Omsider, en update fra os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Ny mor

Kære juli07 tøser,

1000 tak for jeres lyønskninger til Marius på hans 2-års fødselsdag for laaaang tid siden og spørgen efter mig! Hvor er i bare søde.

I er gemt, men bestemt ikke glemt!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg skulle egentlig bare lige holde et par ugers netpause fordi vi skulle flytte kontor og have ny intetnethastighed, men så skulle Peter pludselig til Portugal (arbejde) og derefter var vi en uge i sommerhus og vores trådløse netforbindelse lå bare og ventede og ventede på at noget gjorde noget…………..

Oveni det har jeg næsten non-stop haft plejehunde – de fleste aftaler er lavet inden jeg blev gravid, så det har været lidt rigeligt med 2 børn der skal afsted med mig i legstue ca. 3-4 dage om ugen og så hjem og aktivere hunde og ordne have og børn og alle de andre 1000 ting – især de uger Peter var ude at rejse…..så tiden er bare gået med at ”overleve”!!!!!

Nu vil jeg se at få læst lidt tilbage for jeg er virkelig ked af jeg ikke har fået sagt tillykke til alle de små 2-års fødselslarer og nytilkomne små søskende – og til alle de nye gravide - og givet respons på alt det andet der er sket i jeres liv!

Knus fra Birgitte 22+6 (!)

NB. Jeg skal nok også komme med en update på lille????? i maven snarest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Tynen

Birgitte, for dælan!
Du må altså ikke bare lave sådan et forsvindingsnummer igen - Man bliver jo helt nervøs

Men hold, hvor lyder det til at du har haft nok at se til! Pheeew!!
Jeg håber ellers at du har det godt og at det går fint med mavsen?
Du skal da lige smide et billede når du får tid

Lige en kort tilbagemelding herfra.. Var lige ved at logge af, men så lige at du havde skrevet

Hav en god dag - Nu vil jeg lige i gang med vasketøjet før Stella skal hentes

Anmeld

17. juli 2009

Anja

Dejligt at høre fra dig, og rigtigt dejligt at høre, at I alle har det godt   - omend travlt

Anmeld

17. juli 2009

linemus

Velkommen tilbage! Hvor er det dejligt at høre fra dig igen. Syntes det var aaalt for længe siden, du har været her, og var helt bekymret. Jeg kan forstå, du har haft nok at se til, så du er undskyldt Håber dog ikke du laver et lignende forsvindingsnummer igen.

Knus Line

Anmeld

18. juli 2009

birgittemarie

Iih, hvor dejligt at høre fra dig igen, kære Birgitte.

Tillykke med endnu en dejlig dreng til flokken og Linus er et smukt navn! Jeg er sikker på, du nok skal klare dig i testosteron flokken! Min storesøster har også tre drenge og de har bestemt ikke været umulige og voldsomme teenagere. Jeg tror så mange drenge sammen gør, at nogle af dem automatisk opfører sig lidt mere feminint for at afbalancere uligevægten.

Jeg håber sørme, din kvalme er helt forsvundet, når du har haft så meget at se til!

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

19. juli 2009

Ny mor

birgittemarie skriver:

Iih, hvor dejligt at høre fra dig igen, kære Birgitte.

Tillykke med endnu en dejlig dreng til flokken og Linus er et smukt navn! Jeg er sikker på, du nok skal klare dig i testosteron flokken! Min storesøster har også tre drenge og de har bestemt ikke været umulige og voldsomme teenagere. Jeg tror så mange drenge sammen gør, at nogle af dem automatisk opfører sig lidt mere feminint for at afbalancere uligevægten.

Jeg håber sørme, din kvalme er helt forsvundet, når du har haft så meget at se til!

Stort knus fra Birgitte

Kære BM

Tænk at du allerede også er så langt i graviditeten.  

Min kvalme aftog fra omkring uge 16, men jeg kan stadig godt blive dårlig af bestemte lugte og hvis jeg glemmer at få noget mad. Kan slet ikke noget på tom mave når jeg er gravid

Har du stadig kvalme? (forhåbentlig ikke )

Kh Birgitte 23+1

Anmeld

19. juli 2009

Siber

Ny mor skriver:

Kære juli07 tøser,

1000 tak for jeres lyønskninger til Marius på hans 2-års fødselsdag for laaaang tid siden og spørgen efter mig! Hvor er i bare søde.

I er gemt, men bestemt ikke glemt!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg skulle egentlig bare lige holde et par ugers netpause fordi vi skulle flytte kontor og have ny intetnethastighed, men så skulle Peter pludselig til Portugal (arbejde) og derefter var vi en uge i sommerhus og vores trådløse netforbindelse lå bare og ventede og ventede på at noget gjorde noget…………..

Oveni det har jeg næsten non-stop haft plejehunde – de fleste aftaler er lavet inden jeg blev gravid, så det har været lidt rigeligt med 2 børn der skal afsted med mig i legstue ca. 3-4 dage om ugen og så hjem og aktivere hunde og ordne have og børn og alle de andre 1000 ting – især de uger Peter var ude at rejse…..så tiden er bare gået med at ”overleve”!!!!!

Nu vil jeg se at få læst lidt tilbage for jeg er virkelig ked af jeg ikke har fået sagt tillykke til alle de små 2-års fødselslarer og nytilkomne små søskende – og til alle de nye gravide - og givet respons på alt det andet der er sket i jeres liv!

Knus fra Birgitte 22+6 (!)

NB. Jeg skal nok også komme med en update på lille????? i maven snarest

Hej Birgitte,

Dejligt at høre at I alle har det godt. Jeg blev sku også helt nervøs, men du er lovligt undskyldt!

Jeg er sikker på du nok skal klare 3 drenge i stiv arm, og er sikker på at de nok skal passe på dig!

Mange knus og tanker fra Siber

Anmeld

22. juli 2009

birgittemarie

Ny mor skriver:

Kære BM

Tænk at du allerede også er så langt i graviditeten.  

Min kvalme aftog fra omkring uge 16, men jeg kan stadig godt blive dårlig af bestemte lugte og hvis jeg glemmer at få noget mad. Kan slet ikke noget på tom mave når jeg er gravid

Har du stadig kvalme? (forhåbentlig ikke )

Kh Birgitte 23+1

Det var godt, kvalmen aftog! Jeg har det præcis på samme måde, når jeg er gravid og jeg synes, det er så irriterende, at jeg ikke rigtigt kan forudsige og kontrollere min sult. Lige pludselig kommer den bare for fuld styrke og så bliver jeg helt elendig, hvis jeg ikke får noget at spise lige med det samme. Det er , er det.

Nøj, jeg kan heller ikke forstå, jeg kun er nogenlunde 3 uger bag dig! Det virker ikke af så meget, når man nu er kommet så langt i graviditeten. Det kan jo ende med, at dig og Tut og jeg føder samtidigt, hvis jeg er heldig at føde før tid igen, så jeg kan få en skorpion. (Jeg er bange for skytter! De rejser hele tiden og har ikke noget behov for at bo i nærheden af mor )

Hvornår har du termin?

Knus B - 20+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.