1. graviditet 28+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

ja lige præsis, og hun skal nok komme til at tage sine kg på her i slutningen,
jeg havde heller ikke taget noget særligt på i uge 20 men her 11 uger efter er jeg da oppe på +8 kg efter min egen vægt, og jeg har bestemt ikke behov for at tage på

så ja synes bestemt ikke du skal være bekymret over 11 kg, de sidder utrolig flot på dig, og er sikker på du nok skal få dem hurtig smidt igen

Hihi, ja jeg satser på, at det der amning er en lige så god slankekur som jeg har hørt
Men ellers må vi bare starte en lille "Ned med kiloene"-klub herinde for os, der har en masse ekstra hængende efter november (og december med alt det juleguf, der utvivlsomt ryger ind, når man skal gå hjemme på barsel )!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Hihi, ja jeg satser på, at det der amning er en lige så god slankekur som jeg har hørt
Men ellers må vi bare starte en lille "Ned med kiloene"-klub herinde for os, der har en masse ekstra hængende efter november (og december med alt det juleguf, der utvivlsomt ryger ind, når man skal gå hjemme på barsel )!

lad os hellere sige efter december haha, jeg har ihvertfald i sinde at NYDE julemåneden fuldt ud hvor skal der bare hygges
men jep synes jeg er en fantastisk ide, glæder mig også efterhånden til at komme tilbage til den gamle krop som i forvejen skulle smide en masse kg og strammes op, går all in for ammekuren hehe

Anmeld

31. august 2013

Stivdie

SjeBets skriver:

Det skal du slet ikke tænke over, da min mor ventede min søster, var hun KÆMPE, hun tog over 30 kg på ... giga kvinde siger jeg dig, jeg var 17 på daværende tidspunkt, og hun havde en kollega som også var gravid, de var begge slanke kvinder, og kollegaen tog intet på, da hun var høj høj gravid havde hun en lille topmave, og min mor kunne balancere en tallerken på maven og kunne nærmest ikke gå igennem døre. Min mor var også ret irriteret over det, men folk er jo forskellige, jeg er også spændt på om jeg reagere som min mor og tager voldsomt på med min nr 3 lige som hun gjorde. har pt taget 8 kg på, og er 28 uger henne.  med de andre tog jeg 8 kg og 12 kg på.

Jeg tror ikke der gik 6 uger så kunne hun smutte i hendes jeans igen efter fødslen. Så lad være med at sammeligne dig du har en smuk mave, ville ønske jeg var så pæn gravid, jeg ser bare federe ud end normalt

Dejligt at høre en succes-historie med en kvinde, der tog helt vildt på under graviditeten og alligevel kom af med det igen hurtigt!
Min mor tog ca. 20 kilo på, da hun ventede mig, så det ligger måske også lidt til familien med "tunge" graviditeter. Jeg ønsker mig dog at holde mig lidt under det, for jeg er i forvejen ikke særlig stor, hverken i højde eller drøjde, så ville være lidt nervøs for min ryg og hofter, hvis jeg skulle bære på en så stor vægtforøgelse
20 kg ville jo være næsten 40 % forøgelse af min startvægt

Men ja, måler lidt rundt om på kroppen hver uge og indtil videre er mine lår kun blevet en anelse større og overarmene har samme størrelse som før graviditeten, så det er jo havnet som bredere hofter, større bryster (hvilket kæresten er lykkelig over) og en fin topmave! En fordeling jeg egentlig har det ganske godt med

Anmeld

31. august 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

lad os hellere sige efter december haha, jeg har ihvertfald i sinde at NYDE julemåneden fuldt ud hvor skal der bare hygges
men jep synes jeg er en fantastisk ide, glæder mig også efterhånden til at komme tilbage til den gamle krop som i forvejen skulle smide en masse kg og strammes op, går all in for ammekuren hehe

Jeg tænker også først kur til januar. Det ville næsten være synd ikke at udnytte "jamen jeg har været gravid"-undskyldningen fuldt ud og lige få december med som frirum
Men ja, jeg glæder mig også til at kunne få mine cowboybukser op over hofterne igen!

Anmeld

31. august 2013

SjeBets

Dejligt at høre en succes-historie med en kvinde, der tog helt vildt på under graviditeten og alligevel kom af med det igen hurtigt!
Min mor tog ca. 20 kilo på, da hun ventede mig, så det ligger måske også lidt til familien med "tunge" graviditeter. Jeg ønsker mig dog at holde mig lidt under det, for jeg er i forvejen ikke særlig stor, hverken i højde eller drøjde, så ville være lidt nervøs for min ryg og hofter, hvis jeg skulle bære på en så stor vægtforøgelse
20 kg ville jo være næsten 40 % forøgelse af min startvægt

Men ja, måler lidt rundt om på kroppen hver uge og indtil videre er mine lår kun blevet en anelse større og overarmene har samme størrelse som før graviditeten, så det er jo havnet som bredere hofter, større bryster (hvilket kæresten er lykkelig over) og en fin topmave! En fordeling jeg egentlig har det ganske godt med

Min mor var også en nips på 51-55 kg før hun blev gravid med min søster så det har også været over 50% af hendes egen vægt der er kommet på, på meget kort tid. Og ingen strækmærker har kvinden selv efter den enorme vægtøgning på så kort tid, jeg tog 8 kg på med min datter og jeg har mange strækmærker .. :/

Anmeld

31. august 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

TTih

Jeg tænker også først kur til januar. Det ville næsten være synd ikke at udnytte "jamen jeg har været gravid"-undskyldningen fuldt ud og lige få december med som frirum
Men ja, jeg glæder mig også til at kunne få mine cowboybukser op over hofterne igen!

Hihi its a deal i januar må Vi oprette om slankegruppe så skal vi nok få has på de kg

Anmeld

31. august 2013

Stivdie

SjeBets skriver:

Min mor var også en nips på 51-55 kg før hun blev gravid med min søster så det har også været over 50% af hendes egen vægt der er kommet på, på meget kort tid. Og ingen strækmærker har kvinden selv efter den enorme vægtøgning på så kort tid, jeg tog 8 kg på med min datter og jeg har mange strækmærker .. :/

Jamen, så har jeg da bevis for, at det kan lade sig gøre at blive "normal" igen, selv efter at have været svulmet så meget op
Puha strækmærker... Har 7-9-13 ikke nogen endnu, og min mor fik heller ikke nogen, så jeg håber at kunne slægte hende på lige i det tilfælde

Anmeld

31. august 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

Hihi its a deal i januar må Vi oprette om slankegruppe så skal vi nok få has på de kg

Det er en aftale

Anmeld

31. august 2013

Rikke2404

Stivdie skriver:

Stille og rolig uge uden de store ændringer.
Har været ude hos nogle bekendte, hvor hun også er gravid. Det var næsten deprimerende, da jeg fik at vide, at hun, meget slank og 20 uger henne, havde taget under 1 kg på!!!! På det tidspunkt sagde min vægt +6 kg...
Hun (og hendes jordemoder) regner med, at hun tager ca. 10 kg på gennem hele graviditeten - holy s#*&! Hvor mon så jeg havner?? Forhåbentlig ikke 6 gange så meget som hende

Jeg syntes du ser godt ud!
Ja jeg er også 28+4, med tvillinger, og har taget knap 1 kg på. Det er virkelig forskelligt, men så længe at du ser så godt ud, er det jo lige meget Er sikker på at det meste også rasler af, når man har født

Anmeld

31. august 2013

Stivdie

Rikke2404 skriver:

Jeg syntes du ser godt ud!
Ja jeg er også 28+4, med tvillinger, og har taget knap 1 kg på. Det er virkelig forskelligt, men så længe at du ser så godt ud, er det jo lige meget Er sikker på at det meste også rasler af, når man har født

Tusind tak

Kun +1 kg og så med tvillinger??!
Hvordan gør du det?? Det er da helt vildt! Din mave er ellers også super stor og flot!
Men ja, forhåbentlig normaliserer det sig uden for stort besvær efter fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.