Januar 2010 baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

Mullemus86

Hej..
Jeg har termin d. 9 januar.. Udover denne side, bruger jeg også netbaby.dk og min-mave.dk
// Alice 16+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

babydrengen

Vi venter barn nummer 2 til d.2 Januar.. men den første dreng.. vi har en pige på 4.. min mand er selvstændig og da vi fik at vide det var en dreng, sagde han dejlig så skal jeg ikke tænke på om jeg skal sælge firmaet engang.. men vores datter siger hun vil arbejde ligesom far når hun bliver stor. og jeg sagde til min mand, hvad nu hvis lillemanden bliver frisør, ja ligesom Dennis Knudsen, frisør der aldrig er hjemme.. jamen så havde vi jo tøsen... ja vi har dem begge kom det efter..

jeg bruger meget min mave- uge efter uge, for at se hvad der nu sker med lillemanden... og bimbambaby.dk..

Anmeld

9. november 2009

Maise

babydrengen skriver:

Vi venter barn nummer 2 til d.2 Januar.. men den første dreng.. vi har en pige på 4.. min mand er selvstændig og da vi fik at vide det var en dreng, sagde han dejlig så skal jeg ikke tænke på om jeg skal sælge firmaet engang.. men vores datter siger hun vil arbejde ligesom far når hun bliver stor. og jeg sagde til min mand, hvad nu hvis lillemanden bliver frisør, ja ligesom Dennis Knudsen, frisør der aldrig er hjemme.. jamen så havde vi jo tøsen... ja vi har dem begge kom det efter..

jeg bruger meget min mave- uge efter uge, for at se hvad der nu sker med lillemanden... og bimbambaby.dk..

Tillykke med nr. to. Dejligt at skulle have en dreng når i nu har en pige, selvom det selvfølgelig bare er vigtigt at de er sunde og raske. Sjov historie du skrev. Min kæreste mener at han får det så hårdt fordi det jo er ham der skal ligge vågen og køre/hente/bringe når vores barn bliver teenager. Vi venter en pige og det er åbenbart hans mareridt, det at hun en dag bliver teenager. hmm han ved slet ikke hvad der venter ham fra hun bliver født, så er det bare endre bekymringer Dog er vi i det hele taget spændte da det er nr. et vi skal have. Vi får nok et chok, men på den gode måde

Anmeld

16. november 2009

Turtles

Hejsa.

Min kæreste og jeg venter vores første barn, og jeg er sat til den 30 januar 2010. Vi skal have en dreng.

Vi glæder os rigtig meget. Jeg har mest brugt min graviditet.dk og så den bog man får hos lægen. Men min veninde som også er gravid, har anbefalet mig denne hjemmeside, så nu er jeg også her.

Tillykke til alle jer der også venter jer.

Anmeld

11. januar 2010

justice

Havde termin 30.12. men d.d. (11.01) er der stadig ingen tegn på fødsel, veer eller nogen ting.... Så man blir sgu helt i tvivl om der er liv derinde....

Er der andre der er gået de 14 dage over tid ??? Så hører jeg gerne fra jer - jeg er single idet min x valgte at skride fra os i starten af graviditeten, så det har været en lang og hård proces - og jeg tror da heller ikke jeg er 'helt oppe' fra undergrunden endnu

Jeg har købr Politikkens Graviditetsbog - og surfer også lidt på nettet - især de links man kan se på jordmoderkonsultationens hjemmeside - men kender ikke til de bøger I snakker om at man får fra læge, jordmoder, sundhedsplejerske osv - for jeg har ikke fået nogen og der har heller ikke ævret snak om nogen bøger dérfra, så ved ikke om det kun er nogle kommuner der har "råd" til give dén vigtige information = bliv mor! Synes det er forkert i så fald når ikke ALLE gravide tilbydes de samme ting - har også hørt flere gravide der har været til flere undersøgelser, scanninger osv end jeg (uden de nødvendigvis har fejlet noget) det er åbenbart også forskelligt i regionerne???

Anmeld

11. januar 2010

SHERO

justice skriver:

Havde termin 30.12. men d.d. (11.01) er der stadig ingen tegn på fødsel, veer eller nogen ting.... Så man blir sgu helt i tvivl om der er liv derinde....

Er der andre der er gået de 14 dage over tid ??? Så hører jeg gerne fra jer - jeg er single idet min x valgte at skride fra os i starten af graviditeten, så det har været en lang og hård proces - og jeg tror da heller ikke jeg er 'helt oppe' fra undergrunden endnu

Jeg har købr Politikkens Graviditetsbog - og surfer også lidt på nettet - især de links man kan se på jordmoderkonsultationens hjemmeside - men kender ikke til de bøger I snakker om at man får fra læge, jordmoder, sundhedsplejerske osv - for jeg har ikke fået nogen og der har heller ikke ævret snak om nogen bøger dérfra, så ved ikke om det kun er nogle kommuner der har "råd" til give dén vigtige information = bliv mor! Synes det er forkert i så fald når ikke ALLE gravide tilbydes de samme ting - har også hørt flere gravide der har været til flere undersøgelser, scanninger osv end jeg (uden de nødvendigvis har fejlet noget) det er åbenbart også forskelligt i regionerne???

Jeg er ikke gået 14 dage over (endnu) men  har på fornemmelsen jeg kommer til det, er indtil videre kun gået 8 dage over (og single). Men er ikke ved at gå ud af mit gode skind, klare det også hvis jeg går 14 dage over tiden, ville bare gerne at det selv gik i gang og ikke skulle sættes igang.

Jeg fik heller ikke nogen bog eller andet fra hverken læge eller JM, min læge sagde bare at hvis jeg var i tvivl om noget kunne jeg bare kigge på nettet , hvilket man egentlig kun bliver mere i tvivl af, da der er modsigelser alle vejne. Så fik jeg heldigvis politikkens og gyldendahls bog om graviditet af min varehuschef, som han lige havde napset fra konen i deres skilsmisse 

Har heldigvis efterfølgende kommet til en anden læge som er super god, specielist i kvindesygedomme og graviditet, så hende har jeg brugt meget, da jeg er meget ret utilfreds med min JM.

Sender dig lige en masse Vestøv... 

Har du fået en tid til igangsættelse hvis det ikke går i gang inden de næste par dage?

Anmeld

11. januar 2010

justice

Tullen85 skriver:

Har du fået en tid til igangsættelse hvis det ikke går i gang inden de næste par dage?

jeg skal ind og tjekkes med scanning og CTG, så håber bare på alt er ok 'derinde' ellers sætter de mig nok igang senere på ugen når jeg når til uge 42.

- Bliver dog mærkeligt hvis man ikke kan føde selv.... Så der jo ingen grund til at træne sig i dét.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.