Overstået MD scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

Monski

mie89 skriver:

Det er et gammelt nordisk navn, så der er en hvis tradition tilknyttet navnet, og det kan jeg rigtig godt lide! Desuden elsker jeg at det er lidt specielt og der er ikke så mange igen der hedder det 

Jamen jeg er kun 8+0, så der går noget tid inden jeg kan få kønnet at vide  Lige nu glæder jeg mig dog bare mest til at komme til NF-scanning så jeg kan få set og hørt vidunderet for 1. gang 

Tiden skal nok komme til at gå hurtigt
Jeg synes tiden er FLØJET af sted, der er nf, første jm besøg og så MD scanning så lige den perioder sker der en masse - jeg frygter lidt for tiden nu jeg skal nemlig ikke noget nyt før 31 oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Mie89

Monski skriver:

Tiden skal nok komme til at gå hurtigt
Jeg synes tiden er FLØJET af sted, der er nf, første jm besøg og så MD scanning så lige den perioder sker der en masse - jeg frygter lidt for tiden nu jeg skal nemlig ikke noget nyt før 31 oktober

Ja det har du selvfølgelig ret i ! Synes allerede tiden er gået stærkt, specielt efter jeg startede op på studiet igen 

Men jeg glæder mig til man kan begynde at se og mærke ham/hende ! 

Anmeld

30. august 2013

Monski

mie89 skriver:

Ja det har du selvfølgelig ret i ! Synes allerede tiden er gået stærkt, specielt efter jeg startede op på studiet igen 

Men jeg glæder mig til man kan begynde at se og mærke ham/hende ! 

Det er også det bedste

Anmeld

30. august 2013

grinny

Ihh, tillykke  

Der kommer bare så mange drenge synes jeg 

Anmeld

31. august 2013

Monski

grinny skriver:

Ihh, tillykke  

Der kommer bare så mange drenge synes jeg 

Tak
Ja vi var også ret overbevist om at det var en pige, men kun fordi der bare er SÅ mange der skal have drenge det er helt vildt!
Men hvor er det dejligt at vi skal have en dreng - og Anthon synes at Hjalte lyder som hjerte så det er godkendt fra hans side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.