Så er jeg omsider nået til 22+6. Synes godt nok ikke graviditeten flyver afsted, som flere af jer oplever ;-)))
Jeg er hele tiden lidt bange for noget skal gå galt – ret latterligt, men det sidder bare dybt i mig efter den MA, hvor jeg INTET forkert havde mærket inden, og havde en ”sådan noget bare ikke sker for mig” sorgløs holdning til etc. etc...
Nå, men MD scanningen gik rigtig godt og alt så fint ud og babyen var aktiv og dejlig.
Vi var 100% sikre på vi IKKE ville vide kønnet denne 3. og sidste gang….indtil dagen før jeg skulle afsted….Vi bare blev SÅ nysgerrige og tanken om den lange rejse op på Sjælland for at blive scannet var bare så demotiverende, så jeg måtte have den gulerod at få kønnet at vide….så jeg kunne ikke dy mig alligevel, da scanningssygeplejersken spurgte om jeg ville vide kønnet…..og surprice!!!!
Vi venter en lillebror, igen igen!!!!!!
Misforstå mig ikke – jeg elsker ham allerede

Hans profil lignede Julius´og han havde de kæreste bevægelser og jeg ville ikke bytte ham for nogen pige, men for f…… da, TRE KNÆGTE/ KAMPHANER + manden!!! Og mig som ene høne…puha…det virker virkelig skræmmende……de bliver jo ikke ved at være søde små babyer og børn, men bliver til STORE frække knægte jeg skal deale med og give modspil……må håbe jeg vokser med opgaven, for jeg føler mig godt nok i mindretal ved tanken om ikke at skulle have en kønsfælle i huset……

..
Jeg smider lidt billeder af lille-bitte-bror og min hvide dunk i næste uge, når vi får hovedcomputeren med billederne på op og kører…..
God weekend!
Birgitte & Linus 22+6
Anmeld