Er blevet i tvivl dreng eller pige..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.440 visninger
23 svar
9 synes godt om
30. august 2013

CrisS

Nu jeg blevet i tvivl om vi virkelig venter en pige.Hvad ville i sige til det scannings billede?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

pcoramt

CrisS skriver:

Nu jeg blevet i tvivl om vi virkelig venter en pige.Hvad ville i sige til det scannings billede?

tænker umiddelbart dreng? det ligner ihverfald vores, men jeg er jo ikke ekspert

Anmeld

30. august 2013

Michelle21

CrisS skriver:

Jeg ville nok også mene dreng, det ligner også meget vores, men jeg er jo heller ikke ekspert, men hvis du er i tvivl, så få en scanning mere??

Anmeld

30. august 2013

Karla

CrisS skriver:

Tænker også umiddelbart en dreng. Vi skal have en pige, og det ser ikke sådan ud

Anmeld

30. august 2013

asff

CrisS skriver:

Jeg bliver også tit i tvivl,.. Men der er jo tre streger, de sidder bare langt ude..!

Anmeld

30. august 2013

Kløver

Hvor langt er fu, for hvis du ikke er mere end 14-15 uger da scanningen blev lavet ville jeg sige det kan svinge begge veje, er mega svært at se. Synes det ligger i grænselandet da der virker til at være lige lidt nok hvis det er en dreng men alligevel ligner det slet ikke vores puha scanningsbilleder

Jeg ville få en ny scanning for at være sikker

Anmeld

30. august 2013

Kløver

Hvor langt er fu, for hvis du ikke er mere end 14-15 uger da scanningen blev lavet ville jeg sige det kan svinge begge veje, er mega svært at se. Synes det ligger i grænselandet da der virker til at være lige lidt nok hvis det er en dreng men alligevel ligner det slet ikke vores puha scanningsbilleder

Jeg ville få en ny scanning for at være sikker

Anmeld

30. august 2013

Karla

CrisS skriver:

De tre streger der er, de ligger helt på en lige linje på vores billeder

Anmeld

30. august 2013

CrisS

Argh for pokker, det er virkelig ikke sjovt, vi var også overbevist om at det var en dreng, og så siger hun det er en pige.
Og nu kan det ligesom ikke rigtig være andet når man kalde den hende. Årh altså..
Kunne i andre evt lægge nogle af jeres kønsscanninger op herinde?

Anmeld

30. august 2013

DianaRJS

CrisS skriver:

det er en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.