Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Det var et dejligt skønt navn til så lækker en lille pige
Det var et dejligt skønt navn til så lækker en lille pige
Tak , det synes vi også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Tillykke med hende
Tillykke med hende
Mange Tak skal du have
MariaKyedDK skriver: Ja jeg har Onsdag d. 28.8.2013 kl. 21:12 i uge 41+0 - Hjemmefødsel fødselsberetning kommer senere ( fordi den er så fantastisk ) Jeg har haft mit livs oplevelse, oplevelsen har gjort mig til '' et andet menneske'' på en eller anden dyb måde.- det er sempelthen så svært at beskrive ( MEN jeg prøver - en af dagende ) Jeg kan næsten ikke rumme alle de føelser lige for tiden, det er så overvældene... Vores lille pige vejede 3450 g og var 51 cm og hun er gudeskøn. og hun er en lille miniudgave af hendes storebror da han blev født - hun har bare en masse skønt hår... et par billeder skal i ikke snydes for
Ja jeg har
Onsdag d. 28.8.2013 kl. 21:12 i uge 41+0 - Hjemmefødsel
fødselsberetning kommer senere ( fordi den er så fantastisk )
Jeg har haft mit livs oplevelse, oplevelsen har gjort mig til '' et andet menneske'' på en eller anden dyb måde.- det er sempelthen så svært at beskrive ( MEN jeg prøver - en af dagende )
Jeg kan næsten ikke rumme alle de føelser lige for tiden, det er så overvældene...
Vores lille pige vejede 3450 g og var 51 cm og hun er gudeskøn. og hun er en lille miniudgave af hendes storebror da han blev født - hun har bare en masse skønt hår...
et par billeder skal i ikke snydes for
Martsbaby skriver: Hvor er hun LÆKKER!Tillykke med hende!
Hvor er hun LÆKKER!Tillykke med hende!
Tusinde Tak
Hurra! Endelig kom hun! Var det en planlagt hjemmefødsel? Og har den lille smukke et navn?
Stort tillykke med hende!
hekran skriver: Hurra! Endelig kom hun! Var det en planlagt hjemmefødsel? Og har den lille smukke et navn? Stort tillykke med hende!
tusind tak
Ja fuldstændig planlagt
Og hun hedder Karoline
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128