Brugt ticket to heaven flyverdragt. hilfe.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Jeg ville vælge dermed hullerne når det ikke har nogen betydning for udseendet og den ikke er utæt.

Men har du evt. Overvejet at købe flyverdragt i Bilka/ Føtex i stedet? De har altså nogle fine flyverdragter til billige penge. Og de er rigtig fine og fungere som en flyverdragt nu skal. Isabella havde to fra Føtex sidste år. Og de begge holdte hende fint varm og tør

jeg har haft både regntøj, flyverdragt, termotøj og gummistøvler fra Bilka og jeg synes bare ikke det var så godt, det er altid gået op i syninger og er hurtigt blevet slidt at se på. til gengæld har TTH aldrig skuffet. Synes personligt også det fra Bilka er lidt kedeligt at se på. og når jeg nu kan få noget jeg også synes er flot og er i god kvalitet, så vil jeg gerne det.

Men jeg har også besluttet at købe den med hullerne og så bare sy dem. det er ren snobberi fra min side at jeg var i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

baby012

Vi har her en regel om at lige præcis sko og overtøj køber vi ikke brugt  

sko fordi at det kan ødelægge fødderne, og overtøj fordi at jeg ikke kan se hvordan det kan være tæt, med huller i.. 

Men jeg ville måske anbefale dig at kigge i genbrugscentre.. Der kan man altså være meget heldig nogen gange  

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Vi har her en regel om at lige præcis sko og overtøj køber vi ikke brugt  

sko fordi at det kan ødelægge fødderne, og overtøj fordi at jeg ikke kan se hvordan det kan være tæt, med huller i.. 

Men jeg ville måske anbefale dig at kigge i genbrugscentre.. Der kan man altså være meget heldig nogen gange  

Sko køber jeg aldrig brugt. men det andet gør mig ikke noget. Hullerne er indvendig i inderstoffet. Og de kan syes. Tvivler på at det har noget at skulle have sagt for om den er tæt, da den intet fejler i yderstoffet. har også købt den nu. Til 200 kr er det jo lige før vi har råd til at købe en anden, hvis det er helt galt. Selv om det tror jeg nu ikke det er. tak for input.

Anmeld

3. september 2013

lineog4

Anonym skriver:

Sko køber jeg aldrig brugt. men det andet gør mig ikke noget. Hullerne er indvendig i inderstoffet. Og de kan syes. Tvivler på at det har noget at skulle have sagt for om den er tæt, da den intet fejler i yderstoffet. har også købt den nu. Til 200 kr er det jo lige før vi har råd til at købe en anden, hvis det er helt galt. Selv om det tror jeg nu ikke det er. tak for input.

Jeg har næsten altid købt flyverdragter brugt (er så mere til reima men det er en anden historie ). Og har ikke oplevet forskel i tørhed og varme fra de gange jeg har købt fra ny. Og ja som du skriver har man råd til mere end en.... jeg har fået til to Reimaer til den mindste for samlet 375 - det er en besparelse der kan mærkes. Og i næste størrelser hænger der to der er købt fra brugt, brugt af storebror men sagtens kan klare en sæson måske dog kun som ekstra.

så tillykke med en billig flyverdragt 

Anmeld

3. september 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg tror også, at jeg ville tage den med hullerne, når de sidder inden i dragten.

Nu ved jeg ikke, hvor i landet, du er fra, men vi var forbi Ringsted Outlet for nogle uger siden, og der har Ticket to heaven åbenbart en butik (vi havde aldrig været der før). De havde en masse gode tilbud, og vi købte bl.a. ny flyverdragt til 360 kr, så de kan også fås billigt på tilbud. Det er sikkert sidste års modeller, men det er jeg egentlig ligeglad med.

Anmeld

4. september 2013

Mumto3

Anonym skriver:

I vores tilfælde har det noget med økonomi at gøre. Kan ikke se hvad mit indlæg har med din eller andres økonomi at gøre.

Køber gerne brugt, ville f.eks. aldrig smide 1100 kr. efter en flyverdragt, men havde vi haft de penge vi normalt har, ville jeg nok give de par hundrede ekstra og så undgå hullerne. 400 kr. er stadig billigt når den normalt koster over 1000 kr.

Anyways.. ved ikke rigtig hvad dit indlæg er til for, andet end lige at belære mig om dit synspunkt på tingene?

Havde du ville svare på mine spørgsmål kunne du bare have skrevet.
"Jeg ville vælge den med hullerne."

Men så fik du jo også lige min mening om noget du ikke bad om.

Øh...Jeg tror bare vi har 'talt' helt forbi hinanden.

Grunden til at jeg skrev mit indlæg, var fordi du skriver at du er ked af at købe noget med huller i, at jeres økonomi er stram og du vælger at skrive som anonym og i et at dine svar, skriver du at det nok skyldes snoberi at du har det sådan. Alt det tolkede jeg bare som at du var ked af at I ikke havde råd til at købe en anden flyverdragt, og så ville jeg såmen blot fortælle, at der ikke behøver at være en sammenhæng mellem at købe tøj med huller og økonomi. Altså at der ikke er nogen der behøver at tænke noget negativt om jer og jeres tøj indkøb og tænke at I nok ikke har råd til andet, fordi der jo også findes mennekser (mig f.eks.) som har råd, men som OGSÅ vælger at købe brugt tøj med huller LIGESOM som dig. Så jeg sætter egentlig bare dig og mig i samme 'kategori'! (-og det var på ingen måde ment som at blærer mig med vores økonom eller andet! Det er jeg da rigtig ked af hvis du opfattede det sådan!)

men jeg undskylder gerne hvis du føler dig trådt over tæerne!!! Det var på ingen måde min meningen, og dybeste set er jeg jo fuldstændig ligeglad med hvad en totalt ukendt mor køber af tøj til sit barn, ligesom du (som jeg forstår dit indlæg) er fuldstændig ligeglad med hvad jeg gør.

Anmeld

4. september 2013

modesty

Hej. Vores økonomi er ret stram i år og derfor skal vi købe brugt flyverdragt. jeg vil gerne have en ticket to heaven, da jeg har gode erfaringer med det mærke.

Jeg har så funden den model jeg gerne vil have på DBA og her til mit spørgsmål.

Jeg har fundet en til 400 kr. som er helt fin uden nogen dikkedare. jeg har så fundet en anden til 250 kr. som er fuldstændig ligesom den anden og beskrivelsen er magen til pånær at der er to små huller på indersiden af klappen som jeg nok ville kunne sy. hvad for en ville i vælge hvis pengene var små?

tror i de huller gør den dårligere til dens job? (holde varme, kulden ude)

Slettet.

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Øh...Jeg tror bare vi har 'talt' helt forbi hinanden.

Grunden til at jeg skrev mit indlæg, var fordi du skriver at du er ked af at købe noget med huller i, at jeres økonomi er stram og du vælger at skrive som anonym og i et at dine svar, skriver du at det nok skyldes snoberi at du har det sådan. Alt det tolkede jeg bare som at du var ked af at I ikke havde råd til at købe en anden flyverdragt, og så ville jeg såmen blot fortælle, at der ikke behøver at være en sammenhæng mellem at købe tøj med huller og økonomi. Altså at der ikke er nogen der behøver at tænke noget negativt om jer og jeres tøj indkøb og tænke at I nok ikke har råd til andet, fordi der jo også findes mennekser (mig f.eks.) som har råd, men som OGSÅ vælger at købe brugt tøj med huller LIGESOM som dig. Så jeg sætter egentlig bare dig og mig i samme 'kategori'! (-og det var på ingen måde ment som at blærer mig med vores økonom eller andet! Det er jeg da rigtig ked af hvis du opfattede det sådan!)

men jeg undskylder gerne hvis du føler dig trådt over tæerne!!! Det var på ingen måde min meningen, og dybeste set er jeg jo fuldstændig ligeglad med hvad en totalt ukendt mor køber af tøj til sit barn, ligesom du (som jeg forstår dit indlæg) er fuldstændig ligeglad med hvad jeg gør.

Undskyldningen er selvfølgelig godtaget. Jeg forstod bare ikke meningen med indlægget. Og jeg er anonym fordi jeg ikke gider hverken at dømmes fordi jeg køber brugt eller fordi jeg ikke vidste om den med huller i var FOR brugt. Anyways så har jeg købt den med hullerne og så var der råd til et sæt godt termotøj oveni.

Anmeld

5. september 2013

VIPpigen

Kan se du har købt den med hullerne. Og ville bare lige sige at det kan ries i hånden. Tror faktisk jeg faldt over den på dba, da jeg sad og lurede derinde. Hullerne forringer ikke modellen... De sidder i foret, det er kun hvis yderstoffet går i stykker at den bliver dårligere.

I gang med sytråden, så ser ingen de huller, og de er ikke til gene når barnet skal tage flyverdragt af/på

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Kan se du har købt den med hullerne. Og ville bare lige sige at det kan ries i hånden. Tror faktisk jeg faldt over den på dba, da jeg sad og lurede derinde. Hullerne forringer ikke modellen... De sidder i foret, det er kun hvis yderstoffet går i stykker at den bliver dårligere.

I gang med sytråden, så ser ingen de huller, og de er ikke til gene når barnet skal tage flyverdragt af/på

Ja, og jeg kan sy, så det skal nok blive fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.