1. graviditet 28+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.528 visninger
19 svar
8 synes godt om
31. august 2013

Stivdie

Stille og rolig uge uden de store ændringer.
Har været ude hos nogle bekendte, hvor hun også er gravid. Det var næsten deprimerende, da jeg fik at vide, at hun, meget slank og 20 uger henne, havde taget under 1 kg på!!!! På det tidspunkt sagde min vægt +6 kg...
Hun (og hendes jordemoder) regner med, at hun tager ca. 10 kg på gennem hele graviditeten - holy s#*&! Hvor mon så jeg havner?? Forhåbentlig ikke 6 gange så meget som hende
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Har været ude hos nogle bekendte, hvor hun også er gravid. Det var næsten deprimerende, da jeg fik at vide, at hun, meget slank og 20 uger henne, havde taget under 1 kg på!!!! På det tidspunkt sagde min vægt +6 kg...
Hun (og hendes jordemoder) regner med, at hun tager ca. 10 kg på gennem hele graviditeten - holy s#*&! Hvor mon så jeg havner?? Forhåbentlig ikke 6 gange så meget som hende

Tænk du ikke så meget over vægten, du er en flot slank pige og det hele sidder jo lige der midt på maven
super smuk gravid er hvad du er

Anmeld

31. august 2013

asff

Stivdie skriver:

Neeej den er fin

Anmeld

31. august 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

Tænk du ikke så meget over vægten, du er en flot slank pige og det hele sidder jo lige der midt på maven
super smuk gravid er hvad du er

Hvor er du sød
Jeg tror nu også hellere jeg vil vende den om og sige, at min bekendte burde være lidt nervøs for sin vægt, for jeg synes godt nok det lyder af meget lidt, når hun er så slank som hun er. Men nej, jeg bærer mine +11 kg (indtil videre) flot, synes jeg selv!

Anmeld

31. august 2013

Stivdie

asff skriver:

Neeej den er fin

Takker
Din bule klæder dig også super godt

Anmeld

31. august 2013

mommy1991

Stivdie skriver:

Du har så smuk en mave!!! Tænk ikke på vægten. Jeg tog 16-17 kg på og i løbet af to uger havde jeg smidt 12-13 kg. Det rasler af en når man ammer  

Anmeld

31. august 2013

asff

Stivdie skriver:

Takker
Din bule klæder dig også super godt

Hehe tak

Og forresten.. Jeg har svært ved at tro på, du kan nå at komme til at ligne en kæmpe

Anmeld

31. august 2013

Stivdie

emmagirl skriver:

Du har så smuk en mave!!! Tænk ikke på vægten. Jeg tog 16-17 kg på og i løbet af to uger havde jeg smidt 12-13 kg. Det rasler af en når man ammer  

Takker, søde
Jeg satser også alt på den der ammeslankekur, tror jeg! Jeg har hørt så meget godt om den

Anmeld

31. august 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Hvor er du sød
Jeg tror nu også hellere jeg vil vende den om og sige, at min bekendte burde være lidt nervøs for sin vægt, for jeg synes godt nok det lyder af meget lidt, når hun er så slank som hun er. Men nej, jeg bærer mine +11 kg (indtil videre) flot, synes jeg selv!

ja lige præsis, og hun skal nok komme til at tage sine kg på her i slutningen,
jeg havde heller ikke taget noget særligt på i uge 20 men her 11 uger efter er jeg da oppe på +8 kg efter min egen vægt, og jeg har bestemt ikke behov for at tage på

så ja synes bestemt ikke du skal være bekymret over 11 kg, de sidder utrolig flot på dig, og er sikker på du nok skal få dem hurtig smidt igen

Anmeld

31. august 2013

SjeBets

Det skal du slet ikke tænke over, da min mor ventede min søster, var hun KÆMPE, hun tog over 30 kg på ... giga kvinde siger jeg dig, jeg var 17 på daværende tidspunkt, og hun havde en kollega som også var gravid, de var begge slanke kvinder, og kollegaen tog intet på, da hun var høj høj gravid havde hun en lille topmave, og min mor kunne balancere en tallerken på maven og kunne nærmest ikke gå igennem døre. Min mor var også ret irriteret over det, men folk er jo forskellige, jeg er også spændt på om jeg reagere som min mor og tager voldsomt på med min nr 3 lige som hun gjorde. har pt taget 8 kg på, og er 28 uger henne.  med de andre tog jeg 8 kg og 12 kg på.

Jeg tror ikke der gik 6 uger så kunne hun smutte i hendes jeans igen efter fødslen. Så lad være med at sammeligne dig du har en smuk mave, ville ønske jeg var så pæn gravid, jeg ser bare federe ud end normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.