tekop89 skriver:
Der kan jo heldigvis være mange grunde til bumser, som du kan bruge som undskyldning, hvis folk bemærker det. F.eks.: ny creme, skift a p-pille mærke, skift af prævention i det hele taget, hormonkure, stress/dårlig søvn og medicin.
YES for lettere ømme bryster!! 

Hvad for noget træning går du til?
Jeg har været vant til at styrketræne 3-5 gange om ugen, men er pludselig blevet lidt nervøs for det. Var deroppe igår for at styrketræne, men synes at mange af øvelserne bliver lidt ubehagelige for mig (det er nok mest psykisk). Tænker at prøve en holdtime idag, hvor jeg lige informerer instruktøren om at jeg er gravid.
Hvad gør du?
Ja, den med cremen er god

Jeg var til thai-bo i går. Det gik desværre ikke så godt, jeg fik det skidt efter ca 25 med koldsved og ingen muskelkraft. Men jeg tror at det skyldes mit blodsukker. Jeg er nødt til at spise oftere nu end før.

Jeg har læst at man kan blive ved med at træne som hidtil, bare man ikke går i gang med en marathon, hvis man ikke er vant til det. Og så må det selvfølgelig ikke gøre ondt.
Jeg vil rigtig gerne blive ved med at træne, da jeg tror at det generelt er rigtig godt for kroppen, men jeg har droppet stram op timerne, da der er en del maveøvelser. Men jeg havde også tænkt mig at styrketræne på maskiner.
Anmeld