Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Phoenix skriver: nHar du smerter ved pande eller ved kindbenene ? Tænker på din temperaturforhøjelse kunne tyde på noget infektion. Og så skal du jo have noget medicin til at klare strabasserne Ellers masser væske, hvile ( i det omfang det er muligt), panodiler, kamillethe og hold dig varm.
nHar du smerter ved pande eller ved kindbenene ? Tænker på din temperaturforhøjelse kunne tyde på noget infektion. Og så skal du jo have noget medicin til at klare strabasserne
Ellers masser væske, hvile ( i det omfang det er muligt), panodiler, kamillethe og hold dig varm.
Tanja. skriver: Jeg har kun ondt lige der mellem øjnene og næsen, men måske det er pga mit snøfteri
Jeg har kun ondt lige der mellem øjnene og næsen, men måske det er pga mit snøfteri
Tanja. skriver: Godmorgen piger..Kom led jeres aller bedste gå-væk-i-en-aller-hulens-fart-forkølelses råd?Jeg begyndte i går med lidt snot og hoste, men her til morgen er jeg bare mande ramt! Helt stoppet i næsen, mega ondt i halsen og slim os, ondt i hovedet og 39, 7 i feber (jeg tror måske jeg er blevet en mand så ynkelig jeg føler mig lige nu)Jeg har 2 afleveringer til i morgen der skal afl. (Fjernstudie) + farmand atter i morgen aften tager retur til Tyskland for de næste 10 dage, så jegskal virkelig blive rask i en fartNu har jeg snuppet 2 panodiler og en kop the med honning men det skal jo bare ned!
Godmorgen piger..Kom led jeres aller bedste gå-væk-i-en-aller-hulens-fart-forkølelses råd?Jeg begyndte i går med lidt snot og hoste, men her til morgen er jeg bare mande ramt! Helt stoppet i næsen, mega ondt i halsen og slim os, ondt i hovedet og 39, 7 i feber (jeg tror måske jeg er blevet en mand så ynkelig jeg føler mig lige nu)Jeg har 2 afleveringer til i morgen der skal afl. (Fjernstudie) + farmand atter i morgen aften tager retur til Tyskland for de næste 10 dage, så jegskal virkelig blive rask i en fartNu har jeg snuppet 2 panodiler og en kop the med honning men det skal jo bare ned!
Blev selv ramt i torsdag og pebermynte dråber i et glas eller en skål med kogende vand og så et håndklæde over hovedet og hovedet ind over og så bare sidde der (selvfølgelig skal du regulere lidt ved at løfte hovedet væk engang imellem for det pebermynte brænder lidt på en øm næse) men det er pokkers effektivt og laver bare passage igennem næseborene og ned i halsen og så gøre det 4-5 gange i løbet af dagen og ellers bare spise alle de hals tappeletter du kan og drikke varme ting om det er varm kakao eller te eller andet bare det er varmt
Jeg er næsten rask igen, og den eneste grund til jeg ikke er blevet rask før er at jeg fra torsdag aften til fredag eftermiddag ikke måtte bruge noget som helst da jeg skulle faste Jeg plejer at blive rask på nul komma fem for jeg bliver virkelig mande syg når jeg bliver syg Så jeg skal virkelig have noget der er effektivt
Håber du snart bliver rask
Som en anden nævnte kunne du evt have bihulebetændelse/pandehulebetændelse. Måske du skulle forbi vagtlægen ?
Rigtig god bedring
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128