update ekstremt meget væske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

Mini us

smølfine skriver:

Et normalt bt ligger omkring 120/70, så dit bt er rigtig fint

Ja præcis har fået en tid hos lægen senere så min urin kan blive tjekket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Karina1

Så blev jeg sendt hjem igen. De kunne ikke finde ud af om de ville indlægge mig, har et blodtryk på 158/89 nu, så de ville have nye blodprøver og jeg skal samle urin fra de næste 12timer igen! har det bare af helvedes til! de vil ringe i aften, hvis der er noget i mine blodprøver også skal jeg komme derind, om ikke andet skal vi derind imorgen tidlig bettemanden har det heldigvis godt derinde og det er det vigtigste
Der må meget gerne sendes ve-støv i min retning, så jeg snart kan få det godt igen! 38+5

Anmeld

5. september 2013

ESV

Mini us skriver:

Puha håber du får d bedre.. jeg har her 29+4 fået hovedpine igen ligesom i starten a graviditeten og er også nervøs for svangerskabsforgiftning.  Må jeg spørge hvad dit blodtryk lå på..?? Mit lå på 116/77..

Dit BT er helt normalt

Anmeld

5. september 2013

ESV

Mini us skriver:

Ja præcis har fået en tid hos lægen senere så min urin kan blive tjekket

Du har tidligere skrevet at du slv kan tjekke din urin så hvorfor skal lægen gøre det?

Anmeld

5. september 2013

Mini us

ESV skriver:

Du har tidligere skrevet at du slv kan tjekke din urin så hvorfor skal lægen gøre det?

Ringede til lægen og han ville gerne selv stixe min urin selvom jeg sagde den var ren :/ så var oppe hos ham og som jeg sagde til ham var der intet og mit BT var fint..

Anmeld

5. september 2013

Mini us

Karina1 skriver:

Så blev jeg sendt hjem igen. De kunne ikke finde ud af om de ville indlægge mig, har et blodtryk på 158/89 nu, så de ville have nye blodprøver og jeg skal samle urin fra de næste 12timer igen! har det bare af helvedes til! de vil ringe i aften, hvis der er noget i mine blodprøver også skal jeg komme derind, om ikke andet skal vi derind imorgen tidlig bettemanden har det heldigvis godt derinde og det er det vigtigste
Der må meget gerne sendes ve-støv i min retning, så jeg snart kan få det godt igen! 38+5

Stakkels dig :/ kan de ikke sætte dig igang eller ..?

Anmeld

5. september 2013

Karina1

Mini us skriver:

Stakkels dig :/ kan de ikke sætte dig igang eller ..?

De kan ikke selv finde ud af hvad de vil men ringer snart derud igen, for bliver vildt utilpas når jeg går rundt, har sovet en times tid og det har intet hjulpet, tværtimod

Anmeld

5. september 2013

Mini us

Karina1 skriver:

De kan ikke selv finde ud af hvad de vil men ringer snart derud igen, for bliver vildt utilpas når jeg går rundt, har sovet en times tid og det har intet hjulpet, tværtimod

Det er jo ikke holdbart håber det bedste for dig 

Anmeld

8. september 2013

lenemor77

Karina1 skriver:

Håber alt er godt hos dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.