Vores unger bliver 2år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
16 svar
4 synes godt om
2. september 2013

L&V

Arh men er det ikke vildt.. De er blevet så store og kan bare så meget synes lige de er kommet til..
Jeg glæder mig helt vildt til at fejre min store pige.. Vi får huset fuld af gæster til aftensmad og kaffe. Hvordan ska i andre fejre dagen og hva er i endt med af gaver?

Her starter vi med at få lækker morgenmad med dem der har lyst, der efter ska vi op i dagplejen med boller og små goodie bags. Om aftenen bliver vi mellem 20-30 til aftensmad også ska vi selvfølgelig ha lagkage og kagemand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

L&V

Laura får forresten en kæmpe trampolin af os...

Anmeld

3. september 2013

SaNiNa

Ja det er slet ikke til at forstå at de er ved at blive store dejlige unger med egen mening og så selvstændige

Vi holder Naia ´s fødselsdag på dagen hvor vi har inviteret hele familien til mad og kaffe.
Hvad vi skal have ved vi ikke helt endnu, men modtager meget gerne ide.
Om formiddagen kommer dagplejen til fødselsdag hvor der bare skal hygges.

I gave af mor og far får hun en balance cykel hvor man kan sætte en cykelstol på og en kurv med mini.
Mini er det helt store hit her.
Af storbror får hun Lego slot

Anmeld

3. september 2013

L&V

SaNiNa skriver:

Ja det er slet ikke til at forstå at de er ved at blive store dejlige unger med egen mening og så selvstændige

Vi holder Naia ´s fødselsdag på dagen hvor vi har inviteret hele familien til mad og kaffe.
Hvad vi skal have ved vi ikke helt endnu, men modtager meget gerne ide.
Om formiddagen kommer dagplejen til fødselsdag hvor der bare skal hygges.

I gave af mor og far får hun en balance cykel hvor man kan sætte en cykelstol på og en kurv med mini.
Mini er det helt store hit her.
Af storbror får hun Lego slot

Ej hvor hyggeligt at dagplejen kommer hjem.. Her er der desværre for langt for dem så vi må komme derop..
Vi ska hvis bare ha noget gryderet, salat og brød det ska være nemt når der kommer så mange...
Åh det havde jeg slet ik tænkt på, måske jeg ska finde noget fra lillebror Viktor

Anmeld

6. september 2013

Kofoed.

Vi fejre den af to omgange. På selve dagen kommer bedste og oldeforældre på fars side til boller, kakao, kaffe, te og lasagne til aftensmad. Om søndagen (to dage efter) kommer min familie + venner, det bliver til 28 indbudte gæster (den dag) Det bliver lidt af det samme der kommer på menuen.

Hun har fået sin gave (faren kunne ikke vente med at give den, så det skete lørdag morgen imens morens sov ), det blev en dukke som kan tisse, tror hun skal have lidt mere ellers for hun bare en stor julegave, synes økonomien er lidt presset når vi alle 3 har fødselsdag indenfor 1½ måned.

Men jeg har lavet en to års opdaterings tråd, så smid endelig info ind, når i kender dem (anastasia er ikke rigtige, men det skulle jo se ud af noget )

Anmeld

8. september 2013

L&V

Kofoed. skriver:

Vi fejre den af to omgange. På selve dagen kommer bedste og oldeforældre på fars side til boller, kakao, kaffe, te og lasagne til aftensmad. Om søndagen (to dage efter) kommer min familie + venner, det bliver til 28 indbudte gæster (den dag) Det bliver lidt af det samme der kommer på menuen.

Hun har fået sin gave (faren kunne ikke vente med at give den, så det skete lørdag morgen imens morens sov ), det blev en dukke som kan tisse, tror hun skal have lidt mere ellers for hun bare en stor julegave, synes økonomien er lidt presset når vi alle 3 har fødselsdag indenfor 1½ måned.

Men jeg har lavet en to års opdaterings tråd, så smid endelig info ind, når i kender dem (anastasia er ikke rigtige, men det skulle jo se ud af noget )

Lyder os som nogle dejlige dage Bandit far.. Åh kender godt det med fødselsdage. Manden har den 12 laura d 24 mig d 19 okt og viktors barnedåb d 10 nov puha..

Super med en update. må hellere få bestilt tid ved lægen

Anmeld

9. september 2013

SaNiNa

Månsson skriver:

Ej hvor hyggeligt at dagplejen kommer hjem.. Her er der desværre for langt for dem så vi må komme derop..
Vi ska hvis bare ha noget gryderet, salat og brød det ska være nemt når der kommer så mange...
Åh det havde jeg slet ik tænkt på, måske jeg ska finde noget fra lillebror Viktor

Det er super hyggeligt at have dagplejen på besøg til fødselsdag, vi mødes også ofte hos vores dp´er om eftermiddagen med de andre forældre.
Der er så rart at kende forældrene til de andre børn...

Anmeld

10. september 2013

L&V

SaNiNa skriver:

Det er super hyggeligt at have dagplejen på besøg til fødselsdag, vi mødes også ofte hos vores dp´er om eftermiddagen med de andre forældre.
Der er så rart at kende forældrene til de andre børn...

Ej hvor hyggeligt det sker bare ik i vores.. Det er nemlig bare så dejligt og kende hinanden

Anmeld

12. september 2013

SaNiNa

Månsson skriver:

Ej hvor hyggeligt det sker bare ik i vores.. Det er nemlig bare så dejligt og kende hinanden

Det er også bare så dejlig, vi har desværre fået et barn hos vores dp´er er til flyttebarn fra en anden dp ér og de lukker sig helt ude, men det er jo heller ikke et tvang at være sammen med os andre...
Vi har bare sådan et godt sammen hold at hvis der nogen som ikke kan hente sit barn høre man lige en af de andre om de har mulighed for at hjælpe...

Det jo skønt at kunne hjælpe andre på den måde

Anmeld

12. september 2013

L&V

SaNiNa skriver:

Det er også bare så dejlig, vi har desværre fået et barn hos vores dp´er er til flyttebarn fra en anden dp ér og de lukker sig helt ude, men det er jo heller ikke et tvang at være sammen med os andre...
Vi har bare sådan et godt sammen hold at hvis der nogen som ikke kan hente sit barn høre man lige en af de andre om de har mulighed for at hjælpe...

Det jo skønt at kunne hjælpe andre på den måde

Ej hvor fedt.. ska de så os i bhv sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.