Tak fordi i skriver. synes det er så hyggeligt med en lille portal for os der skal skal føde omkring samme tid hvor vi kan dele tanker mm. Andre er selvfølgelig også velkomne hvis de har noget på hjertet. ;-)
Har det sådan at hver gang jeg læser noget, ser eller hører om noget så tænker jeg " det ved jeg godt" synes ikke der er meget der har overrasket mig eller er nyt for mig. Ved ikke om det er fordi at næsten alle ens veninder har fået børn, samt andre led i familien har små børn.
Tror at den store test for mig først bliver når barnet kommer og skal have alt til at fungere, så får piben nok en anden lyd. Det er jeg ikke i tvivl om. Jeg tænker bare, at der må da være noget jeg ikke ved så meget om, som jeg kan læse mig frem til eller lign. synes bare ikke jeg falder over noget. Så er lige nu gået i krig med at læse om børneopdragelse og børns udvikling, det kan man jo altid gøre sig nogle tanker om. Dog en gentagelse for mig, da jeg er sygeplejerske og har læst det under min uddannelse. Jeg tænker at det hele nok bunder i utålmodighed, og jeg må vide alt hvad jeg kan nå at vide inden barnet kommer. Men jeg skal nok blive overrasket når den lille kommer ;-)
Hvis i ikke kender denne bog "De kære børn" af Anna Wahlgren, så er det en udemærket opdragelsesbog/udvikling, skrevet af en kvinde med 9 børn, som hun skrev i 80´erne, som stadig er populær og anerkendt.
Afventer stadig 1 jordemoderbesøg om 10 dage, der håber jeg at kunne få en masse info.
maise
Anmeld