Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
liten-mamma skriver: Stort tillykke Skønt du havde en god oplevelse! Hun er bare rigtig skøn og ikke mindst nuttet!
Stort tillykke Skønt du havde en god oplevelse!
Hun er bare rigtig skøn og ikke mindst nuttet!
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Stort tillykke med den lækker prinsesse Hvad hedder hun?
Stort tillykke med den lækker prinsesse Hvad hedder hun?
Hun hedder Karoline
MariaKyedDK skriver: Tusind tak Hun hedder Karoline
MariaKyedDK skriver: Ja jeg har Onsdag d. 28.8.2013 kl. 21:12 i uge 41+0 - Hjemmefødsel fødselsberetning kommer senere ( fordi den er så fantastisk ) Jeg har haft mit livs oplevelse, oplevelsen har gjort mig til '' et andet menneske'' på en eller anden dyb måde.- det er sempelthen så svært at beskrive ( MEN jeg prøver - en af dagende ) Jeg kan næsten ikke rumme alle de føelser lige for tiden, det er så overvældene... Vores lille pige vejede 3450 g og var 51 cm og hun er gudeskøn. og hun er en lille miniudgave af hendes storebror da han blev født - hun har bare en masse skønt hår... et par billeder skal i ikke snydes for
Ja jeg har
Onsdag d. 28.8.2013 kl. 21:12 i uge 41+0 - Hjemmefødsel
fødselsberetning kommer senere ( fordi den er så fantastisk )
Jeg har haft mit livs oplevelse, oplevelsen har gjort mig til '' et andet menneske'' på en eller anden dyb måde.- det er sempelthen så svært at beskrive ( MEN jeg prøver - en af dagende )
Jeg kan næsten ikke rumme alle de føelser lige for tiden, det er så overvældene...
Vores lille pige vejede 3450 g og var 51 cm og hun er gudeskøn. og hun er en lille miniudgave af hendes storebror da han blev født - hun har bare en masse skønt hår...
et par billeder skal i ikke snydes for
KÆMPE STORT TILLYKKE!
Hvor er hun da bare ALT for lækker - fik helt et sug i maven..
Glæder mig til at læse FB!
Stort tillykke med hende! Nøj, hvor jeg glæder mig til at læse din beretning
emmagirl skriver: Stort tillykke med hende! Nøj, hvor jeg glæder mig til at læse din beretning
Mange Tak
det kan du også glæde dig til
M (: skriver: KÆMPE STORT TILLYKKE! Hvor er hun da bare ALT for lækker - fik helt et sug i maven.. Glæder mig til at læse FB!
Tusind Tusind tak
jamen jeg glæder mig også til at skrive FB men jeg tuder hver gang jeg tænker på min fødsel og hele den dag, så skal lige tage mig sammen hehe ....
et-ønske skriver: Sikke dog en lækker lille trold Tillykke med hende
Sikke dog en lækker lille trold Tillykke med hende
tusinde Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128