Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Martsbaby skriver: Smuk smuk smuk mave!
Smuk smuk smuk mave!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnL skriver: Rigtig flot mave
Rigtig flot mave
Lykke:) skriver: Så er der ikke længe endnu! SÅ fin mave
Så er der ikke længe endnu! SÅ fin mave
BigHope13 skriver: haha skøn kommentar, kan fortælle at det også føles sådan nogen gange haha, min kæreste siger gerne at jeg har slugt en ballon med cement i haha
haha skøn kommentar, kan fortælle at det også føles sådan nogen gange haha, min kæreste siger gerne at jeg har slugt en ballon med cement i haha
Det er hvertfald et kompliment
BigHope13 skriver: åhh tusind tak søde du nu går der ikke længe før vi skal se hinandens maver in real life
åhh tusind tak søde du nu går der ikke længe før vi skal se hinandens maver in real life
Det bliver SÅ hyggeligt..
BigHope13 skriver: takåh ha håber godt nok jeg får en god periode med lidt mere energi inden jeg rammer de 38 uger, kan godt forstå din krop er ved at være afkræftet. Men jubiii der sørme ikke langt tilbage for dig.
takåh ha håber godt nok jeg får en god periode med lidt mere energi inden jeg rammer de 38 uger, kan godt forstå din krop er ved at være afkræftet. Men jubiii der sørme ikke langt tilbage for dig.
Nej hvis jeg er heldig, så har jeg 1 uge tilbage!
Jeg skal have løsnet hinder på mandag i næste uge, men X'er på livet for at de kan tage vandet med det samme, som de gjorde med min datter Så bliver spændende om jeg kommer med hjem igen fra sygehuset på mandag
Babymor2010 skriver: Uh Nej hvis jeg er heldig, så har jeg 1 uge tilbage! Jeg skal have løsnet hinder på mandag i næste uge, men X'er på livet for at de kan tage vandet med det samme, som de gjorde med min datter Så bliver spændende om jeg kommer med hjem igen fra sygehuset på mandag
Uh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128