Brugt ticket to heaven flyverdragt. hilfe.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
19 svar
13 synes godt om
2. september 2013

Anonym trådstarter

Hej. Vores økonomi er ret stram i år og derfor skal vi købe brugt flyverdragt. jeg vil gerne have en ticket to heaven, da jeg har gode erfaringer med det mærke.

Jeg har så funden den model jeg gerne vil have på DBA og her til mit spørgsmål.

Jeg har fundet en til 400 kr. som er helt fin uden nogen dikkedare. jeg har så fundet en anden til 250 kr. som er fuldstændig ligesom den anden og beskrivelsen er magen til pånær at der er to små huller på indersiden af klappen som jeg nok ville kunne sy. hvad for en ville i vælge hvis pengene var små?

tror i de huller gør den dårligere til dens job? (holde varme, kulden ude)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Maja88

Anonym skriver:

Hej. Vores økonomi er ret stram i år og derfor skal vi købe brugt flyverdragt. jeg vil gerne have en ticket to heaven, da jeg har gode erfaringer med det mærke.

Jeg har så funden den model jeg gerne vil have på DBA og her til mit spørgsmål.

Jeg har fundet en til 400 kr. som er helt fin uden nogen dikkedare. jeg har så fundet en anden til 250 kr. som er fuldstændig ligesom den anden og beskrivelsen er magen til pånær at der er to små huller på indersiden af klappen som jeg nok ville kunne sy. hvad for en ville i vælge hvis pengene var små?

tror i de huller gør den dårligere til dens job? (holde varme, kulden ude)

Altså hvis du kan sy, så klart den billige

Anmeld

2. september 2013

Capri Sonne

Klappen, altså huen eller? Så ville jeg sy dem og spare flere penge

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Altså hvis du kan sy, så klart den billige

Altså de er måske 1-2 cm lange slid huller, ville bare sy det med nål og tråd, ville måske ikke blive så kønt, men det er på indersiden, så tænker det kan være ligemeget, mit barn går i DP så det er ikke fordi der er så mange der kommer til at se det alligevel.

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Capri Sonne skriver:

Klappen, altså huen eller? Så ville jeg sy dem og spare flere penge

hullerne er måske 1-2 cm lange. de sidder på klappen ved siden af lynlåsene i begge sider,på maven. de er indvendig, så det ville ikke være noget man kan se. tror jeg tager den billige så. det er nok bare snobberi at jeg synes det er træls at kbe noget med hul i.

Anmeld

2. september 2013

Capri Sonne

Anonym skriver:

hullerne er måske 1-2 cm lange. de sidder på klappen ved siden af lynlåsene i begge sider,på maven. de er indvendig, så det ville ikke være noget man kan se. tror jeg tager den billige så. det er nok bare snobberi at jeg synes det er træls at kbe noget med hul i.

Jeg har det sådan at hvis ikke de gør at overtøjet er utæt og de er skjult, så er det ligemeget

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Capri Sonne skriver:

Jeg har det sådan at hvis ikke de gør at overtøjet er utæt og de er skjult, så er det ligemeget

ej du har også helt ret. Havde lige brug for nogen andres mening. tror jeg spare pengene. tak for input.

Anmeld

2. september 2013

Mumto3

Jeg vil bare lige sige, at vi har råd til at købe nyt tøj til vores børn, også dyrt mærketøj, men jeg synes det er så tåbeligt, når man kan få noget brugt rigtig billigt. Jeg elsker det når jeg finder noget der er super billigt, og så tager jeg gerne et ubetydeligt hul med i købet.

Så om man køber brugt tøj med huller i eller ej, behøver ikke at have noget som helst med økonomi at gøre!!!

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg vil bare lige sige, at vi har råd til at købe nyt tøj til vores børn, også dyrt mærketøj, men jeg synes det er så tåbeligt, når man kan få noget brugt rigtig billigt. Jeg elsker det når jeg finder noget der er super billigt, og så tager jeg gerne et ubetydeligt hul med i købet.

Så om man køber brugt tøj med huller i eller ej, behøver ikke at have noget som helst med økonomi at gøre!!!

I vores tilfælde har det noget med økonomi at gøre. Kan ikke se hvad mit indlæg har med din eller andres økonomi at gøre.

Køber gerne brugt, ville f.eks. aldrig smide 1100 kr. efter en flyverdragt, men havde vi haft de penge vi normalt har, ville jeg nok give de par hundrede ekstra og så undgå hullerne. 400 kr. er stadig billigt når den normalt koster over 1000 kr.

Anyways.. ved ikke rigtig hvad dit indlæg er til for, andet end lige at belære mig om dit synspunkt på tingene?

Havde du ville svare på mine spørgsmål kunne du bare have skrevet.
"Jeg ville vælge den med hullerne."

Men så fik du jo også lige min mening om noget du ikke bad om.

Anmeld

2. september 2013

Mother-love

Jeg ville vælge dermed hullerne når det ikke har nogen betydning for udseendet og den ikke er utæt.

Men har du evt. Overvejet at købe flyverdragt i Bilka/ Føtex i stedet? De har altså nogle fine flyverdragter til billige penge. Og de er rigtig fine og fungere som en flyverdragt nu skal. Isabella havde to fra Føtex sidste år. Og de begge holdte hende fint varm og tør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.