update ekstremt meget væske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
18 svar
6 synes godt om
4. september 2013

Karina1

Oprettede tråden om jeg havde fået vildt meget væske i kroppen og fået hovedpine osv, kontaktede fødegangen den dag og intet skete der, sagde det hos min egen læge, som sagde jeg skulle kontakte min Jordmoder, der var jeg så idag og forklarede hende min situation. 

så sendte hun mig direkte på sygehuset, skulle igennem flere undersøgelser, har æggehvide i urinen, forhøjet blodtryk og taget hele 10kg på på 14dage! Så efter at have brugt hele eftermiddagen derude, blev jeg sendt hjem, skal tage urin fra i 12 timer og komme ind med det imorgen og få kørt hjertekurve og målt blodtryk osv igen også får vi det endelige svar på om det er svangerskabsforgiftning håber virkelig bare de vil sætte fødslen igang, kan sgu snart ikke holde det her ud mere!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Hullabullabulla

Karina1 skriver:

Oprettede tråden om jeg havde fået vildt meget væske i kroppen og fået hovedpine osv, kontaktede fødegangen den dag og intet skete der, sagde det hos min egen læge, som sagde jeg skulle kontakte min Jordmoder, der var jeg så idag og forklarede hende min situation. 

så sendte hun mig direkte på sygehuset, skulle igennem flere undersøgelser, har æggehvide i urinen, forhøjet blodtryk og taget hele 10kg på på 14dage! Så efter at have brugt hele eftermiddagen derude, blev jeg sendt hjem, skal tage urin fra i 12 timer og komme ind med det imorgen og få kørt hjertekurve og målt blodtryk osv igen også får vi det endelige svar på om det er svangerskabsforgiftning håber virkelig bare de vil sætte fødslen igang, kan sgu snart ikke holde det her ud mere!  

Forstår dig godt, jeg har været det samme igennem..

Jeg blev sat igang 36+5 (efter 14 dages indlæggelse på svangregangen) . Havde heldigvis en nem fødsel

Husk at forbered dig på, at du skal have epi under fødslen for at de kan styre dit bt.

Og hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive

Anmeld

5. september 2013

Karina1

Britt88 skriver:

Forstår dig godt, jeg har været det samme igennem..

Jeg blev sat igang 36+5 (efter 14 dages indlæggelse på svangregangen) . Havde heldigvis en nem fødsel

Husk at forbered dig på, at du skal have epi under fødslen for at de kan styre dit bt.

Og hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive

Er meget spændt på hvd de siger idag. For tænker, det ikke kan være så slemt når de sendte mig hjem igår? /; også igen, de vil jo have jeg skal derud igen idag /: også har jeg sådan set kun fået det værre, havde lidt feber igår og er blevet forkølet for 4 gang på 8 måneder og plejer aldrig at være forkølet! var oppe i nat for at tage panodiler fordi jeg vågnede så mange gange med hovedpine og har bare så ondt i hele min krop

Anmeld

5. september 2013

Mini us

Karina1 skriver:

Puha håber du får d bedre.. jeg har her 29+4 fået hovedpine igen ligesom i starten a graviditeten og er også nervøs for svangerskabsforgiftning.  Må jeg spørge hvad dit blodtryk lå på..?? Mit lå på 116/77..

Anmeld

5. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ka slet ik forstå at du er blevet sendt hjem! Syntes godt nok du ska insistere på at blive indlagt frem til fødslen. Jeg var indlagt 1 1/2 uge med ssf i min første graviditet. Det udviklede sig pludseligt til hello, og jeg endte med aks. Jeg havde alle de symtomer du beskriver, + synsgorstyrrelser, opkast og trykken for brystet den dag jeg fik aks. Rigtig meget held og lykke med det hele. Vh stine

Anmeld

5. september 2013

Karina1

Mini us skriver:

Puha håber du får d bedre.. jeg har her 29+4 fået hovedpine igen ligesom i starten a graviditeten og er også nervøs for svangerskabsforgiftning.  Må jeg spørge hvad dit blodtryk lå på..?? Mit lå på 116/77..

Det lå på 157/89 ved jordmoderen og jeg har gennem hele min graviditet haft en lavt blodtryk. Dog var det faldet lidt da jeg kom ud på sygehuset /; men du skal gå til din læge reller jordmoder og få tjekket din urin og evt en blodprøve?

Anmeld

5. september 2013

Mini us

Karina1 skriver:

Det lå på 157/89 ved jordmoderen og jeg har gennem hele min graviditet haft en lavt blodtryk. Dog var det faldet lidt da jeg kom ud på sygehuset /; men du skal gå til din læge reller jordmoder og få tjekket din urin og evt en blodprøve?

Det højt :/ kan selv tjekke min urin og der er ikke protein i.. så tænker at se det an til i næste uge .. er det dumt..??

Anmeld

5. september 2013

Karina1

StineW79 skriver:

Jeg ka slet ik forstå at du er blevet sendt hjem! Syntes godt nok du ska insistere på at blive indlagt frem til fødslen. Jeg var indlagt 1 1/2 uge med ssf i min første graviditet. Det udviklede sig pludseligt til hello, og jeg endte med aks. Jeg havde alle de symtomer du beskriver, + synsgorstyrrelser, opkast og trykken for brystet den dag jeg fik aks. Rigtig meget held og lykke med det hele. Vh stine

Jeg skal derind igen idag. Det hele startede også med en omgang Roskildesyge og det sagde jeg til min jordmoder for 14dage siden, men der skete ingenting, før jeg var der igår og forklarede hende hvordan jeg har det nu, så skete der lige pludselig en masse. Håber godt nok bare de vil sætte det igang nu, selvom jeg er bange for ikke at have kræfter til fødslen fordi jeg er så sløj nu, men kan godt mnok ikke overskue det mere nu

Anmeld

5. september 2013

Karina1

Mini us skriver:

Det højt :/ kan selv tjekke min urin og der er ikke protein i.. så tænker at se det an til i næste uge .. er det dumt..??

Jeg vil nok mene det er bedre at være på den sikre side og få det tjekket

Anmeld

5. september 2013

smølfine

Mini us skriver:

Et normalt bt ligger omkring 120/70, så dit bt er rigtig fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.