Først et stort tillykke til alle poderne der er fyldt år og tusind tak for hilsnerne til Bastian

Puha,synes da bare tiden den flyver afsted.. Jeg er nu i 14. uge og er bare SÅ stor allerede.. Vi har været til nf-scanning og alt var bare super fint og den lille havde det godt.. Det er så værre med mig.. Jeg var jo indlagt med veer i uge 28 med Bastian og lagde på sofaen resten af tiden ud.. Jeg nærmer mig desværre det samme denne gang.. Har plukveer og trykken mod bækkenet og har fået besked på kraftigt at overveje en sygemelding.. Indtil videre har jeg fået skåret ned på mine lange (12 timer) vagter og så passer de godt på mig på arbejdet.. Jeg ved jo "desværre" hvad jeg går ind til i form at mit arbejde.. Men vi tager en dag af gangen..
Bastian var til 2-års undersøgelse og er nu blevet henvist til en børnelæge fordi han ikke vejer mere end 10,25 kilo... Han er ellers en super glad dreng og sidder aldrig stille og kan efterhånden så mange ting.. Så er spændt på hvad de vil gøre ved ham.. Heldigvis kender jeg de fleste børnelæge, da de også nogengange går stuegang på min afdeling..
Nå,det blev alligevel til lidt..
Håber at i alle det godt

Kram Camilla
Anmeld