Hvornår samler/samlede I seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.934 visninger
14 svar
6 synes godt om
1. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Da jeg i sin tid ventede min søn flyttede vi ca. 14 dage før termin og kunne derfor kun samle tremmesengen dagen før jeg blev indlagt og fødte ved akut kejsersnit.

Denne gang har vi allerede nu fået fat i en masse ting til baby selvom jeg ikke er så langt henne.

Jeg har er så blevet i tvivl om det vil være bedst at samle tremmesengen og så putte badekar osv. ned i den indtil vi kommer tættere på termin og skal indrette os til baby eller få det opbevaret et eller andet sted indtil vi kommer længere hen?

Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Kris89

vi er så heldige at have to senge. så jeg samlede den til værelset allerede for 3 mdr. siden tror jeg det var. (uge 32+ nu)

den der skal stå i soveværelset regner jeg med manden samler mens jeg er på hospital eller lige når vi kommer hjem. gider ikke have den til at stå og fylde så længe der ikke er baby.

Anmeld

1. september 2013

pcoramt

Ms.Sunshine skriver:

Da jeg i sin tid ventede min søn flyttede vi ca. 14 dage før termin og kunne derfor kun samle tremmesengen dagen før jeg blev indlagt og fødte ved akut kejsersnit.

Denne gang har vi allerede nu fået fat i en masse ting til baby selvom jeg ikke er så langt henne.

Jeg har er så blevet i tvivl om det vil være bedst at samle tremmesengen og så putte badekar osv. ned i den indtil vi kommer tættere på termin og skal indrette os til baby eller få det opbevaret et eller andet sted indtil vi kommer længere hen?

Hvad ville I gøre?

mn kæreste samler drengenes senge når de er født inden vi kommer hjem fra sygehuset

Anmeld

1. september 2013

Christabelle

Vores blev samlet da den kom hjem. Der var jeg ca 24 uger henne

Anmeld

1. september 2013

Ms.Momo

Christabelle skriver:

Vores blev samlet da den kom hjem. Der var jeg ca 24 uger henne

Jeg er så kun 9 uger henne lige nu....

Jeg ved godt det er tidligt at få udstyr, men vi fik et tilbud vi ikke kunne afslå.... 

Anmeld

1. september 2013

lineog4

Ms.Sunshine skriver:

Jeg ved godt det er tidligt at få udstyr, men vi fik et tilbud vi ikke kunne afslå.... 

så ville jeg vente for mit store barns skyld - der er uendelig lang tid til for ham og hvis der ligefrem er en seng mm så tales og ses det næsten ihjel....

Anmeld

1. september 2013

Christabelle

Ms.Sunshine skriver:

Vi startede allerede med at samle sammen når vi så et godt tilbud et halvt år før jeg overhovedet blev gravid. Inden vi startede med at prøve faktisk så synes ikke det er tidligt. Nu er jeg 30+5 og mangler kun at få barnevognen hjem og så nogle småting man kan lige så godt slå til når der er gode tilbud.

Vi har ikke købt en eneste ting til fuld pris (bortset fra tremmesengen, men det var i Ikea og den kostede kun 499,-) så det kan helt sikkert godt betale sig at starte i god tid

Anmeld

1. september 2013

Ms.Momo

Christabelle skriver:

Vi startede allerede med at samle sammen når vi så et godt tilbud et halvt år før jeg overhovedet blev gravid. Inden vi startede med at prøve faktisk så synes ikke det er tidligt. Nu er jeg 30+5 og mangler kun at få barnevognen hjem og så nogle småting man kan lige så godt slå til når der er gode tilbud.

Vi har ikke købt en eneste ting til fuld pris (bortset fra tremmesengen, men det var i Ikea og den kostede kun 499,-) så det kan helt sikkert godt betale sig at starte i god tid

Det kan det i hvert fald!....

Vi gav 2200 for barnevogn m lift, pusletaske og madrasser, seng m. madras, badekar, to autostole og en skråstol samt en af de der stole til at sætte på alm. stole...

Anmeld

1. september 2013

Hjaltesmor

Ms.Sunshine skriver:

Hvad ville I gøre?

Vi samlede seng, da baby var 6 måneder og fik brug en seng.

Før det lå i vuggen (fra ca. 3 mnd), den samlede vi 1 uge før termin.

Forud herfor lå han i vores seng om natten og i sin barnevognslift om dagen.

Derfor har vi heller ikke hentet hverken vugge eller tremmeseng frem endnu her ved 2. graviditet, hvor jeg har termin i dag.

Liften, som nr. 2 skal sove i om dagen (stadigt vores seng om natten), hentede vi frem og vaskede for 3 dage siden.

Til gengæld har vi udbygget vores egen seng, så der er bedre plads, hvis nu den store skulle få lyst til at komme tilbage i vores seng, når lillesøster kommer.

Anmeld

1. september 2013

Benjamins'mor

Vi samlede den 2-3 mdr før med min søn.
Denne gang går vi igang i den uge vi går ind i, er 35+ i den uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.