Så er nf overstået.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
23 svar
22 synes godt om
30. august 2013

MIWULA

Efter ca. 30 min scanning fik vi afvide alt så rigtig fint ud og den lille stædige baby som ikk ville det samme som scanningsdamen havde fine tal på 1:18916 samt alt det andet den skal ha. Vi er så glade. Vi fik endda lige 2 3D billeder med samt 2 alm.

vi spurgte damen om hun kunne gætte kønnet og det sagde hun først nej til men lidt efter sagde hun hvis jeg skal komme med et bud er det en pige og sagde 2 gange efter også det nok var en pige.

Blev dog lige sat 1 uge tilbage men det passer nok meget godt da jeg først kunne teste positiv 1 uge over tid..  

God dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

asff

MIWULA skriver:

Efter ca. 30 min scanning fik vi afvide alt så rigtig fint ud og den lille stædige baby som ikk ville det samme som scanningsdamen havde fine tal på 1:18916 samt alt det andet den skal ha. Vi er så glade. Vi fik endda lige 2 3D billeder med samt 2 alm.

vi spurgte damen om hun kunne gætte kønnet og det sagde hun først nej til men lidt efter sagde hun hvis jeg skal komme med et bud er det en pige og sagde 2 gange efter også det nok var en pige.

Blev dog lige sat 1 uge tilbage men det passer nok meget godt da jeg først kunne teste positiv 1 uge over tid..  

God dag.

Tillykke!!!

Anmeld

30. august 2013

dukke

MIWULA skriver:

God dag.

Hihi tillykke

Anmeld

30. august 2013

Babydrøm

MIWULA skriver:

God dag.

Hihi tillykke

Anmeld

30. august 2013

Lotus86

Hvor dejligt, tillykke

Spændende at se om det så er en lille pige der gemmer sig derinde

Anmeld

30. august 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Hvor dejligt, tillykke

Spændende at se om det så er en lille pige der gemmer sig derinde

Tak ja kan næsten ikk vente med at finde ud af det. 

Anmeld

30. august 2013

MIWULA

Tusind tak alle sammen

Anmeld

30. august 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Tak ja kan næsten ikk vente med at finde ud af det. 

Skal i have lavet en kønsscanning eller venter i?

Anmeld

31. august 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Skal i have lavet en kønsscanning eller venter i?

Altså jeg vil rigtig gerne for kan ikk vente til uge 20 men manden mener ikk vi skal. Såå tror lige vi skal blive enige. Hehe 

Anmeld

31. august 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Altså jeg vil rigtig gerne for kan ikk vente til uge 20 men manden mener ikk vi skal. Såå tror lige vi skal blive enige. Hehe 

Håber du får ham overtalt, det da ikke til at holde ud at skulle vente så længe I dag kan man jo få kønsscanninger til 400 kr. så det er ikke så dyrt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.