vil da lige råbe op!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

justagirl

mie89 skriver:

Årh jeg har også lige været til 1. lægebesøg i dag ! 

Jeg fik heller ikke lavet en gynækologisk undersøgelse - min læge sagde at de kun gjorde det hvis man var under 1.60 m eller hvis man havde meget smalle hofter, da de så skal tage en vurdering af om der er plads nok til livmoderen

Det er så fedt at "være igang" ! Vi fik alle mulige brochure med hjem som jeg skal til at nær studere, og så blev jeg sat 3 dage frem, så jeg nu er 9+0 

Hvornår har du termin? 

ej hvor skønt!

jeg er 9+3 idag jeg har termin d. 04-04-2014

så kan vi jo følges ad!

jeg havde en infektion i urinen. så skal ringe og høre hvad det er imorgen... men det er ikke blærebetændelse!

self.. tissede jeg inden jeg skulle ind til lægen.. haha

vidste jo ikke jeg skulle lægge urinprøve fra .

fik du tid til NF? eller skal du også vente på brev!

iih så skønt endelig at have det på skrift at man venter sig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Mie89

justagirl skriver:

ej hvor skønt!

jeg er 9+3 idag jeg har termin d. 04-04-2014

så kan vi jo følges ad!

jeg havde en infektion i urinen. så skal ringe og høre hvad det er imorgen... men det er ikke blærebetændelse!

self.. tissede jeg inden jeg skulle ind til lægen.. haha

vidste jo ikke jeg skulle lægge urinprøve fra .

fik du tid til NF? eller skal du også vente på brev!

iih så skønt endelig at have det på skrift at man venter sig!

Det er da en dato der er til at huske

Min termin er sat til d. 8. april ! 

Jeg lavede nøjagtig samme fejl ! Tissede også lige inden lægebesøget, men kunne heldigvis presse en lille smule ud, da det så virkelig gjalte

Jeg krydser fingre for at det ikke er nogen alvorlig infektion du har! Det fik intet at vide om? Mon det betyder at der ikke var noget? 

Jeg må også vente i længsel på brev om hvornår jeg skal til NF , håber det bliver tidligt i uge 12 - så er der jo nærmest kun 3 uger til vi endelig skal se bebs!! 

Men ja, det er så lækkert at have graviditeten på skrift! Ved ikke rigtig hvordan jeg havde forestillet mig at en vandrejournal så ud, men har i hvert fald aldrig været gladere for to stykker alm A4-papirer !  haha 

Anmeld

2. september 2013

justagirl

mie89 skriver:

Det er da en dato der er til at huske

Min termin er sat til d. 8. april ! 

Jeg lavede nøjagtig samme fejl ! Tissede også lige inden lægebesøget, men kunne heldigvis presse en lille smule ud, da det så virkelig gjalte

Jeg krydser fingre for at det ikke er nogen alvorlig infektion du har! Det fik intet at vide om? Mon det betyder at der ikke var noget? 

Jeg må også vente i længsel på brev om hvornår jeg skal til NF , håber det bliver tidligt i uge 12 - så er der jo nærmest kun 3 uger til vi endelig skal se bebs!! 

Men ja, det er så lækkert at have graviditeten på skrift! Ved ikke rigtig hvordan jeg havde forestillet mig at en vandrejournal så ud, men har i hvert fald aldrig været gladere for to stykker alm A4-papirer !  haha 

fik du ikke din vandrejounal i en gul kuvært

Anmeld

2. september 2013

Mie89

justagirl skriver:

fik du ikke din vandrejounal i en gul kuvært

Jo jo  Det er vældig fint 

Anmeld

2. september 2013

justagirl

mie89 skriver:

Jo jo  Det er vældig fint 

smid lige et billed ind af mavsen

- jeg er 9+3 . bmi 23

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2013

Mie89

justagirl skriver:

smid lige et billed ind af mavsen

- jeg er 9+3 . bmi 23

Sikke en fin baby-bule du er ved at få  

Her kan man ikke rigtig se noget endnu, men min BMI er så også højere, - håber snart der begynder at komme en lille bule 

Anmeld

3. september 2013

justagirl

mie89 skriver:

Sikke en fin baby-bule du er ved at få  

Her kan man ikke rigtig se noget endnu, men min BMI er så også højere, - håber snart der begynder at komme en lille bule 

Den kommer den kommer <3  har ansøgt dig! vi må lige følge hinanden!

Anmeld

3. september 2013

dina1980

nu skriver i at i ikke har nogle tegn. har i slet ikke ømme bryster overhoved, bare lidt???

Anmeld

3. september 2013

justagirl

dina1980 skriver:

nu skriver i at i ikke har nogle tegn. har i slet ikke ømme bryster overhoved, bare lidt???

jo hihi.. men det er også blevet mildere!

Anmeld

3. september 2013

Mie89

justagirl skriver:

Den kommer den kommer <3  har ansøgt dig! vi må lige følge hinanden!

Det krydser jeg i hvert fald fingre for, at den snart gør  Lige nu ser jeg bare ud som om jeg har taget lidt på, da jeg jo er en smule oppustet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.