Overstået MD scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
14 svar
14 synes godt om
29. august 2013

Monski

Så blev det endelig vores tur til at blive scannet
Alt så fint ud og vores bebs havde det rigtig godt, min moderkage ligger ud mod min mave og er 3 cm tyk men på trods af det har jeg mærket den lille siden uge 15, og kan også mærkes udenpå nu
Vi fik en maaaasse fine billeder også i 3D. Så dejligt!
Og så skal vi have en DRENG billede 2 er af den lille tissemand Vi har talt så meget om navne og vi havde rigtig svært ved at finde et drenge navn men så kom min kæreste med et forslag og jeg faldt fuldstændig for det - så nu skal lillebror hedde Hjalte - synes det er SÅ fint og passer rigtig godt med Anthon åh den lykke!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Mie89

Dejligt med en god scanning!  Jeg glæder mig så meget til at finde ud af hvad der gemmer sig inden i mig  Men hvis jeg får en dreng tror jeg bestemt også han skal hedde Hjalte ! Det er bare så sødt og pænt et navn! 

Anmeld

29. august 2013

ette1987

Tillykke med det Min moderkage ligger også ud mod maven, så dejligt at høre man kan være heldig at mærke liv tidligt alligevel

Anmeld

29. august 2013

Monski

mie89 skriver:

Dejligt med en god scanning!  Jeg glæder mig så meget til at finde ud af hvad der gemmer sig inden i mig  Men hvis jeg får en dreng tror jeg bestemt også han skal hedde Hjalte ! Det er bare så sødt og pænt et navn! 

Det er så fantastisk
Åh det er også bare så sødt og er ret overrasket over at min kæreste forslog det for han er mere til "normale" navne
Hvor langt er du henne?

Anmeld

29. august 2013

Monski

ette1987 skriver:

Tillykke med det Min moderkage ligger også ud mod maven, så dejligt at høre man kan være heldig at mærke liv tidligt alligevel

Damen til nf sagde godt noget om det men da jeg spurgte ind til det svarede hun ikke rigtig så da jeg mærkede liv kort efter tænkte jeg at det nok bare var mig der havde hørt forkert
.. Men selv hende der scannede mig i dag kunne mærke ham og hun sagde også at det ikke altid betød noget så krydser for at du snart kan mærke baby

Anmeld

29. august 2013

liten-mamma

Monski skriver:

Så blev det endelig vores tur til at blive scannet
Alt så fint ud og vores bebs havde det rigtig godt, min moderkage ligger ud mod min mave og er 3 cm tyk men på trods af det har jeg mærket den lille siden uge 15, og kan også mærkes udenpå nu
Vi fik en maaaasse fine billeder også i 3D. Så dejligt!
Og så skal vi have en DRENG billede 2 er af den lille tissemand Vi har talt så meget om navne og vi havde rigtig svært ved at finde et drenge navn men så kom min kæreste med et forslag og jeg faldt fuldstændig for det - så nu skal lillebror hedde Hjalte - synes det er SÅ fint og passer rigtig godt med Anthon åh den lykke!!

Du er SÅ flot gravid! Rigtig fin mave

Og tillykke med endnu en lille dreng Hjalte er et super navn!

Anmeld

29. august 2013

ette1987

Monski skriver:

Damen til nf sagde godt noget om det men da jeg spurgte ind til det svarede hun ikke rigtig så da jeg mærkede liv kort efter tænkte jeg at det nok bare var mig der havde hørt forkert
.. Men selv hende der scannede mig i dag kunne mærke ham og hun sagde også at det ikke altid betød noget så krydser for at du snart kan mærke baby

Tror også den kan ligge foran på forskellige måder 

Tak 

Anmeld

29. august 2013

Mie89

Monski skriver:

Det er så fantastisk
Åh det er også bare så sødt og er ret overrasket over at min kæreste forslog det for han er mere til "normale" navne
Hvor langt er du henne?

Det er et gammelt nordisk navn, så der er en hvis tradition tilknyttet navnet, og det kan jeg rigtig godt lide! Desuden elsker jeg at det er lidt specielt og der er ikke så mange igen der hedder det 

Jamen jeg er kun 8+0, så der går noget tid inden jeg kan få kønnet at vide  Lige nu glæder jeg mig dog bare mest til at komme til NF-scanning så jeg kan få set og hørt vidunderet for 1. gang 

Anmeld

30. august 2013

Monski

liten-mamma skriver:

Du er SÅ flot gravid! Rigtig fin mave

Og tillykke med endnu en lille dreng Hjalte er et super navn!

Tak hvor er du sød!
Jeg synes virkelig ventetiden bliver lang nu når man kender kønnet

Anmeld

30. august 2013

Monski

ette1987 skriver:

Tror også den kan ligge foran på forskellige måder 

Tak 

Ja selvfølgelig min ligger godt nok og fylder fra toppen og helt ned til blæren så den dækker det meste

Men det er bare skønt det ikke har betydet noget og det vigtigste af alt så ligger den ikke i vejen for fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.