Hvornår samler/samlede I seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2013

Nea85

Clara brugte en vugge de første 5-6 måneder. Min mor syede nyt betræk og sengetøj til den, og den hun havde gjort den klar herhjemme til vi kom hjem fra hospitalet
Hun fik en tremmeseng da hun var ca. 6 måneder gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Mother-love

Ms.Sunshine skriver:

Da jeg i sin tid ventede min søn flyttede vi ca. 14 dage før termin og kunne derfor kun samle tremmesengen dagen før jeg blev indlagt og fødte ved akut kejsersnit.

Denne gang har vi allerede nu fået fat i en masse ting til baby selvom jeg ikke er så langt henne.

Jeg har er så blevet i tvivl om det vil være bedst at samle tremmesengen og så putte badekar osv. ned i den indtil vi kommer tættere på termin og skal indrette os til baby eller få det opbevaret et eller andet sted indtil vi kommer længere hen?

Hvad ville I gøre?

Tremmesengen skulle stå ved siden afvores seng så den blev først samlet da vi kom hjem fra hospitalet. Også fordi det var en seng vi fik af min far og han ikke ville give os den før Isabella var født pga overtro

Anmeld

1. september 2013

M (:

Ms.Sunshine skriver:

Da jeg i sin tid ventede min søn flyttede vi ca. 14 dage før termin og kunne derfor kun samle tremmesengen dagen før jeg blev indlagt og fødte ved akut kejsersnit.

Denne gang har vi allerede nu fået fat i en masse ting til baby selvom jeg ikke er så langt henne.

Jeg har er så blevet i tvivl om det vil være bedst at samle tremmesengen og så putte badekar osv. ned i den indtil vi kommer tættere på termin og skal indrette os til baby eller få det opbevaret et eller andet sted indtil vi kommer længere hen?

Hvad ville I gøre?

Vores søn kom uanmeldt en lille måned før termin, så her blev sengen først samlet efter hans fødsel. Vi var indlagt en lille uge, så far tog hjem og samlede tremmesengen dagen før vi blev udskrevet (:

Anmeld

2. september 2013

Victoria2013

Her har hun bare sovet i liften indtil videre - der har ikke været brug for nogen seng. Der er heller ikke plads til den i soveværelset, så liften har stået på 2 stole ved siden af min side i sengen.

Så vi har lige samlet tremmesengen og sat den ind på hendes værelse her i weekenden og regner med at hun skal sove i den engang i løbet af den her uge. Hun er 12 uger nu

Anmeld

2. september 2013

Tystys14

Dengang vi skulle have vores første tog kæresten hjem fra hospitalet dagen efter fødslen og samlede sengen  Mine forældre er overtroiske hi hi så det var mest for at gøre dem trygge. 

Denne gang står sengen allerede inde i vores soveværelse samlet pga, vores datter lige har fået en junior seng. Virker lidt fjollet den allerede er klar når man tænker på jeg kun er 12+2 idag  Men er for doven til at splitte den ad for at samle den igen inden længe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.