Vores unger bliver 2år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2013

SaNiNa

Månsson skriver:

Ej hvor fedt.. ska de så os i bhv sammen?

Det kommer jo an på om der er plads og om man får sit første valg vi er to som har rimelig chance for at komme i sammen da de to store går der i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

L&V

SaNiNa skriver:

Det kommer jo an på om der er plads og om man får sit første valg vi er to som har rimelig chance for at komme i sammen da de to store går der i forvejen

Ja selvfølgelig.. Det ku da være lækkert

Anmeld

13. september 2013

twinny

Åhhh ja hvor bliver tiden af

Vi holder det lørdag og søndag inden deres fødselsdag for familie og venner. 

På selve deres fødselsdag tager vi dem ned i Vs og så laver jeg nogle boller og sådan lidt. Vi tager dem dog med hjem igen. Også tager vi nok en tur enten i legeland eller zoo også nok en tur på mcd. 

De har fået de små røde motorcykler i før fødselsdagsgave. Også får de på selve dagen en rutsjebane, nogle forskellig malerbøger, drikkedunke med jake og piraterne (de er vilde med deres fars) og nogle ting hvor de kan bygge forskellige ting. 

Anmeld

21. september 2013

L&V

twinny skriver:

Åhhh ja hvor bliver tiden af

Vi holder det lørdag og søndag inden deres fødselsdag for familie og venner. 

På selve deres fødselsdag tager vi dem ned i Vs og så laver jeg nogle boller og sådan lidt. Vi tager dem dog med hjem igen. Også tager vi nok en tur enten i legeland eller zoo også nok en tur på mcd. 

De har fået de små røde motorcykler i før fødselsdagsgave. Også får de på selve dagen en rutsjebane, nogle forskellig malerbøger, drikkedunke med jake og piraterne (de er vilde med deres fars) og nogle ting hvor de kan bygge forskellige ting. 

Ja tiden er bare fløjet afsted.. Kom til at tænke på at om under 1år ska Laura starte i bhv

Årh det lyder os bare som en dejlig hyggelig dag/dage.. Motorcykler lyder som et mega hit, er det sådan nogle el nogle eller ligesom den røde/gule som vi alle har ejet og bør eje

Anmeld

21. september 2013

twinny

Månsson skriver:

Ja tiden er bare fløjet afsted.. Kom til at tænke på at om under 1år ska Laura starte i bhv

Årh det lyder os bare som en dejlig hyggelig dag/dage.. Motorcykler lyder som et mega hit, er det sådan nogle el nogle eller ligesom den røde/gule som vi alle har ejet og bør eje

Ja det er det nemlig. 

Jeg tror de er groet fast på dem. De er et mega hit herhjemme. 

Anmeld

26. september 2013

L&V

twinny skriver:

Ja det er det nemlig. 

Jeg tror de er groet fast på dem. De er et mega hit herhjemme. 

Ha ha hvor godt. Det ska vores unger os ha når vi engang lige får lagt de der mange mange kvarteratmeter fliser

Anmeld

26. september 2013

SaNiNa

Månsson skriver:

Her I Odense skal de starte i børnehave når de er 2.9 år altså 3 måneder før de bliver 3 år...

Så lige om lidt (føler moar) har jeg fået to børnehavebørn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.