Update på babyen i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Ny mor

Så er jeg omsider nået til 22+6. Synes godt nok ikke graviditeten flyver afsted, som flere af jer oplever ;-)))  
Jeg er hele tiden lidt bange for noget skal gå galt – ret latterligt, men det sidder bare dybt i mig efter den MA, hvor jeg INTET forkert havde mærket inden, og  havde en ”sådan noget bare ikke sker for mig” sorgløs holdning til etc. etc...
Nå, men MD scanningen gik rigtig godt og alt så fint ud og babyen var aktiv og dejlig.
Vi var 100% sikre på vi IKKE ville vide kønnet denne 3. og sidste gang….indtil dagen før jeg skulle afsted….Vi bare blev SÅ nysgerrige og tanken om den lange rejse op på Sjælland for at blive scannet var bare så demotiverende, så jeg måtte have den gulerod at få kønnet at vide….så  jeg kunne ikke dy mig alligevel, da scanningssygeplejersken spurgte om jeg ville vide kønnet…..og surprice!!!!
Vi venter en lillebror, igen igen!!!!!!
Misforstå mig ikke – jeg elsker ham allerede Hans profil lignede Julius´og han havde de kæreste bevægelser og jeg ville ikke bytte ham for nogen pige, men for f…… da, TRE KNÆGTE/ KAMPHANER + manden!!! Og mig som ene høne…puha…det virker virkelig skræmmende……de bliver jo ikke ved at være søde små babyer og børn, men bliver til STORE frække knægte jeg skal deale med og give modspil……må håbe jeg vokser med opgaven, for jeg føler mig godt nok i mindretal ved tanken om ikke at skulle have en kønsfælle i huset……..
Jeg smider lidt billeder af lille-bitte-bror og min hvide dunk i næste uge, når vi får hovedcomputeren med billederne på op og kører…..
God weekend!
Birgitte & Linus 22+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Tut

Jubiiii, du er tilbage, jeg har savnet dig SÅÅÅÅ meget

Stort tillykke med lille Linus, og sikke et fedt navn.

Jeg er 20+0 i dag, og vi venter en lillesøster som skal hedde Nana.

Igen, skønt at have dig tilbage.

Knus

Tut

Anmeld

17. juli 2009

Loggidut

Ha ha så er du hjemme igen Nymor...hjemme hos vi andre, og en lillebror er bare såååååå skønt, han bliver da lige rosinen i pølseenden, og hvordan er det nu med at rigtige mænd laver drenge! Det er da et lille vidunder, og det sværeste bliver da nok at blive ved med at finde alle de drengenavne frem!

Stort tillykke med ham det bette pus, jeg glæder mig sindsygt til billederne!

Anmeld

17. juli 2009

Loggidut

Loggidut skriver:

Ha ha så er du hjemme igen Nymor...hjemme hos vi andre, og en lillebror er bare såååååå skønt, han bliver da lige rosinen i pølseenden, og hvordan er det nu med at rigtige mænd laver drenge! Det er da et lille vidunder, og det sværeste bliver da nok at blive ved med at finde alle de drengenavne frem!

Stort tillykke med ham det bette pus, jeg glæder mig sindsygt til billederne!

Nå ja...navnet er også på plads...så fedt et navn!

Anmeld

17. juli 2009

Anja

Ihhh, altså !! Så cool med TRE drenge !

Er sikker på at du nok skal klare alt det mandehørm i stiv arm

Anmeld

17. juli 2009

Muffinmus

Lækkert navn til den kommende lillebror ..helt sikkert. Og alt skal nok gå godt søde, det er jeg sikker på.

Anmeld

17. juli 2009

linemus

Hold da op, hvor er du kommet langt i graviditeten. Synes lige du har fortalt nyheden Dejligt at han har det godt derinde. Jeg er sikker på, alt går fint denne gang, men kan godt forstå, at uroen er der.

Dejligt navn Du skal nok klare tre drenger. Ellers så tænk på, hvor dejligt det bliver med tre store - altså helt store - drenge, der elsker mor og passer på hende

Knus Line

Anmeld

17. juli 2009

ivfmarie

Wooow... Tusind tillykker til dig søde Birtgitte - hvor enormt dejligt at høre fra dig!!

Bare rolig.. du skal nok få dine piger at holde styr på - tænk på alle de kommende svigerdøtre!!!

Kæmpe knus fra Marie - på lånecomputer hos de gamle

Anmeld

17. juli 2009

Tynen

LINUS
Elsker det navn!!!

(Bare rolig! Jeg tager det ikke.. Har jo den kriterie mod navne der slutter på S   )

Anmeld

19. juli 2009

Ny mor

Tut skriver:

Jubiiii, du er tilbage, jeg har savnet dig SÅÅÅÅ meget

Stort tillykke med lille Linus, og sikke et fedt navn.

Jeg er 20+0 i dag, og vi venter en lillesøster som skal hedde Nana.

Igen, skønt at have dig tilbage.

Knus

Tut

Wau, Nana er et smukt navn og det passer så flot sammen med Noah

Tænk du allerede er over halvvejs!

Hvordan går det med Noah???

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.