Er det normalt at spise mindre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

ved ikke om det er normalt

men jeg har det på nøjagtig samme måde!

jeg spiser 6 gange om dagen MEN slet ikke i den møngde jeg skal og kan slet ikke spise mere, føler jeg sprækker efter ½-1 stykke rugbrød.

men de små skal nu nok tage hvad de har brug for, spørgsmålet er nok om du kan mørke det på dig selv?

Samme her.. Får ligefrem ondt i maven hvis jeg spiser mere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

BigHope13

CroQuis skriver:

A

Ja netop sådan har jeg det...  Går det slet ikke over?

Man skulle jo tro at kroppen havde brug for mere næring, og ikke mindre.. Hmm 

Men hvis mange gravide har det sådan, hvordan kan det så lige lade sig gøre at tage 20-30 kg på  

Altså synes jeg bliver mere og mere sulten og sover mere og mere. Rigtig træls periode, hvor der altså også ryger nogle kg på
men ja undre mig også til tider over dem som kommer op i så høje vægtstigning men ved rigtig mange er dem er minimum det halve af det jo også væske

Anmeld

31. august 2013

1990h

CroQuis skriver:

Ja netop sådan har jeg det...  Går det slet ikke over?

Man skulle jo tro at kroppen havde brug for mere næring, og ikke mindre.. Hmm 

Men hvis mange gravide har det sådan, hvordan kan det så lige lade sig gøre at tage 20-30 kg på  

jeg tog 23 på og de sidste mange kilo fløj nærmest på da jeg fik meget vand i kroppen..så det behøver ikke være pga mad

Anmeld

31. august 2013

liten-mamma

CroQuis skriver:

Hej

Har lovet min mand at jeg vil oprette dette indlæg, da han ikke mener det er normalt 

Er 1. gangsgravid og er idag 20+3. Har gået sygemeldt siden uge 5 pga et fysisk arbejde. MEN

Inden for den sidste måneds tid tid er min sult dalet. Er kun lidt sulten om morgenen og spiser 1. rundstykke eller 2 skiver franskbrød til morgenmad.

Til frokost er jeg slet ikke sulten, men vælger jeg at spise en halv skive rugbrød alligevel - føler jeg mig bare mega overmæt.

Til aften er jeg lettere sulten, hvis jeg ikke har spist frokost. Men har jeg spist frokost - har jeg slet ikke lyst til aftensmad, og kan så finde på at tage noget ved 21-22-tiden i stedet.

Jeg ved ikke om den lille er begyndt at trykke på mavesækken, og derfor mærker jeg slet ikke sult som før? Får ikke den dér knurrende fornemmelse i maven, og bare efter morgemaden føler jeg mig overmæt.

Manden er bange for at baby måske ikke får nok næring? Men har læst et sted at baby nok skal få det den har brug for?

Er det i det hele taget normalt at man er mindre sulten?

På forhånd tak 

Jeg ved ikke om det er normalt, men synes du skal tage en snak med din jm om det

Jeg havde selv ingen appetit i min graviditet, virkelig ingen! Hvilket resulterede i et enormt vægttab under graviditeten, hvilket bestemt ikke er sundt. Jeg fik ikke noget næring, ergo fik baby ikke noget næring. Jeg fik strenge ordre fra min jm og at spise og tage på, for ellers ville jeg blive en streg i luften efter graviditen. 

Anmeld

31. august 2013

B&J

lige meget hvad babyen tager først

og selv om du ikke er sulten så spiser du jo fordi det er super vigtigt for dig og for babyen...

og tror bare du skal sørge for at få mad ned også tror jeg sulten kommer tilbage

Anmeld

1. september 2013

CroQuis

liten-mamma skriver:

Jeg ved ikke om det er normalt, men synes du skal tage en snak med din jm om det

Jeg havde selv ingen appetit i min graviditet, virkelig ingen! Hvilket resulterede i et enormt vægttab under graviditeten, hvilket bestemt ikke er sundt. Jeg fik ikke noget næring, ergo fik baby ikke noget næring. Jeg fik strenge ordre fra min jm og at spise og tage på, for ellers ville jeg blive en streg i luften efter graviditen. 

Hold da op 

Jeg har nu stadig taget 4 kg på, så helt den forkerte vej går det da ikke 

Anmeld

1. september 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
CroQuis skriver:

Kom det krybende eller var det hele graviditeten igennem?

faktisk hele graviditeten.. mener dog appetitten kom igen i slutningen..

Anmeld

1. september 2013

liten-mamma

CroQuis skriver:

Hold da op 

Jeg har nu stadig taget 4 kg på, så helt den forkerte vej går det da ikke 

Ja, så helt galt er det jo ikke Og så længe både du og bebs har det godt og vokser, så tror jeg ikke du skal bekymre dig.

Anmeld

1. september 2013

Maja88

Det er normalt og skal nok komme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.