Ved i hvad jeg er .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. september 2013

Malenect

Jeg er fucking gravid ALTSÅ !!!!
Det er så vildt og det er ikke helt gået op for mig endnu faktisk .
Vi har forsøgt i 8 mdr , siden jeg mistede i januar i uge 11.

Det er virkelig vildt ! Jeg tror vist ikke helt på det før jeg ser den lille bølle..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Putomanen

Mange gange tillykke med det!

Jeg tror det er svært for de fleste at tro på før de ser noget konkret, sådan har jeg det også. Forhåbentlig bliver det mere virkeligt til den første skanning eller samtale

Anmeld

2. september 2013

tekop89

Malenect skriver:

Jeg er fucking gravid ALTSÅ !!!!
Det er så vildt og det er ikke helt gået op for mig endnu faktisk .
Vi har forsøgt i 8 mdr , siden jeg mistede i januar i uge 11.

Det er virkelig vildt ! Jeg tror vist ikke helt på det før jeg ser den lille bølle..

Juhuu!!! Det er så vildt altså!! Og slet ikke til at forstå. Kæmpe tillykke med spiren! 

Har du været inde og beregne din termin? 

Anmeld

2. september 2013

Malenect

tekop89 skriver:

Juhuu!!! Det er så vildt altså!! Og slet ikke til at forstå. Kæmpe tillykke med spiren! 

Har du været inde og beregne din termin? 

Det bliver vist omkring den 5. September

Men plus minus , for har sen ægløsning, men almindelig cyklus. Og det kan den ikke helt finde ud af

Anmeld

2. september 2013

tekop89

Malenect skriver:

Det bliver vist omkring den 5. September

Men plus minus , for har sen ægløsning, men almindelig cyklus. Og det kan den ikke helt finde ud af

5. september? 5. maj, ikke? 

http://www.min-mave.dk/beregn-termin.htm 

Herinde kan du beregne termin, hvor den også tager højde for hvornår du har ægløsning. 

Jeg har vidst termin d. 6. maj. 

Anmeld

2. september 2013

Malenect

tekop89 skriver:

5. september? 5. maj, ikke? 

http://www.min-mave.dk/beregn-termin.htm 

Herinde kan du beregne termin, hvor den også tager højde for hvornår du har ægløsning. 

Jeg har vidst termin d. 6. maj. 

Ja selvfølgelig ! haha..

Altså den ene siger 6 uger henne, og den anden 5 uger ..
Men det er fordi min ægløsning, altid har ligget lidt mærkeligt

Men jeg havde ægløsning d 15/8 , og der er man to uger henne, så jeg er 4+4 , så termin er først i maj

Men skal have ringet til lægen her engang, så jeg også kan få en tid til at scanning, for at se hjerte, da vi mistede sidste gang i uge 11, men det havde været dødt siden uge 5, så skrækken sidder godt nok i os endnu !

Anmeld

2. september 2013

tekop89

Malenect skriver:

Ja selvfølgelig ! haha..

Altså den ene siger 6 uger henne, og den anden 5 uger ..
Men det er fordi min ægløsning, altid har ligget lidt mærkeligt

Men jeg havde ægløsning d 15/8 , og der er man to uger henne, så jeg er 4+4 , så termin er først i maj

Men skal have ringet til lægen her engang, så jeg også kan få en tid til at scanning, for at se hjerte, da vi mistede sidste gang i uge 11, men det havde været dødt siden uge 5, så skrækken sidder godt nok i os endnu !

Ja, så må du da være 4+4, med termin d. 8. maj, hvis du kender din ægløsning.  Jeg er også rimelig sikker på at min ægløsning lå d. 13/8, så jeg må være 4+6.

Vi er godt nok tæt på hinanden. 

Åh, det kan jeg godt forstå! Det er jo også bare det værste. Du har jo virkelig også gået lang tid, med den tro at alt var ok.  Det er virkelig noget af en mavepuster.

Men skønt, hvis du kommer til tryghedscanning og får lov til at se hjerteblink! Du må lige opdatere, når du får en tid til scanning.

Anmeld

2. september 2013

Malenect

tekop89 skriver:

Ja, så må du da være 4+4, med termin d. 8. maj, hvis du kender din ægløsning.  Jeg er også rimelig sikker på at min ægløsning lå d. 13/8, så jeg må være 4+6.

Vi er godt nok tæt på hinanden. 

Åh, det kan jeg godt forstå! Det er jo også bare det værste. Du har jo virkelig også gået lang tid, med den tro at alt var ok.  Det er virkelig noget af en mavepuster.

Men skønt, hvis du kommer til tryghedscanning og får lov til at se hjerteblink! Du må lige opdatere, når du får en tid til scanning.

Ja det var rigtig hårdt ..
Så går man bare og er nervøs for at der skal ske noget igen, også fordi der er så mange graviditeter der ikke bliver til noget . Det sidder bare i mig endnu .. , og det vil det gøre resten af tiden tror jeg .

Anmeld

2. september 2013

tekop89

Malenect skriver:

Ja det var rigtig hårdt ..
Så går man bare og er nervøs for at der skal ske noget igen, også fordi der er så mange graviditeter der ikke bliver til noget . Det sidder bare i mig endnu .. , og det vil det gøre resten af tiden tror jeg .

Det kan jeg virkelig godt forstå. 

Jeg har selv den bekymring og jeg har aldrig været gravid før eller har tabt barnet. Så det må være ti gange være når man HAR prøvet det.

Fortæller du så også først nyheden ved de gyldne 12 uger?

Anmeld

2. september 2013

Malenect

tekop89 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå. 

Jeg har selv den bekymring og jeg har aldrig været gravid før eller har tabt barnet. Så det må være ti gange være når man HAR prøvet det.

Fortæller du så også først nyheden ved de gyldne 12 uger?

Tror jeg holder den så længe jeg kan :-) indtil
Man kan se det på maven ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.