CroQuis skriver:
Hej
Har lovet min mand at jeg vil oprette dette indlæg, da han ikke mener det er normalt 
Er 1. gangsgravid og er idag 20+3. Har gået sygemeldt siden uge 5 pga et fysisk arbejde. MEN
Inden for den sidste måneds tid tid er min sult dalet. Er kun lidt sulten om morgenen og spiser 1. rundstykke eller 2 skiver franskbrød til morgenmad.
Til frokost er jeg slet ikke sulten, men vælger jeg at spise en halv skive rugbrød alligevel - føler jeg mig bare mega overmæt.
Til aften er jeg lettere sulten, hvis jeg ikke har spist frokost. Men har jeg spist frokost - har jeg slet ikke lyst til aftensmad, og kan så finde på at tage noget ved 21-22-tiden i stedet.
Jeg ved ikke om den lille er begyndt at trykke på mavesækken, og derfor mærker jeg slet ikke sult som før? Får ikke den dér knurrende fornemmelse i maven, og bare efter morgemaden føler jeg mig overmæt.
Manden er bange for at baby måske ikke får nok næring? Men har læst et sted at baby nok skal få det den har brug for?
Er det i det hele taget normalt at man er mindre sulten?
På forhånd tak 
Jeg ved ikke om det er normalt, men synes du skal tage en snak med din jm om det 
Jeg havde selv ingen appetit i min graviditet, virkelig ingen! Hvilket resulterede i et enormt vægttab under graviditeten, hvilket bestemt ikke er sundt. Jeg fik ikke noget næring, ergo fik baby ikke noget næring. Jeg fik strenge ordre fra min jm og at spise og tage på, for ellers ville jeg blive en streg i luften efter graviditen.
Anmeld