SjeBets skriver:
Det skal du slet ikke tænke over, da min mor ventede min søster, var hun KÆMPE, hun tog over 30 kg på ... giga kvinde siger jeg dig, jeg var 17 på daværende tidspunkt, og hun havde en kollega som også var gravid, de var begge slanke kvinder, og kollegaen tog intet på, da hun var høj høj gravid havde hun en lille topmave, og min mor kunne balancere en tallerken på maven og kunne nærmest ikke gå igennem døre. Min mor var også ret irriteret over det, men folk er jo forskellige, jeg er også spændt på om jeg reagere som min mor og tager voldsomt på med min nr 3 lige som hun gjorde. har pt taget 8 kg på, og er 28 uger henne. med de andre tog jeg 8 kg og 12 kg på.
Jeg tror ikke der gik 6 uger så kunne hun smutte i hendes jeans igen efter fødslen. Så lad være med at sammeligne dig
du har en smuk mave, ville ønske jeg var så pæn gravid, jeg ser bare federe ud end normalt
Dejligt at høre en succes-historie med en kvinde, der tog helt vildt på under graviditeten og alligevel kom af med det igen hurtigt!

Min mor tog ca. 20 kilo på, da hun ventede mig, så det ligger måske også lidt til familien med "tunge" graviditeter. Jeg ønsker mig dog at holde mig lidt under det, for jeg er i forvejen ikke særlig stor, hverken i højde eller drøjde, så ville være lidt nervøs for min ryg og hofter, hvis jeg skulle bære på en så stor vægtforøgelse
20 kg ville jo være næsten 40 % forøgelse af min startvægt

Men ja, måler lidt rundt om på kroppen hver uge og indtil videre er mine lår kun blevet en anelse større og overarmene har samme størrelse som før graviditeten, så det er jo havnet som bredere hofter, større bryster (hvilket kæresten er lykkelig over) og en fin topmave!

En fordeling jeg egentlig har det ganske godt med