Så fik vi hentet missen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
12 svar
23 synes godt om
31. august 2013

Muffinmus

Og hun er lige så lækker som for tre uger siden. Lille blød og så blid. Nu skal min Sofus bare acceptere hende:-) Duplo hedder hun. Og ja, ligner me sin mor der er skovkat og rigtig mild. Hun er 11 uger nu og moren er stoppet med at besøge killingerne
Så nu er hun flyttet ind her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

ESV

MariaE skriver:

Og hun er lige så lækker som for tre uger siden. Lille blød og så blid. Nu skal min Sofus bare acceptere hende:-) Duplo hedder hun. Og ja, ligner me sin mor der er skovkat og rigtig mild. Hun er 11 uger nu og moren er stoppet med at besøge killingerne

Aaaaaaaaiiiiiiiiiiii hvor er hun lækker smækker!!!! Nøøøøj

Anmeld

31. august 2013

MortilElias2010

MariaE skriver:

Mmm helt sikkert skøn. Men det er lovpligtigt at beholde dem hos deres mor til de er 12 uger...  

Anmeld

31. august 2013

Noneother

Nåårh en lille sød fluffer

Tillykke med det nye familiemedlem.

Anmeld

31. august 2013

Muffinmus

MortilElias2010 skriver:

Mmm helt sikkert skøn. Men det er lovpligtigt at beholde dem hos deres mor til de er 12 uger...  

Jamen det er jeg da ganske klar over. Som du kan se i mit indlæg skriver jeg at moren ikke er hos killingerne merr. Så jeg ikke fjernet hende fra hendes mor:-) så loven siger muæigvis 12 uger, men i dette tilfælde er jeg sikker på 11 uger og tre dage er HELT fint. Så inden du sætter er halvskæv smiley op til mig, så læs først så jeg ikke føler jegskal sidde med dårlig samvittighed.

Anmeld

31. august 2013

CroQuis

Jamen det er jeg da ganske klar over. Som du kan se i mit indlæg skriver jeg at moren ikke er hos killingerne merr. Så jeg ikke fjernet hende fra hendes mor:-) så loven siger muæigvis 12 uger, men i dette tilfælde er jeg sikker på 11 uger og tre dage er HELT fint. Så inden du sætter er halvskæv smiley op til mig, så læs først så jeg ikke føler jegskal sidde med dårlig samvittighed.

Ikke at vi skal blive uenige om 4 dage fra eller til gør en kæmpe forskel, men reglen for de 12 uger er ikke kun pga moderen, men lige så meget killingerne og afvisningen.. Og uanset hvad du og sælger er sikre på at det er fint, er det stadig ulovligt at tage dem fra før tid  Ved ikke helt hvad der menes med at moderen ikke besøger sine killinger mere? Er de udekatte eller?

Men skøn ser hun ud, og tillykke med hende  

Anmeld

31. august 2013

SjeBets

Hvis mor kat er væk , og ikke er hos killingerne alligevel, kan være død, eller løbet væk hvad ved jeg, så gør det vel ingen forskel om killing er hos sælger eller hos ny ejer ?

Jeg læste det som mor kat var væk fra killingerne.

Well , skøn kat, savner mine fluffy katte ...

Anmeld

31. august 2013

Muffinmus

Hun gider ikke besøge sine killinger mere, har ikke været hos dem en ugede sidste tre uger har de stort set passet sig selv, altså fået mad af sin menneskenær naturligvis. Derfor vi har hentet hende..ellers skulle hun være hentet den 3 sept tror jeg det var.

Anmeld

31. august 2013

DianaRJS

MariaE skriver:

hold nu k*ft hvor er den en lækker misling

og hvor ser den kær ud

Anmeld

31. august 2013

grinny

Åh man kan da heller ikke vise noget mere uden at få slag!

Katten skal nok overleve de sidste dage uden sin mor, som åbenbart heller ikke gider sine killinger!

Tillykke med katten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.