Hvor mange skal have marts babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

Sara.

Zafir skriver:

Jeg tror du skal have en februar baby så

Jeg blev gravid den 28 juli og havde sidste mens så omkring den 20 juni.

Skal du scannes snart, så du bliver sikker på terminen?

Jeg skal til læge på mandag og regner med at blive sendt til tidlig scanning når terminen er så usikker.. Men nu må jeg se hvad lægen siger.
Er rigtig glad for at være gravid, det er bare lidt frustrerende slet ikke at ha en idé om hvornår terminen ligger..... Med det tænker jeg at når jeg ikke kunne teste positiv 1 juli så kan jeg jo ikke være så meget gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
lærkes_mor skriver:

Jeg skal til læge på mandag og regner med at blive sendt til tidlig scanning når terminen er så usikker.. Men nu må jeg se hvad lægen siger.
Er rigtig glad for at være gravid, det er bare lidt frustrerende slet ikke at ha en idé om hvornår terminen ligger..... Med det tænker jeg at når jeg ikke kunne teste positiv 1 juli så kan jeg jo ikke være så meget gravid?

mmm... Er der ike nogen der først tester positiv senere, fordi deres krop ikke udskiller så meget af de der hormoner i starten?

Jeg tænker mere på din sidste mens dag. Bliver spændende til scanning. Jeg skal til scanning på torsdag.

Anmeld

2. august 2009

Sara.

Zafir skriver:

mmm... Er der ike nogen der først tester positiv senere, fordi deres krop ikke udskiller så meget af de der hormoner i starten?

Jeg tænker mere på din sidste mens dag. Bliver spændende til scanning. Jeg skal til scanning på torsdag.

Ja i følge min mens. så sku det blive midt februar ca... meeen det tror jeg bare ikkke føler mig slet heller ikke gravid... kun en ,lille smule efter jeg tog testen - så det må være en del psykologisk

Spændende med din scanning på torsdag! Jeg krydser fingre for det bedste

Anmeld

3. august 2009

Nemesis

Zafir skriver:

Jeg kan åbenbart kun lave børn på denne tid af året

Idun = 1. april (min egen termin 31. marts - lægens 22. marts)
Spunken 17. april
Spire = 25. marts

Zafir 4+1

Det med at lave babyer på en bestemt tid af året kender jeg godt.. endda med 2 forskellige fædre..og det gælder også manden :-)

Min den store..fødselsdag 17/1 (termin 4/2)
Hans den store 10/12
Vores første 27/10 men termin 4/12
Vores den næste har termin den 19/1

Men altså man mp jo tage dem når de kommer :-)

Sisse som snart har rigtig mange fødselsdage i dec/jan, idet min mor og far også har i disse måneder.

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ladydan1 skriver:

Det med at lave babyer på en bestemt tid af året kender jeg godt.. endda med 2 forskellige fædre..og det gælder også manden :-)

Min den store..fødselsdag 17/1 (termin 4/2)
Hans den store 10/12
Vores første 27/10 men termin 4/12
Vores den næste har termin den 19/1

Men altså man mp jo tage dem når de kommer :-)

Sisse som snart har rigtig mange fødselsdage i dec/jan, idet min mor og far også har i disse måneder.

Hehe også derfor det er godt de ikke ligger i nov-feb, for det er der 90% af min familie og svigerfamilie har fødselsdag haha

Anmeld

6. august 2009

Pigemor

Jeg venter også martsbarn, nr. 2. Så min lille pige skal være storesøster.. 

Anmeld

7. august 2009

binagris

Jeg venter også marts barn. Jeg har foreløbig termin d. 16.marts.

Har en datter på 13 mdr, som så skal være "lille" storesøster

Anmeld

7. august 2009

malenealm

Jeg er sat til 30 Marts, det regnede lægen ud da jeg fik min første tid, til læge besøg d 25. Men fødte 12 dage før men den første så nu må vi se...

Anmeld

10. august 2009

RumlesMor

Jeg satser også på en marts-baby... Det bliver mit andet barn, og dermed bliver min datter (der fylder 3 her i august) altså storesøster. Vi glæder os selvom det endnu er nyt...

Vi har dog ikke fortalt den store noget endnu, vi venter til det bliver mere virkeligt og hun evt. kan se maven vokse.

Har endnu ikke været ved læge, men er ikke i tvivl, og i følge min egne beregninger bliver det sidst i marts...spændende.

Anmeld

11. august 2009

mrsolsen

Hejsa

Jeg er helt ny herinde - og venter også en Marts 2010 baby - har pt. termin d. 20. Marts     Håber alt går godt . . . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.