Mit vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
15 svar
21 synes godt om
4. september 2013

Anonym trådstarter

Det er mig fra tråden "for ensformigt" Jeg er som skrevet i den tråd anonym fordi jeg ikke er klar til at gå public med mit projekt. 

Jeg skal have lært hvad der fungere for mig i et vægttab

Jeg skal have lært at sætte mindre krav til mig selv 

Jeg skal have lært at være ligeglad med hvad JEG tror andre tror

Nå men det var slet ikke det jeg ville, jeg ville blot dele at jeg idag er blevet to-ciffert! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

C-Dog

Hvor skønt for dig :-D se så må det du spiser jo alligevel fungere :-D hurra for to cifre

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

Har købt shape up app'en og noget overrasket over at den siger at jeg må få 1500 kcal om dagen, når mit arbejde er meget lidt bevægelse. 

Anmeld

4. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Har købt shape up app'en og noget overrasket over at den siger at jeg må få 1500 kcal om dagen, når mit arbejde er meget lidt bevægelse. 

Det kommer jo an på hvor mange kilo du vil tabe om ugen

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Det kommer jo an på hvor mange kilo du vil tabe om ugen

Jeg mener jeg skrev at jeg gerne vil tabe et kilo om ugen.

Anmeld

6. september 2013

Bettina90

Først, tillykke 

I takt med at du taber dig vil dit daglige kalorie behov blive lavere  Mener man minimum skal have 1000 kcal om dagen.

Anmeld

6. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det er mig fra tråden "for ensformigt" Jeg er som skrevet i den tråd anonym fordi jeg ikke er klar til at gå public med mit projekt. 

Jeg skal have lært hvad der fungere for mig i et vægttab

Jeg skal have lært at sætte mindre krav til mig selv 

Jeg skal have lært at være ligeglad med hvad JEG tror andre tror

Nå men det var slet ikke det jeg ville, jeg ville blot dele at jeg idag er blevet to-ciffert! 

Det er nemlig vigtigt, at du selv sætter op, hvordan du har det bedst mht. et vægttab!

Jeg startede på Dukan "kuren" for lidt over 1 måned siden, det gik "ok" i et par uger, men jeg kunne absolut ikke leve uden frugt, rugbrød, juice, havregryn osv., så måtte justere efter hvad der gjorde mig glad samtidig med, at vægten gik ned..

Det er møgsvært ikke at sætte for høje krav til sig selv - jeg kender det udmærket!!

Og flot du er 2cifret - det er jeg også lige blevet, og hvor føles det bare lækkert!!!

Keep up the good Work

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

Bettina90 skriver:

Først, tillykke 

I takt med at du taber dig vil dit daglige kalorie behov blive lavere  Mener man minimum skal have 1000 kcal om dagen.

Det er jeg klar over  Men mener bare at slankedoktoren siger 1200 kcal, så er 1500 jo noget mere.

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Det er nemlig vigtigt, at du selv sætter op, hvordan du har det bedst mht. et vægttab!

Jeg startede på Dukan "kuren" for lidt over 1 måned siden, det gik "ok" i et par uger, men jeg kunne absolut ikke leve uden frugt, rugbrød, juice, havregryn osv., så måtte justere efter hvad der gjorde mig glad samtidig med, at vægten gik ned..

Det er møgsvært ikke at sætte for høje krav til sig selv - jeg kender det udmærket!!

Og flot du er 2cifret - det er jeg også lige blevet, og hvor føles det bare lækkert!!!

Keep up the good Work

Prøvede også dukan, men nåede end ikke i fase to, alt det kød og ingen frugt. Nej nok mere alle de nej'er/no go der er gjorde at jeg kun fokuserede på alt det jeg ikke måtte spise og havde klart mest lyst til det.

Men ja det er super lækkert at komme under de 100. 

Anmeld

6. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Prøvede også dukan, men nåede end ikke i fase to, alt det kød og ingen frugt. Nej nok mere alle de nej'er/no go der er gjorde at jeg kun fokuserede på alt det jeg ikke måtte spise og havde klart mest lyst til det.

Men ja det er super lækkert at komme under de 100. 

Jeg havde absolut ikke noget problem med kødkonceptet - jeg ELSKER kød, især okse.. MUMS

Men jeg kunne bare ikke undvære alt andet altså.. Jeg spiser da også kartofler engang imellem og grovpasta, jeg spiser bare ikke smør, slik, chips, alm sodavand og sådan noget

Jeg var også bare GLAAAD da jeg steg på vægten den anden dag og der stod 99,6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.