Negativ test ved lægen.. Positiv ved mig hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.995 visninger
19 svar
10 synes godt om
30. august 2013

Charles og Maria

Hej Derude... 

Er snot forvirret og rundt på gulvet...  Jeg testede igen imorges og fik denne fine test.. Men nede ved lægen var deres negativ...  Hvad dælen sker der..!! Så jeg fik taget blodprøver Dernede og afventer svar mandag..  Har i prøvet det..  Vil i ikke tro jeg får en positiv blodprøve når jeg har lavet denne test Imorges 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Charles og Maria skriver:

Hej Derude... 

Er snot forvirret og rundt på gulvet...  Jeg testede igen imorges og fik denne fine test.. Men nede ved lægen var deres negativ...  Hvad dælen sker der..!! Så jeg fik taget blodprøver Dernede og afventer svar mandag..  Har i prøvet det..  Vil i ikke tro jeg får en positiv blodprøve når jeg har lavet denne test Imorges 

Din urin kan godt have været så tynd ved lægen, at testen blev negativ - det betyder ikke, at du IKKE er gravid.

Såhh TILLYKKE

Anmeld

30. august 2013

Charles og Maria

Mom skriver:

Din urin kan godt have været så tynd ved lægen, at testen blev negativ - det betyder ikke, at du IKKE er gravid.

Såhh TILLYKKE

Var godt forvirret dernede..  Men jeg får da en positiv blodprøve...  Var så nervøs 

Anmeld

30. august 2013

babyonboard

Jeg vil nu mene at du er gravid med den test der. som en anden skriver kan det være fordi din urin ikke har været koncentreret nok. så er sikker på du bliver ringet op på mandag og får beskeden du er gravid.

Du kan jo altid tage en clear blue test. den skriver om du er gravid eller ikke hvis ikke du kan vente til på mandag.

Anmeld

30. august 2013

Charles og Maria

babyonboard skriver:

Jeg vil nu mene at du er gravid med den test der. som en anden skriver kan det være fordi din urin ikke har været koncentreret nok. så er sikker på du bliver ringet op på mandag og får beskeden du er gravid.

Du kan jo altid tage en clear blue test. den skriver om du er gravid eller ikke hvis ikke du kan vente til på mandag.

Vil også købe en clear blue test idag...  Men bliv da ked af det og nervøs...  

Anmeld

30. august 2013

babyonboard

Det kan jeg godt forstå du gør, det med at lave en baby er ikke altid lige sjovt. kender det fra min den første det tog 14 måneder før jeg fik de magiske 2 streger og der havde jeg faktisk givet op. græd hver gang testen var negativ fordi jeg var sikker på at jeg aldrig blev mor, men vupti så var den der og min test var ikke lige så tydelig som din. Min datter er snart 2 år gammel. Venter nu barn nr. 2 det tog os 9 måneder og igen tænkte jeg det sker bare aldrig og især fordi min mens havde det med at udeblive nogle måneder for så at komme igen og igen var min test ikke lige så tydelig som din da jeg så blev gravid igen. Men kender godt følelsen som du render rundt med. men syntes nu din test er meget positiv. 

Håber du kommer med en opdate senere når du har taget en clear blue. 

Anmeld

30. august 2013

Charles og Maria

Det vil jeg gøre...  Henter snart en 

Anmeld

30. august 2013

asff

Hej Derude... 

det skete også for mig første gang - men jeg var gravid

Anmeld

30. august 2013

Alberte&Mor <3

Hej Derude... 

Den ser fint positiv ud, så jeg tror da helt sikkert du er gravid er det ikke noget med at lægens måler 50ml/pr et eller andet, hvor hjemme teste er 25ml/pr- så hvis du ikke er så langt henne kan lægens muligvis have svært ved at måle det endnu? Du må lige opdatere når du har taget en clearblue, og så krydser jeg fingre for at den er der

Anmeld

30. august 2013

Mother-love

Hej Derude... 

Du er gravid tillykke
Jeg havde også en positiv derhjemme og en negativ hos lægen første gang. Var så ved læge igen efter ca 1,5 uge. Og der var den så fint positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.