Ja, så fik jeg jo svar fra lægen i tirsdags (undskyld vi har været i sommerhus og DANGDERE DEN

Så jeg har ikke fået skrevet det før nu)...
OG alt var fint. Der var intet i vejen, sådan ser min livmoderhals åbenbart ud... Men hun ville alligevel indkalde mig til gyn-undersøgelse på sygehuset...
Okay - Jeg har jo sådan set affundet mig med at det ikke bliver nu og sådan, når min krop opfører sig sært og jeg jo også blødte en lille bitte smule i sidste uge...
MEN - Så igår - skulle jeg have haft mens kl. 5 om morgenen (normalt er jeg MEGET præcis)... Og jeg vågnede kl. 630 og tænkte: HVAAAAD?!!!... Nå - slog koldt vand i blodet... Prøve at sove noget mere (vi var jo sommerhus...) Nå kl. 8 kunne jeg ikke sove mere. Stadig ingen mens... HMMM!!!!!
Hele dagen går jeg bare og tænker: Det er fanmer løgn?!... vi har dårligt haft tid til at knalde og jeg troede fanmer slet ikke at jeg kunne blive gravid nu, men da vi er på vej hjem fra sommerhus, fortæller jeg husbonni at jeg tror han er RIGTIG god til at ramme plet så vi måske burde købe en test... 'Øhhh, hvad for en test???' (som kun mænd kan spørge?! hehe)... Altså du VED sådan en test!!!!! BLINK!!! ... DOING - så faldt ti øreN!!!...

hehe...
Nå, vi kommer hjem ca 2030 om aftenen... Jeg er så gået ca 15 timer over tid. Jeg giver mig til at tisse på sådan en af de der dimser i pakken og FJOLS til mig, så tisser jeg ikke i en kop, for testen virker self ikke!!!!... SÅK!! En hel tissetår spildt og stadig ingen vis-hed, selvom jeg godt vidste at den var der (som min læge siger: DU ER KVINDE du VED hvornår du er gravid - test er overflødige

)...
Putte Idun - som sover sent!!!... Kl. 23 tisse igen - Dennegang i en kop!! og tadaaaaaaaaaaaa... FANMER om jeg ikke er gravid?!?!!?... HVOR SINDSYGT!!

Så jeg er sådan temmelig rundt på gulvet for det første, fordi min krop bare har drevet gæk med mig de sidste måneder og på den anden side er jeg jo GLAD og på den 3. side, så kommer de der tanker selvf. med om det nu er en rask lille én osv... Så nu skal jeg ringe til lægen i morgen og høre, hvordan vi gør med at komme til alle de der prøver, så vi kan få vished om at den er rask, så tidligt som muligt. - det var noget med at de kunne teste fra a-å i uge 8... vidst nok, men kun gjorde det, hvis der var en grund, fordi det var meget dyrt og sådan... mmm...
Så nu er det bare at sige: WAUW - nyde at jeg ikke har vildt meget kvalme også TRO på at det er en dejlig rask og sund baby der kommer til Marts... Og lige en fodnote, så er det MEGA MEGA underligt, at jeg er blevet gravid nu. Det er 3. gang jeg er gravid, med termin heromkring. Første gang Idun: Min termin 31. marts, lægens termin 22 marts, født 1. april... 2. gang, spunken: Min og lægens termin 17. april og nu her: har jeg termin 25. marts... Mmmm... (altså fordi jeg er HELT sikker på, hvilken dag jeg blevet gravid HEHE!!!!!!!!!!!) Så jeg har bare at føde til tiden eller lidt før, så de ikke har fødselsdag lige oveni hinanden!!
Og hvad endnu vildere er: Så holdte vi et SUPER dejligt blót om lørdagen, hvor vi 20 mennesker bad til Freya om at vi måtte blive gravide med en sund og dejlig baby... Og DADAAAAAAAAAAAAA - jeg er blevet gravid dagen efter!!!! :O Er det ikke sindsygt!! Så må man fanmer sige at guderne svarer
Nå, nok fra mig - også smutter jeg jo så fra denne gruppe.
SUPER SUPER SUPER held og lykke og gode knald til jer andre

Zafir 4+0