Hvor mange skal have marts babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.055 visninger
35 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg kan åbenbart kun lave børn på denne tid af året

Idun = 1. april (min egen termin 31. marts - lægens 22. marts)
Spunken 17. april
Spire = 25. marts

Zafir 4+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

LauraLW

Jeg skal ha en marts baby.

Umiddelbart er termin d 13 Marts, men forventer nærmest at det bliver rykket lidt v læge/scanning på grund af kuk i sidste cyklus.

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Jeg skal ha en marts baby.

Umiddelbart er termin d 13 Marts, men forventer nærmest at det bliver rykket lidt v læge/scanning på grund af kuk i sidste cyklus.

Hvaffor en vej tror du at du bliver rykket?... men det er vel ikke sååå meget at du ryger 'ud' af marts Når det er 13. marts der er termin hehe...

Anmeld

17. juli 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Hvaffor en vej tror du at du bliver rykket?... men det er vel ikke sååå meget at du ryger 'ud' af marts Når det er 13. marts der er termin hehe...

Nej slet ikke, hehe. Den bliver måske bare rykket til d. 17 eller sådan noget (rent gæt) - Men det kan de vel først vurdere ved scanning ik?

Anmeld

17. juli 2009

Lise

Jeg skal have marts-baby. Med mindre den vil komme ud ti dage for tidligt som storebror - så skal jeg have februar-baby. Men terminen er 7. marts

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

Lise skriver:

Jeg skal have marts-baby. Med mindre den vil komme ud ti dage for tidligt som storebror - så skal jeg have februar-baby. Men terminen er 7. marts

Uhhh... Fødte du 10 dage før sidst? Så bliver det spændende denne gang

Var det lægens eller din egen termin?

Anmeld

17. juli 2009

Lise

Zafir skriver:

Uhhh... Fødte du 10 dage før sidst? Så bliver det spændende denne gang

Var det lægens eller din egen termin?

Den første terminsdato jeg fik hed 25. juli, og så blev den rykket til d. 27. juli... og jeg fødte så den 16. juli (ca. 9-11 dage før).

Anmeld

18. juli 2009

mum2010

Jeg skal også have en lille marts baby. Er af lægen sat til den 7. marts, men jeg havde lidt kuk i min cyklus da jeg måneden før stoppede på p-pillerne, så kan være jeg skal føde nogle dage tidligere  Men det var vældig hurtigt vi blev gravide må man sige

Jannie 6+5

Anmeld

22. juli 2009

baby2010

Jeg kan vist lige nå at være med i denne gruppe, for indtil videre har den lille fødselsdag 1. marts

Kh Julie 8+2

Anmeld

23. juli 2009

Stine29

Jeg skal også have en marts baby... Sådan ca. omkring den. 12 marts.

Knus Stine - 6+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.