Når han er omskåret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Tusind tak for råd - blir sgu lidt halv stresset over det - var ikke lige forbedret på det

Haha, jeg blev dælme også lidt bleg da manden og jeg skulle lege for første gang - havde aldrig givet mig i kast med sådan en bandit før

Så fra at se mig selv som det sejeste sexmonster der nærmest bare skulle kikke på en mands dillertjavs før han var i mål, blev jeg pludselig en rødmende og nervøs lille skolepige

I dag tror jeg sgu ikke jeg kan huske hvordan man undulerer en "au naturale" tissetjavs, men det er jo heldigvis også ligemeget nu

Anyway, lad være at blive skræmt - meld bar mås at trutte i og bed om hjælp. Det gør altså livet lidt lettere for alle parter. Bed ham evt vise dig hvordan han selv gør (fræk lille bonus til dig hvis han invilliger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

lycly

Man kan ikke være heeelt så "voldsom" med hånden som med en der har forhud. Der er jo ikke det hud der man kan køre op og ned, så man skal passe på ikke at få hevet for langt ned, for det kan godt gøre ondt der hvor huden engang sad fast, oppe under hovedet

Var kæreste i 3 år med en der var omskåret så jeg var nødt til at spørge ham hvordan og hvorledes - og han fik også sagt av engang imellem :p

Anmeld

2. september 2013

barelillemig

Altså jeg har havt to mænd, hvor den første havde fået forhuden opereret væk, pga tilbagevendende betendelse. Så når jeg så min nuværende kæreste vidste jeg ik rigtigt hvad jeg skulle gøre med al den extra hud :p hehe men synes det er nogenlunde det samme.

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres råd det har beroliget mig lidt Skal se ham i aften så må vi se hvad der sker

Anmeld

2. september 2013

Masig

Haha, jeg blev dælme også lidt bleg da manden og jeg skulle lege for første gang - havde aldrig givet mig i kast med sådan en bandit før

Så fra at se mig selv som det sejeste sexmonster der nærmest bare skulle kikke på en mands dillertjavs før han var i mål, blev jeg pludselig en rødmende og nervøs lille skolepige

I dag tror jeg sgu ikke jeg kan huske hvordan man undulerer en "au naturale" tissetjavs, men det er jo heldigvis også ligemeget nu

Anyway, lad være at blive skræmt - meld bar mås at trutte i og bed om hjælp. Det gør altså livet lidt lettere for alle parter. Bed ham evt vise dig hvordan han selv gør (fræk lille bonus til dig hvis han invilliger)

Haha hvor gad jeg godt prøve at have en samtale med dig, hvis du snakker som du skriver.... Det er godt nok sjovt... 

Anmeld

2. september 2013

Holbæktrunten

Haha hvor gad jeg godt prøve at have en samtale med dig, hvis du snakker som du skriver.... Det er godt nok sjovt... 

tak - dejligt hvis jeg kan give andre en lille griner

Jeg æææælsker at skrive, og synes finurlige fraser er fedt at inkorporere i hverdagssproget

Det skal sgu ikke være så surt at det ikke er sødt, og er ret lige ud af posen. Kan for nogen være lidt svært at sluge, og så kan humor redde meget

Men hyg dig endelig over mine svar - er faktisk røvkedelig, alvorlig og humorforladt i virkeligheden, men har altid drømt om at kunne få andre til at smile 

Anmeld

2. september 2013

Masig

Holbæktrunten skriver:

tak - dejligt hvis jeg kan give andre en lille griner

Jeg æææælsker at skrive, og synes finurlige fraser er fedt at inkorporere i hverdagssproget

Det skal sgu ikke være så surt at det ikke er sødt, og er ret lige ud af posen. Kan for nogen være lidt svært at sluge, og så kan humor redde meget

Men hyg dig endelig over mine svar - er faktisk røvkedelig, alvorlig og humorforladt i virkeligheden, men har altid drømt om at kunne få andre til at smile 

Arh mon dog det er så slemt... Det tvivler jeg på.. Men om ikke andet kan vi da grine af dine skriftlige talenter 

Anmeld

2. september 2013

Holbæktrunten

Masig skriver:

Arh mon dog det er så slemt... Det tvivler jeg på.. Men om ikke andet kan vi da grine af dine skriftlige talenter 

Hehe, har da mine lyse øjeblikke

Men tusind tak for komplimenten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.