Så er nf overstået.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Håber du får ham overtalt, det da ikke til at holde ud at skulle vente så længe I dag kan man jo få kønsscanninger til 400 kr. så det er ikke så dyrt mere

håber jeg også.  Ja nemlig det er jo ikk så dyrt igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

-Milla-

Tillykke, og skønt det gik godt.
Jeg skal til NF på torsdag, også med andet barn og er også spændt på de vil gætte på kønnet.

Anmeld

1. september 2013

Tulipan

MIWULA skriver:

Efter ca. 30 min scanning fik vi afvide alt så rigtig fint ud og den lille stædige baby som ikk ville det samme som scanningsdamen havde fine tal på 1:18916 samt alt det andet den skal ha. Vi er så glade. Vi fik endda lige 2 3D billeder med samt 2 alm.

vi spurgte damen om hun kunne gætte kønnet og det sagde hun først nej til men lidt efter sagde hun hvis jeg skal komme med et bud er det en pige og sagde 2 gange efter også det nok var en pige.

Blev dog lige sat 1 uge tilbage men det passer nok meget godt da jeg først kunne teste positiv 1 uge over tid..  

God dag.

Kæmpe tillykke! Hvor må det være fantastisk at have NF godt overstået

Anmeld

1. september 2013

MIWULA

-Milla- skriver:

Tillykke, og skønt det gik godt.
Jeg skal til NF på torsdag, også med andet barn og er også spændt på de vil gætte på kønnet.

Ihh det jo os lige om lidt.. Ja kan jeg godt forstå.. Hvor skal du til nf henne?

Anmeld

1. september 2013

MIWULA

Anonym23 skriver:

Kæmpe tillykke! Hvor må det være fantastisk at have NF godt overstået

Ja det er rigtig dejligt.. er blevet mere glad ved denne graviditet efter den scanning så det er jeg glad for..

Anmeld

1. september 2013

-Milla-

Jeg skal på Hvidovre denne gang. Vi ønskede Hvidovre fordi det er lidt nemmere/hurtigere at komme dertil end Herlev.
Min søn fødte jeg på Herlev. Det var en hurtig fødsel- 3 1/2 time fra vandet gik derhjemme.

Anmeld

1. september 2013

Lukas&Liam<3

Hvor langt er du henne nu? jeg håber også at få et lille hint til nf på torsdag hvor jeg er 13+1. Selv om jeg har bestilt tid til kønsscanning D. 11 jo før jo bedre.

Anmeld

1. september 2013

MIWULA

-Milla- skriver:

Jeg skal på Hvidovre denne gang. Vi ønskede Hvidovre fordi det er lidt nemmere/hurtigere at komme dertil end Herlev.
Min søn fødte jeg på Herlev. Det var en hurtig fødsel- 3 1/2 time fra vandet gik derhjemme.

Hold da op ja så kan jeg godt forstå i vil ha det hospital der er det tætteste..

Anmeld

1. september 2013

MIWULA

Maria&Lukas skriver:

Hvor langt er du henne nu? jeg håber også at få et lille hint til nf på torsdag hvor jeg er 13+1. Selv om jeg har bestilt tid til kønsscanning D. 11 jo før jo bedre.

Hehe ihhh hvor dejligt.. Jeg blev rykket en uge tilbage så til scanningen i fredags var jeg så i uge 11+5 mener jeg hun sagde.. Så det var ret vildt hun gættede på kønnet..

Anmeld

2. september 2013

-Milla-

Ja, og jeg synes også at Hvidovre virker til at være lidt nemmere at finde rundt i. Herlev var lidt af en labyrint efter min mening.
Kan se du blev rykket en del tilbage, så har vi termin næsten samtidig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.