justice skriver:
Havde termin 30.12. men d.d. (11.01) er der stadig ingen tegn på fødsel, veer eller nogen ting.... Så man blir sgu helt i tvivl om der er liv derinde....
Er der andre der er gået de 14 dage over tid ??? Så hører jeg gerne fra jer - jeg er single idet min x valgte at skride fra os i starten af graviditeten, så det har været en lang og hård proces - og jeg tror da heller ikke jeg er 'helt oppe' fra undergrunden endnu 
Jeg har købr Politikkens Graviditetsbog - og surfer også lidt på nettet - især de links man kan se på jordmoderkonsultationens hjemmeside - men kender ikke til de bøger I snakker om at man får fra læge, jordmoder, sundhedsplejerske osv - for jeg har ikke fået nogen og der har heller ikke ævret snak om nogen bøger dérfra, så ved ikke om det kun er nogle kommuner der har "råd" til give dén vigtige information = bliv mor! Synes det er forkert i så fald når ikke ALLE gravide tilbydes de samme ting - har også hørt flere gravide der har været til flere undersøgelser, scanninger osv end jeg (uden de nødvendigvis har fejlet noget) det er åbenbart også forskelligt i regionerne???
Jeg er ikke gået 14 dage over (endnu) men har på fornemmelsen jeg kommer til det, er indtil videre kun gået 8 dage over (og single). Men er ikke ved at gå ud af mit gode skind, klare det også hvis jeg går 14 dage over tiden, ville bare gerne at det selv gik i gang og ikke skulle sættes igang.
Jeg fik heller ikke nogen bog eller andet fra hverken læge eller JM, min læge sagde bare at hvis jeg var i tvivl om noget kunne jeg bare kigge på nettet
, hvilket man egentlig kun bliver mere i tvivl af, da der er modsigelser alle vejne. Så fik jeg heldigvis politikkens og gyldendahls bog om graviditet af min varehuschef, som han lige havde napset fra konen i deres skilsmisse 
Har heldigvis efterfølgende kommet til en anden læge som er super god, specielist i kvindesygedomme og graviditet, så hende har jeg brugt meget, da jeg er meget ret utilfreds med min JM.
Sender dig lige en masse Vestøv...
Har du fået en tid til igangsættelse hvis det ikke går i gang inden de næste par dage?
Anmeld