Anonym skriver:
I vores tilfælde har det noget med økonomi at gøre. Kan ikke se hvad mit indlæg har med din eller andres økonomi at gøre.
Køber gerne brugt, ville f.eks. aldrig smide 1100 kr. efter en flyverdragt, men havde vi haft de penge vi normalt har, ville jeg nok give de par hundrede ekstra og så undgå hullerne. 400 kr. er stadig billigt når den normalt koster over 1000 kr.
Anyways.. ved ikke rigtig hvad dit indlæg er til for, andet end lige at belære mig om dit synspunkt på tingene?
Havde du ville svare på mine spørgsmål kunne du bare have skrevet.
"Jeg ville vælge den med hullerne."
Men så fik du jo også lige min mening om noget du ikke bad om.
Øh...Jeg tror bare vi har 'talt' helt forbi hinanden.
Grunden til at jeg skrev mit indlæg, var fordi du skriver at du er ked af at købe noget med huller i, at jeres økonomi er stram og du vælger at skrive som anonym og i et at dine svar, skriver du at det nok skyldes snoberi at du har det sådan. Alt det tolkede jeg bare som at du var ked af at I ikke havde råd til at købe en anden flyverdragt, og så ville jeg såmen blot fortælle, at der ikke behøver at være en sammenhæng mellem at købe tøj med huller og økonomi. Altså at der ikke er nogen der behøver at tænke noget negativt om jer og jeres tøj indkøb og tænke at I nok ikke har råd til andet, fordi der jo også findes mennekser (mig f.eks.) som har råd, men som OGSÅ vælger at købe brugt tøj med huller LIGESOM som dig. Så jeg sætter egentlig bare dig og mig i samme 'kategori'! (-og det var på ingen måde ment som at blærer mig med vores økonom eller andet! Det er jeg da rigtig ked af hvis du opfattede det sådan!)
men jeg undskylder gerne hvis du føler dig trådt over tæerne!!! Det var på ingen måde min meningen, og dybeste set er jeg jo fuldstændig ligeglad med hvad en totalt ukendt mor køber af tøj til sit barn, ligesom du (som jeg forstår dit indlæg) er fuldstændig ligeglad med hvad jeg gør.
Anmeld