Mit vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Jeg havde absolut ikke noget problem med kødkonceptet - jeg ELSKER kød, især okse.. MUMS

Men jeg kunne bare ikke undvære alt andet altså.. Jeg spiser da også kartofler engang imellem og grovpasta, jeg spiser bare ikke smør, slik, chips, alm sodavand og sådan noget

Jeg var også bare GLAAAD da jeg steg på vægten den anden dag og der stod 99,6

Jeg tror også på at Vejen frem er den vej DU kan følge. Jeg tror ikke på at man resten af livet kan vælge noget fra og så hellere spise med måde eller holde sig fra noget i en periode. Det usunde såsom chips, kage, slik osv skal man med tendens til overvægt selvfølgelig altid spise med måde. 

Men super lækkert med vægten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg tror også på at Vejen frem er den vej DU kan følge. Jeg tror ikke på at man resten af livet kan vælge noget fra og så hellere spise med måde eller holde sig fra noget i en periode. Det usunde såsom chips, kage, slik osv skal man med tendens til overvægt selvfølgelig altid spise med måde. 

Men super lækkert med vægten

Nemlig, man er nødt til at gøre det man selv har det bedst med..

Og selvfølgelig SKAL der være plads til lidt usundt engang imellem, selvom man er på skrump

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Nemlig, man er nødt til at gøre det man selv har det bedst med..

Og selvfølgelig SKAL der være plads til lidt usundt engang imellem, selvom man er på skrump

Ja det synes jeg også at der skal.

vi plejer hver fredag at købe bland-selv slik i kiosken og dette har jeg også gjort idag, men kun 30 stk. Lyder måske for nogen som meget, men så skulle de se den pose jeg blandede før  Men min pose er slet ikke spist, jeg er stadig mæt efter aftensmaden, så har slet ikke haft lyst, så nu bliver det nok lørdagsslik i stedet 

Anmeld

13. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja det synes jeg også at der skal.

vi plejer hver fredag at købe bland-selv slik i kiosken og dette har jeg også gjort idag, men kun 30 stk. Lyder måske for nogen som meget, men så skulle de se den pose jeg blandede før  Men min pose er slet ikke spist, jeg er stadig mæt efter aftensmaden, så har slet ikke haft lyst, så nu bliver det nok lørdagsslik i stedet 

Altså i forhold til hvad jeg plejede at købe af slik før i tiden, så er 30 stykker INGENTING

Især hvis der var tilbud blev posen ret stor - totalt forfærdeligt!
Vi har lavet ISIS chokolademousse i dag, hvor vi skal have revet mørk chokolade over og vindruer til nu her om lidt, glæder mig helt vildt!

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Altså i forhold til hvad jeg plejede at købe af slik før i tiden, så er 30 stykker INGENTING

Især hvis der var tilbud blev posen ret stor - totalt forfærdeligt!
Vi har lavet ISIS chokolademousse i dag, hvor vi skal have revet mørk chokolade over og vindruer til nu her om lidt, glæder mig helt vildt!

Det lyder ellers lækkert  

Anmeld

13. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det lyder ellers lækkert  

Det var det faktisk også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.