ikke syge børn, men syg mor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
15 svar
12 synes godt om
31. august 2013

Koen.

Godmorgen piger..

Kom led jeres aller bedste gå-væk-i-en-aller-hulens-fart-forkølelses råd?
Jeg begyndte i går med lidt snot og hoste, men her til morgen er jeg bare mande ramt! Helt stoppet i næsen, mega ondt i halsen og slim os, ondt i hovedet og 39, 7 i feber (jeg tror måske jeg er blevet en mand så ynkelig jeg føler mig lige nu)

Jeg har 2 afleveringer til i morgen der skal afl. (Fjernstudie) + farmand atter i morgen aften tager retur til Tyskland for de næste 10 dage, så jegskal virkelig blive rask i en fart

Nu har jeg snuppet 2 panodiler og en kop the med honning men det skal jo bare ned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

2721

Puha søde, det lyder ikke rart
Har du prøvet rødsolhat, det fås i Matas, helskost forretninger og vidst også nogle store supermarkeder, det er sådan nogle dråber du hælder i et glad vand, de er til at afhjælpe/forbygge mod forkølelse.

Kæmpe knus og godbedring

Anmeld

31. august 2013

Mamalou

2721 skriver:

Puha søde, det lyder ikke rart
Har du prøvet rødsolhat, det fås i Matas, helskost forretninger og vidst også nogle store supermarkeder, det er sådan nogle dråber du hælder i et glad vand, de er til at afhjælpe/forbygge mod forkølelse.

Kæmpe knus og godbedring

Virkelig effektivt. Fås også som sugetabletter. Det er mit bedste bud. Rigtig god bedring

Vh. Louise

Anmeld

31. august 2013

nilletøz

Føler med dig

det endte råd jeg har er panodil hot, fåes i Matas og mange andre steder. Det er panodil..

rigtig god bedring

Anmeld

31. august 2013

LilleLene

Tanja. skriver:

Godmorgen piger..

Jeg begyndte i går med lidt snot og hoste, men her til morgen er jeg bare mande ramt! Helt stoppet i næsen, mega ondt i halsen og slim os, ondt i hovedet og 39, 7 i feber (jeg tror måske jeg er blevet en mand så ynkelig jeg føler mig lige nu)

Jeg har 2 afleveringer til i morgen der skal afl. (Fjernstudie) + farmand atter i morgen aften tager retur til Tyskland for de næste 10 dage, så jegskal virkelig blive rask i en fart

Nu har jeg snuppet 2 panodiler og en kop the med honning men det skal jo bare ned!

en helveds masse te med honning... Ja det smager virkelig ikke godt, men det hjælper med noget varmt

Anmeld

31. august 2013

Karla

Tanja. skriver:

Godmorgen piger..

Øv

Panodil hot er klart at anbefale. Det er sådan nogle små breve med lyserødt/pink pulver i. 2 breve i en kop med kogende vand, et par gange i døgnet.

Jeg synes det smager noget så grimt, men det er meget effektivt!

Anmeld

31. august 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

citronsaft, kogt vand, sukker...

alle 3 i lege stor del i et glas.. rør rundt til sukkeret er opløst...

hold dig for næsen (hvis du har den mindse smule lugte/smagssans tilbage) og så bare ned...

du giver din krop et c-vitaminboost med citronsaften og sukkeret er bare ekstra energi for kroppen at bruge og for at man ikke går helt i baglås over surheden...

Plejer at virke for mig at tage sådan en når der er optakt til slem forkølelse... når den er der og brudt som din er så skal jeg nuppe 2 gange på en dag og så er det bare lidt næseløberi i en eller 2 dage mere...

det er faktisk opskrift fra sigøjnere i Spanien som jeg fik af min venindes mor der havde levet med dem i nogle år da hun var yngre

Anmeld

31. august 2013

ESV

The lavet få frisk ingefær og mynte tilsæt honning eller sukker efter smag. Det er noget krads noget det ingefær men det hjælper!!

Anmeld

31. august 2013

2721

Mamalou skriver:

Virkelig effektivt. Fås også som sugetabletter. Det er mit bedste bud. Rigtig god bedring

Vh. Louise

Ej fås de også som det?!
Dem kender jeg slet ikke, det må der lures på.

Anmeld

31. august 2013

Phoenix

Har du smerter ved pande eller ved kindbenene ? Tænker på din temperaturforhøjelse kunne tyde på noget infektion. Og så skal du jo have noget medicin til at klare strabasserne 

Ellers masser væske, hvile ( i det omfang det er muligt), panodiler, kamillethe og hold dig varm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.