papirerne afsted til PPR for, at h*n bliver udredt.
Det går bedre med h*n og i dag har h*n slet ikke sagt, at h*n ikke vil i børnehave. Vi har haft fri i går, i dag og i morgen, og hygget os. I går ville h*n slet ikke med ind i børnehaven da vi skulle hente søskende. Men i morges ville h*n gerne da vi skulle aflevere søskende. Jeg havde sagt, at h*n kunne gøre lige som "Da Lotte blev usynlig" og vupsi, så trykkede h*n sig på navlen og ingen kunne se h*n. Det gik rigtig fint og h*n tøede rigtig megt op. Her til eftermiddag legede h*n dernede med sin gamle venner.
Ja, det er bare så hjerteskærende når ens børn er kede af det. Det går direkte ind i hjertet.
Er ked af, at hører, at din søn har skiftet skole flere gange. Er han glad for, at være, hvor han er nu?
Anmeld