LauraLW skriver:
Det er også et lægehus, og det var en af senior lægerne jeg var inde hos. - Næste gang har jeg insisteret på at få en af de andre, og det håber jeg så går lidt bedre. - Ellers skifter jeg helt tror jeg.
Hende jeg så da jeg aborterede var ellers super, men hun var desværre en turnus læge, så hun er stoppet igen.
Men nu krydser jeg fingre for at det går bedre her d 28.
Ja, de der senior læger, de er tit nogen ARGH nogen!!!...

Heldigvis er 'vores' senior læger lige stoppet (på nær én! Som jeg altid går UDENOM!!!!!!!!!) og specielt dame lægen af vores senior læger, hun var bare en KO...

Jeg kom op til hende, fordi jeg havde fået svamp af pencillin... Så siger hun: Ja, du har jo nok klamydia!!! - Øhhh nej, det tror jeg ikke, for jeg har jo været gift i 4 år...
JA- hvor godt kender du egentligt din mand!?? - Var så hendes kommentar, da hun så tog en klamydia test på mig og det selvfølgelig viste sig at være svamp efter pencilinen!!!... :-S
Præcis samme trick har hun gjort med min veninde, der havde problemer efter fødslen af hendes tvillinger... Så havde hun også bare sikkert klamydia :-S
Føj hun er så dum...

Men heldigvis er hun jo stoppet ...

Jeg HÅBER det er en sød en der kigger på dig den 28. Du må endelig skrive efter dit lægebesøg
Anmeld