vil da lige råbe op!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
20 svar
12 synes godt om
2. september 2013

justagirl

stadig ingen symptomer! hvor er det skønt!.. kvalmen har fortaget sig!

har kun jag i underlivet hele tiden og træt men ellers køre det hele simpelthen bare!, har været til 1 lægebesøg..

men ingen Gynæ. undersøgelse.. (det gør de ikke der) hmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

BigHope13

justagirl skriver:

har kun jag i underlivet hele tiden og træt men ellers køre det hele simpelthen bare!, har været til 1 lægebesøg..

juhu, hvor dejligt altså, mon du venter en lille dreng jeg har nemlig ikke haft nogen symptomer der var værd at skrive om og jeg gemmer på en lille dreng derinde. hvem ved

håber alt gik godt med den 1 lægeundersøgelse, det er helt specielt at få graviditeten på papir ikke??

tror efterhånden det er de færreste steder der laver gyn undersøgelse ved lægesamtalen, ingen jeg kender har fået det foretaget og heller ikke mig selv angående graviditeten.

Anmeld

2. september 2013

justagirl

BigHope13 skriver:

juhu, hvor dejligt altså, mon du venter en lille dreng jeg har nemlig ikke haft nogen symptomer der var værd at skrive om og jeg gemmer på en lille dreng derinde. hvem ved

håber alt gik godt med den 1 lægeundersøgelse, det er helt specielt at få graviditeten på papir ikke??

tror efterhånden det er de færreste steder der laver gyn undersøgelse ved lægesamtalen, ingen jeg kender har fået det foretaget og heller ikke mig selv angående graviditeten.

håber det er en dreng! <3

men tror det lidt min mor fik også dreng pige dreng pige!

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

justagirl skriver:

håber det er en dreng! <3

men tror det lidt min mor fik også dreng pige dreng pige!

det er selvfølgelig langt fra sikkert, fra omkring uge 9 havde jeg bare en stærk fornemmelse om at det blev en dreng, og fik det også at vide alle steder fra at de troede det blev en dreng.

jeg har dog ikke kopieret min mor da hun kun er 2 piger så det kan man nok ikke lige regne med

vil i gerne vide hvad i venter jer

Anmeld

2. september 2013

justagirl

BigHope13 skriver:

det er selvfølgelig langt fra sikkert, fra omkring uge 9 havde jeg bare en stærk fornemmelse om at det blev en dreng, og fik det også at vide alle steder fra at de troede det blev en dreng.

jeg har dog ikke kopieret min mor da hun kun er 2 piger så det kan man nok ikke lige regne med

vil i gerne vide hvad i venter jer

ja det vil vi gerne! :I

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

justagirl skriver:

ja det vil vi gerne! :I

kan jeg godt forstå vi kunne heller ikke vente, det er altså bare rart at vide hvad der ligger derinde udover det selvfølgelig er en baby

Anmeld

2. september 2013

Babiesontheway

justagirl skriver:

Mine symptomer kom væltende i uge 10.  Og har haft slem kvalme, og hele molevitten siden, og er i uge 19+3 nu, og jeg venter 2 drenge, så drenge er ikke ensbetydende med man er symptomfri 

Krydser fingre for det fortsætter ved dig

Anmeld

2. september 2013

MyLove E

BigHope13 skriver:

er

Der vil jeg så sige at jeg kastede op fra uge 3 og til uge 16 og derefter knaldende hovedpine. Og jeg har en skøn lille dreng

Til ts Tillykke og dejligt du har det godt

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

Tauf skriver:

Der vil jeg så sige at jeg kastede op fra uge 3 og til uge 16 og derefter knaldende hovedpine. Og jeg har en skøn lille dreng

Til ts Tillykke og dejligt du har det godt

Ja Hehe ved godt det ikke det ikke kan generaliseres men kun taget ud fra personlig erfaring
tror helt sikkert bare man skal nyde at undgå alt for mange graviditeten gener, har ihvertfald ondt af dem som knap kan bevæge sig ud af huset pga kvalme og ligende.

Anmeld

2. september 2013

Mie89

Årh jeg har også lige været til 1. lægebesøg i dag ! 

Jeg fik heller ikke lavet en gynækologisk undersøgelse - min læge sagde at de kun gjorde det hvis man var under 1.60 m eller hvis man havde meget smalle hofter, da de så skal tage en vurdering af om der er plads nok til livmoderen

Det er så fedt at "være igang" ! Vi fik alle mulige brochure med hjem som jeg skal til at nær studere, og så blev jeg sat 3 dage frem, så jeg nu er 9+0 

Hvornår har du termin? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.