Når i skriver, hvad mener i så :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
18 svar
3 synes godt om
1. september 2013

Diana2013

Ja når i skriver at jeres nyfødte/babyer sover igennem om natten, så tænkte jeg på at nyfødte skal ammes hver 2-3 time, vækker i så babyen eller lader i h*n sove igennem, og så kun ammer når H*n vågner ? For synes også jeg har hørt man ikke må vække dem i deres søvn? jaaa måske et dumt spørgsmål, men har bare tænkt sådan over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

De3Guldklumper

Diana2013 skriver:

Ja når i skriver at jeres nyfødte/babyer sover igennem om natten, så tænkte jeg på at nyfødte skal ammes hver 2-3 time, vækker i så babyen eller lader i h*n sove igennem, og så kun ammer når H*n vågner ? For synes også jeg har hørt man ikke må vække dem i deres søvn? jaaa måske et dumt spørgsmål, men har bare tænkt sådan over det

En baby sover igennem når den sover 5-7 timer i streg uden spisning.

Begge mine har sovet igennem ved 3-4 mdr alderen

Anmeld

1. september 2013

Diana2013

Pylle3 skriver:

En baby sover igennem når den sover 5-7 timer i streg uden spisning.

Begge mine har sovet igennem ved 3-4 mdr alderen

tusinde tak for svaret, så inden de 3-4 måneder vækkede du din baby for at amme? Eller ammer du bare når din baby giver tegn?

Anmeld

1. september 2013

Victoria2013

Her har hun sovet igennem siden hun var lidt over en måned, hvor hun begyndte at sove 5-6 timer om natten uden mad. Fik at vide af min mor at babyen sov igennem, når moderen også havde muligheden for at få så meget søvn at man kan fungere en normal arbejdsdag (og de fleste kan godt fungere på 6 timers søvn).

Det var kun den første uges tid lillepigen blev vækket for at spise om natten hér, så begyndte hun at melde sig selv når hun var sulten og har gjort det lige siden. 

Nu er hun 12 uger og sover gerne en 7-8 timer om natten... og i den sidste uge har der været hele 2 9-timers nætter, så er spændt på udviklingen

Anmeld

1. september 2013

AnthonsMor

Diana2013 skriver:

Lad altid en baby sove!
Ellers kan helvede bryde løs i dit hjem

Her får Anthon en flaske ved 21.30-22 tiden, og den sover han gerne 5-8 timer på, og da han var helt ny vågnede han hver 4 time ca., for at få mad

Anmeld

1. september 2013

Diana2013

tusinde tak for svarene

Anmeld

1. september 2013

Clisolka

Diana2013 skriver:

Her sov Bella igennem da hun var et par uger gammel. Min SP gav grønt lys da hun tog fint på, så jeg ammede når hun vågnede 

Anmeld

1. september 2013

MyLove E

De to første nætter på sygehuset sov han 2 gange 4 timer. Og da vi kom hjem sov han fra ca kl 00 -06. Sundhedsplejersken sagde at det var helt fint og at det er ikke alle børn som har brug mad hver tredje time.

Da han var 14dage tog en god natlur på 8 1/2 time, men der sagde sundhedsplejerskerne også at det var lige rigeligt

Men ved 3mdr var det slut igen

Anmeld

1. september 2013

De3Guldklumper

Diana2013 skriver:

tusinde tak for svaret, så inden de 3-4 måneder vækkede du din baby for at amme? Eller ammer du bare når din baby giver tegn?

Aldrig vækket dem - men de har som regel et indre ur der siger mad hver 3-4 time som oftest.

De har bare selv givet tegn og så var det op

Anmeld

1. september 2013

Diana2013

Babymor2010 skriver:

Her sov Bella igennem da hun var et par uger gammel. Min SP gav grønt lys da hun tog fint på, så jeg ammede når hun vågnede 

var du ikke bange for om hun fik for lidt at spise når hun kun var et par uger hehe jeg havde bare en ide om at man satte væggeuret til det;/ hvornår begyndte du så at lave rutiner om lur osv ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.