ms86 skriver:
Jeg synes ikke du har taget meget på! Der sker jo vildt meget med kroppen under en graviditet, så jeg synes bare du skal se det som et sundhedstegn at kroppen gør som den skal og "sparer op til" de kommende strabadser med amning og spædbarns-travlhed 
Jeg tog 12-13 kg på i min første graviditet og min datter vejede 2525g da hun blev født (3 uger før tid) og rundede de 3 kg omkring terminsdatoen - hvilket iflg min sundhedsplejerske stemte ok overens med hvad hun ville have vejet hvis hun blev født dér.. Min jordemoder snakkede dengang om, at man kan bruge sin egen + faderens fødselsvægt som estimat for hvor store børn man får.. Men ved ikke om det holder i virkeligheden.
- Og mht at komme af med kiloene igen, så krævede det ikke nogen særlig indsats. De første 8 var væk efter 3-4 uger og de sidste plus lidt flere forsvandt lige så stille hen ad vejen uden jeg gjorde noget særligt for det 
Tak for svar
Nej, jeg synes heller ikke jeg har taget voldsomt meget på, men frygter lidt hvor det ender henne
Okay, jeg selv var en lille en på 2600 gram og min mand vejede 3500 gram. Så det taler vel for en ret gennemsnitsagtig baby
Anmeld