Lidt update her fra mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Millebasse

Først et stort tillykke til alle poderne der er fyldt år og tusind tak for hilsnerne til Bastian

Puha,synes da bare tiden den flyver afsted.. Jeg er nu i 14. uge og er bare SÅ stor allerede.. Vi har været til nf-scanning og alt var bare super fint og den lille havde det godt.. Det er så værre med mig.. Jeg var jo indlagt med veer i uge 28 med Bastian og lagde på sofaen resten af tiden ud.. Jeg nærmer mig desværre det samme denne gang.. Har plukveer og trykken mod bækkenet og har fået besked på kraftigt at overveje en sygemelding.. Indtil videre har jeg fået skåret ned på mine lange (12 timer) vagter og så passer de godt på mig på arbejdet.. Jeg ved jo "desværre" hvad jeg går ind til i form at mit arbejde.. Men vi tager en dag af gangen..

Bastian var til 2-års undersøgelse og er nu blevet henvist til en børnelæge fordi han ikke vejer mere end 10,25 kilo... Han er ellers en super glad dreng og sidder aldrig stille og kan efterhånden så mange ting.. Så er spændt på hvad de vil gøre ved ham.. Heldigvis kender jeg de fleste børnelæge, da de også nogengange går stuegang på min afdeling..

Nå,det blev alligevel til lidt..

Håber at i alle det godt

Kram Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Tynen

14. uge???! Jeg kan bare slet ikke følge med
Synes da lige du er blevet gættet.. Wow!

Hvor dejligt at NFén gik som den skulle - Skal I egentlig vide kønnet til MD?

Synes da ikke det lyder så betryggende med plukveerne og bækkenet
Jeg håber bare at du passer på dig selv og får en sygemelding i hus, hvis der bliver det mindste.
Min største frygt er at blive indlagt med de s****s plukveer.. Tror slet ikke jeg kan undvære Stella..

Hvor lang er Bastian?
Stella vejer nemlig også kun 10,2 (Men hun er dog ikke så lang igen) så er spændt på hvad de siger til hende når vi skal afsted i august.
Håber du giver en update når I har været ved børnelæge med ham.. Gad vide hvad de kan af tricks?!

Anmeld

20. juli 2009

Millebasse

Tynen skriver:

14. uge???! Jeg kan bare slet ikke følge med
Synes da lige du er blevet gættet.. Wow!

Hvor dejligt at NFén gik som den skulle - Skal I egentlig vide kønnet til MD?

Synes da ikke det lyder så betryggende med plukveerne og bækkenet
Jeg håber bare at du passer på dig selv og får en sygemelding i hus, hvis der bliver det mindste.
Min største frygt er at blive indlagt med de s****s plukveer.. Tror slet ikke jeg kan undvære Stella..

Hvor lang er Bastian?
Stella vejer nemlig også kun 10,2 (Men hun er dog ikke så lang igen) så er spændt på hvad de siger til hende når vi skal afsted i august.
Håber du giver en update når I har været ved børnelæge med ham.. Gad vide hvad de kan af tricks?!

Ja,kan næsten ikke vente med at få at vide hvad der ligger og gemmer sig derinde i maven

Nej,håber sørme også at jeg kan holde på lille bebs et godt stykke tid! Jeg ved jo lige præcis hvad det er jeg går ind til hvis jeg føder før tid og det har jeg bare ikke lyst til...

Bastian er 85 cm. lang.. Har ingen anelse om hvad de vil gøre ved ham...

Anmeld

20. juli 2009

Monica

Gustav har også lige været til 2 års undersøgelse og måler 86 cm og 10,3 kg... Og vi fik afvide at vi skulle komme til tjek om 4 mdr, ellers skulle vi også videre i systemet.... Hva det så end består at.... Skriv endelig når I har været der oppe...

pas nu på dig selv og den lille bebs i maven...

Moni - med STOR bebs i maven....

Anmeld

22. juli 2009

Millebasse

Nu har vi fået en tid d. 7. august ved en læge som bare er super dygtig (kender hende heldigvis fra afdelingen).. Men vi skal lige udfylde et spørgeskema på 4 sider først!!!! YAKS

Anmeld

22. juli 2009

BellaT

Har overset dette indlæg.
Håber baby bliver derinde i laaaang tid endnu. Men det gør den jo også.
Og håber børnelægen har nogle gode tricks mht at tage på. Så Bastian kan poppe lidt ud.

Helle...

Anmeld

22. juli 2009

ivfmarie

Hej Mille!
Jeg har også lige missed din update... Men vil da gerne lige give en hilsen til jer!

Jeg tilslutter mig lige Tynen: 14. uge.. allerede!!??

Og øvbøv bussemand med risiko for sygemelding.. Men måske skulle du bare få sygemeldingen med det samme - der er ikke nogen der takker dig for at spille helt og hænge på til det begynder at blive farligt.
Og ja, NETOP pga dit arbejde er jeg også sikker på at dine kolleger vil råde dig til det samme!

Du må fodre ham Bassen med fløde og tandsmør så han kan tage lidt på - det er garanteret ikke fordi der er noget galt.. han er bare en krudtugle med ild i r**ven .

Knus og god bedring med det der ikke er ved at ske!!!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.