Negativ test ved lægen.. Positiv ved mig hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

pcoramt

Charles og Maria skriver:

Hej Derude... 

Er snot forvirret og rundt på gulvet...  Jeg testede igen imorges og fik denne fine test.. Men nede ved lægen var deres negativ...  Hvad dælen sker der..!! Så jeg fik taget blodprøver Dernede og afventer svar mandag..  Har i prøvet det..  Vil i ikke tro jeg får en positiv blodprøve når jeg har lavet denne test Imorges 

den test der er ihvertfald positiv så tillykke min test ved lægen var meget meget svag, men den var god nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Charles og Maria

babyonboard skriver:

Det kan jeg godt forstå du gør, det med at lave en baby er ikke altid lige sjovt. kender det fra min den første det tog 14 måneder før jeg fik de magiske 2 streger og der havde jeg faktisk givet op. græd hver gang testen var negativ fordi jeg var sikker på at jeg aldrig blev mor, men vupti så var den der og min test var ikke lige så tydelig som din. Min datter er snart 2 år gammel. Venter nu barn nr. 2 det tog os 9 måneder og igen tænkte jeg det sker bare aldrig og især fordi min mens havde det med at udeblive nogle måneder for så at komme igen og igen var min test ikke lige så tydelig som din da jeg så blev gravid igen. Men kender godt følelsen som du render rundt med. men syntes nu din test er meget positiv. 

Håber du kommer med en opdate senere når du har taget en clear blue. 

Wuhuu...   Så tog jeg en cleablue...  Så er det bekræftet og nu begynder det at gå op for mig <33 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2013

Charles og Maria

Venter... skriver:

Den ser fint positiv ud, så jeg tror da helt sikkert du er gravid er det ikke noget med at lægens måler 50ml/pr et eller andet, hvor hjemme teste er 25ml/pr- så hvis du ikke er så langt henne kan lægens muligvis have svært ved at måle det endnu? Du må lige opdatere når du har taget en clearblue, og så krydser jeg fingre for at den er der

billed af clear blue 

Anmeld

30. august 2013

babyonboard

jubii. det var jo det jeg sagde den er go nok du skal være mor. 

Anmeld

30. august 2013

babyonboard

og tak for opdaten.. 

Anmeld

30. august 2013

Charles og Maria

babyonboard skriver:

og tak for opdaten.. 

Håber at 3 gang er lykkens gang..  

Anmeld

30. august 2013

Mie89

Jeg testede også negativ ved lægen (efter 4 positive test hjemme) og blev ligesom dig snot forvirret! Jeg gik så hjem og reseachede og det viser dig at lægens test skal bruge en (noget) højere koncentration af HCG i urinen end hjemmetestene, så det er sikkert derfor at du har testet negativt ved lægen  Jeg var ved lægen igen da jeg var 5+0 og der blev testen bragende positiv ! 

Så du er altså helt 100 % sikkert gravid! Stort tillykke med det

Anmeld

30. august 2013

Alberte&Mor <3

Charles og Maria skriver:

Wuhuu...   Så tog jeg en cleablue...  Så er det bekræftet og nu begynder det at gå op for mig <33 

Der er ihvertfald ingen tvivl, storT tillykke

Anmeld

30. august 2013

Lilje82

Stort tillykke

Anmeld

30. august 2013

Guldet

Stort Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.