Når han er omskåret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.969 visninger
17 svar
30 synes godt om
1. september 2013

Anonym trådstarter

Okay jeg syns dette er et pinligt spørgsmål så derfor anonym - min erfaring indenfor sex er ikke ligefrem den største - har fundet en fyr og forleden kunne jeg så mærke dernede at han er omskåret - vi har ikke haft sex endnu men jeg tænker "hvad skal jeg tænke på at gøre anderledes med en der er omskåret" - altså fx ved handjob?? KOm med jeres erfaringer og smågrin gerne af mit dumme spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Benjamins'mor

Jeg tror ikke man skal gøre noget anderledes.

Anmeld

1. september 2013

PrincessTanja

Hihi smågrinte lidt af dit spørgsmål hehe, men det er bestemt ikke dumt.

Jeg har aldrig prøvet det selv, men har en veninde der har en tyrkisk kæreste som er omskåret og det sad vi en dag og tøsefniste/snakkede lidt om. Hun fortalte mig at man skule tage ved med hånden nede ved roden og rive opad så man rev noget af huden med op - lidt omvendt af et alm. handjob på ikke-omskårede. Så skulle det fungere.

Anmeld

1. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Okay jeg syns dette er et pinligt spørgsmål så derfor anonym - min erfaring indenfor sex er ikke ligefrem den største - har fundet en fyr og forleden kunne jeg så mærke dernede at han er omskåret - vi har ikke haft sex endnu men jeg tænker "hvad skal jeg tænke på at gøre anderledes med en der er omskåret" - altså fx ved handjob?? KOm med jeres erfaringer og smågrin gerne af mit dumme spørgsmål

Ja, jeg har giftet mig med sådan en... Blowjob er det samme, men handjob er sgu lidt bøvlet. Jeg vil anbefale silikonebaseret glidecreme til det formål.
Min erfaring er at alm samleje er det samme, men at fx handjob kan kræve lidt Extra da følesansen kan være lidt nedsat - spidsen bliver jo konstant stimuleret af undertøj, hvor ikke omskårede jo har fred i hætten

Anmeld

1. september 2013

Mumto3

PrincessTanja skriver:

Jeg har aldrig prøvet det selv, men har en veninde der har en tyrkisk kæreste som er omskåret og det sad vi en dag og tøsefniste/snakkede lidt om. Hun fortalte mig at man skule tage ved med hånden nede ved roden og rive opad så man rev noget af huden med op - lidt omvendt af et alm. handjob på ikke-omskårede. Så skulle det fungere.

Jeps

Anmeld

1. september 2013

Anonym trådstarter

PrincessTanja skriver:

Helt okay at grine fortalte det til en veninde idag og hun syns virkelig det var morsomt at jeg var gået lidt i panik men hjælpe kunne hun jo ikke 

Tusind tak for forklaringen så blev jeg lidt klogere

Anmeld

1. september 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ja, jeg har giftet mig med sådan en... Blowjob er det samme, men handjob er sgu lidt bøvlet. Jeg vil anbefale silikonebaseret glidecreme til det formål.
Min erfaring er at alm samleje er det samme, men at fx handjob kan kræve lidt Extra da følesansen kan være lidt nedsat - spidsen bliver jo konstant stimuleret af undertøj, hvor ikke omskårede jo har fred i hætten

Tusind tak for råd - blir sgu lidt halv stresset over det - var ikke lige forbedret på det

Anmeld

1. september 2013

FrkRaarup

Holbæktrunten skriver:

'Fred i hætten'

Anmeld

1. september 2013

aarhusmor

min erfaring er at den eneste forskel er at der ikke er forhud at skubbe frem og tilbage. De er meget følsomme på spidsen og ja, man gør stort set det samme, bare roligere

Anmeld

2. september 2013

baby012

Bare husk glide creme til handjob, eller selv gør den fugtig ved handjob

ellers er det det samme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.