Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: pyha det lidt underligt (men selvfølgelig dejligt) at skulle bladre så langt ned i uge kategorien for at finde den man passer ind i31 uge er vi nu kommet ind i og ja tiden den suser bare afsted forbi, en uge er overstået med den sidste glukosebelastning hvor alt igen så helt perfekt ud og et dejlig cafe besøg med en skøn skøn person herindefra, har fået sorteret lidt mere af bassens tøj, (fået flere sække med brugt tøj fra familie) og ja ellers er mit energi niveau ikke særlig højt, jeg sover og sover og sover, min krop er ved at være træt, og mit maveskind holder dælme heller ikke til meget mere, maven svier og klør med alle de strækmærker der kommer lige på en gang av av. De sidste 9 uger må gerne gå meget meget stærkt for min skyldlige et par billeder, og et lille bevis på at fødderne altså virkelig er forsvundet
pyha det lidt underligt (men selvfølgelig dejligt) at skulle bladre så langt ned i uge kategorien for at finde den man passer ind i31 uge er vi nu kommet ind i og ja tiden den suser bare afsted forbi, en uge er overstået med den sidste glukosebelastning hvor alt igen så helt perfekt ud og et dejlig cafe besøg med en skøn skøn person herindefra, har fået sorteret lidt mere af bassens tøj, (fået flere sække med brugt tøj fra familie) og ja ellers er mit energi niveau ikke særlig højt, jeg sover og sover og sover, min krop er ved at være træt, og mit maveskind holder dælme heller ikke til meget mere, maven svier og klør med alle de strækmærker der kommer lige på en gang av av. De sidste 9 uger må gerne gå meget meget stærkt for min skyldlige et par billeder, og et lille bevis på at fødderne altså virkelig er forsvundet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtig flot mave
DecemberBaby2013 skriver: Glæder mig til at se bassen, når han er kommet ud!
Glæder mig til at se bassen, når han er kommet ud!
Maja84 skriver: So flot en rund mave en fodbold lige på maven
So flot en rund mave en fodbold lige på maven
ønskebarn74 skriver: SÅ FIIIIIIIIIIIIIIIIIN....
SÅ FIIIIIIIIIIIIIIIIIN....
Putomanen skriver: Super fint Jeg håber dog at du snart slipper for kløen, det må være lidt irriterende
Super fint Jeg håber dog at du snart slipper for kløen, det må være lidt irriterende
Kris89 skriver: ihh hvor du ser fantastisk ud søde
ihh hvor du ser fantastisk ud søde
Babymor2010 skriver: Super smuk mave Haha kender det med energien alt for godt, men jeg er også 38+0 i dag, puuuuh nu går det hurtigt!
Super smuk mave
Haha kender det med energien alt for godt, men jeg er også 38+0 i dag, puuuuh nu går det hurtigt!
asff skriver: Nej den er fin Nærmest ligesom om du har slugt en vandmelon
Nej den er fin Nærmest ligesom om du har slugt en vandmelon
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128