31+1 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

pyha det lidt underligt (men selvfølgelig dejligt) at skulle bladre så langt ned i uge kategorien for at finde den man passer ind i

31 uge er vi nu kommet ind i og ja tiden den suser bare afsted forbi, en uge er overstået med den sidste glukosebelastning hvor alt igen så helt perfekt ud og et dejlig cafe besøg med en skøn skøn person herindefra,
har fået sorteret lidt mere af bassens tøj, (fået flere sække med brugt tøj fra familie) og ja ellers er mit energi niveau ikke særlig højt, jeg sover og sover og sover, min krop er ved at være træt, og mit maveskind holder dælme heller ikke til meget mere, maven svier og klør med alle de strækmærker der kommer lige på en gang av av.

De sidste 9 uger må gerne gå meget meget stærkt for min skyld

lige et par billeder, og et lille bevis på at fødderne altså virkelig er forsvundet

Smuk smuk smuk mave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

pyha det lidt underligt (men selvfølgelig dejligt) at skulle bladre så langt ned i uge kategorien for at finde den man passer ind i

31 uge er vi nu kommet ind i og ja tiden den suser bare afsted forbi, en uge er overstået med den sidste glukosebelastning hvor alt igen så helt perfekt ud og et dejlig cafe besøg med en skøn skøn person herindefra,
har fået sorteret lidt mere af bassens tøj, (fået flere sække med brugt tøj fra familie) og ja ellers er mit energi niveau ikke særlig højt, jeg sover og sover og sover, min krop er ved at være træt, og mit maveskind holder dælme heller ikke til meget mere, maven svier og klør med alle de strækmærker der kommer lige på en gang av av.

De sidste 9 uger må gerne gå meget meget stærkt for min skyld

lige et par billeder, og et lille bevis på at fødderne altså virkelig er forsvundet

Rigtig flot mave

Anmeld

1. september 2013

Lykke:)

Så er der ikke længe endnu!
SÅ fin mave

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Glæder mig til at se bassen, når han er kommet ud!

uhh det gør jeg i den grad også Bliver mærkeligt at få en baby op til sig som er ens eget kød og blod åh hvor jeg glæder mig

glæder mig også til at se prinsessen du gemmer på

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

So flot en rund mave en fodbold lige på maven

hehe ja den kommentar får jeg mange steder fra så dejligt

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

SÅ FIIIIIIIIIIIIIIIIIN.... 

åhh tusind tak søde du nu går der ikke længe før vi skal se hinandens maver in real life

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Super fint
Jeg håber dog at du snart slipper for kløen, det må være lidt irriterende

tusind tak søde du
ja håber også snart det forsvinder igen, det er kommet i gennem nogle perioder efter uge 20 ca. men når først strækmærkerne er kommet frem og jeg bruger godt med creme så går det over i løbet af et par dage igen, men ja det er altså ret ubehageligt.

Håber du og maven har det godt

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

ihh hvor du ser fantastisk ud søde

åhh mange mange tak søde

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

Super smuk mave  

Haha kender det med energien alt for godt, men jeg er også 38+0 i dag, puuuuh nu går det hurtigt! 

tak
åh ha håber godt nok jeg får en god periode med lidt mere energi inden jeg rammer de 38 uger, kan godt forstå din krop er ved at være afkræftet. Men jubiii der sørme ikke langt tilbage for dig.

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

asff skriver:

Nej den er fin Nærmest ligesom om du har slugt en vandmelon  

haha skøn kommentar, kan fortælle at det også føles sådan nogen gange haha,
min kæreste siger gerne at jeg har slugt en ballon med cement i haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.