Melder mig!!! :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Med et indlæg som jeg lige har skrevet på 'prøver at blive gravid'
Ja, så fik jeg jo svar fra lægen i tirsdags (undskyld vi har været i sommerhus og DANGDERE DEN  Så jeg har ikke fået skrevet det før nu)...

OG alt var fint. Der var intet i vejen, sådan ser min livmoderhals åbenbart ud... Men hun ville alligevel indkalde mig til gyn-undersøgelse på sygehuset...

Okay - Jeg har jo sådan set affundet mig med at det ikke bliver nu og sådan, når min krop opfører sig sært og jeg jo også blødte en lille bitte smule i sidste uge...

MEN - Så igår - skulle jeg have haft mens kl. 5 om morgenen (normalt er jeg MEGET præcis)... Og jeg vågnede kl. 630 og tænkte: HVAAAAD?!!!... Nå - slog koldt vand i blodet... Prøve at sove noget mere (vi var jo sommerhus...) Nå kl. 8 kunne jeg ikke sove mere. Stadig ingen mens... HMMM!!!!!
Hele dagen går jeg bare og tænker: Det er fanmer løgn?!... vi har dårligt haft tid til at knalde og jeg troede fanmer slet ikke at jeg kunne blive gravid nu, men da vi er på vej hjem fra sommerhus, fortæller jeg husbonni at jeg tror han er RIGTIG god til at ramme plet så vi måske burde købe en test... 'Øhhh, hvad for en test???' (som kun mænd kan spørge?! hehe)... Altså du VED sådan en test!!!!! BLINK!!! ... DOING - så faldt ti øreN!!!... hehe...

Nå, vi kommer hjem ca 2030 om aftenen... Jeg er så gået ca 15 timer over tid. Jeg giver mig til at tisse på sådan en af de der dimser i pakken og FJOLS til mig, så tisser jeg ikke i en kop, for testen virker self ikke!!!!... SÅK!! En hel tissetår spildt og stadig ingen vis-hed, selvom jeg godt vidste at den var der (som min læge siger: DU ER KVINDE du VED hvornår du er gravid - test er overflødige )...
Putte Idun - som sover sent!!!... Kl. 23 tisse igen - Dennegang i en kop!! og tadaaaaaaaaaaaa... FANMER om jeg ikke er gravid?!?!!?... HVOR SINDSYGT!! 

Så jeg er sådan temmelig rundt på gulvet for det første, fordi min krop bare har drevet gæk med mig de sidste måneder og på den anden side er jeg jo GLAD og på den 3. side, så kommer de der tanker selvf. med om det nu er en rask lille én osv... Så nu skal jeg ringe til lægen i morgen og høre, hvordan vi gør med at komme til alle de der prøver, så vi kan få vished om at den er rask, så tidligt som muligt. - det var noget med at de kunne teste fra a-å i uge 8... vidst nok, men kun gjorde det, hvis der var en grund, fordi det var meget dyrt og sådan... mmm...

Så nu er det bare at sige: WAUW - nyde at jeg ikke har vildt meget kvalme også TRO på at det er en dejlig rask og sund baby der kommer til Marts... Og lige en fodnote, så er det MEGA MEGA underligt, at jeg er blevet gravid nu. Det er 3. gang jeg er gravid, med termin heromkring. Første gang Idun: Min termin 31. marts, lægens termin 22 marts, født 1. april... 2. gang, spunken: Min og lægens termin 17. april og nu her: har jeg termin 25. marts... Mmmm... (altså fordi jeg er HELT sikker på, hvilken dag jeg blevet gravid HEHE!!!!!!!!!!!) Så jeg har bare at føde til tiden eller lidt før, så de ikke har fødselsdag lige oveni hinanden!!

Og hvad endnu vildere er: Så holdte vi et SUPER dejligt blót om lørdagen, hvor vi 20 mennesker bad til Freya om at vi måtte blive gravide med en sund og dejlig baby... Og DADAAAAAAAAAAAAA - jeg er blevet gravid dagen efter!!!! :O Er det ikke sindsygt!! Så må man fanmer sige at guderne svarer

Nå, nok fra mig - også smutter jeg jo så fra denne gruppe.

SUPER SUPER SUPER held og lykke og gode knald til jer andre

Zafir 4+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

LauraLW

Hold da op Zafir! Mange gange tillykke, og velkommen i gruppen :-)

Render selv rundt med nogle af de samme tanker som dig (om det nu går som det skal denne gang) så på mange områder kan jeg sagtens følge dig. - Men indtil modsatte er bevist, så er alt selvfølgelig i den skønneste orden

Glæder mig til at følge din graviditet.

Laura

Anmeld

17. juli 2009

MaleneG

Kæmpe tillykke med den positive test, og velkommen i gruppen
Håber alt vil gå vel, og du vil få den dejligste baby til marts

Anmeld

17. juli 2009

3rollinger

Stort tillykke til dig, Zafir.

Hvor sjovt at du er SAA praecis med din mens, kl 5 om morgenen .

Og hvis Freya har hoert din boen om graviditet og har svaret, saa har hun da ogsaa soerget for at den bliver sund og rask.

Knus
Trine

Anmeld

17. juli 2009

Lise

Stort tillykke

Dejligt med en mand der kan ramme rigtigt uden alt for mange forsøg

Lise 6+5

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Hold da op Zafir! Mange gange tillykke, og velkommen i gruppen :-)

Render selv rundt med nogle af de samme tanker som dig (om det nu går som det skal denne gang) så på mange områder kan jeg sagtens følge dig. - Men indtil modsatte er bevist, så er alt selvfølgelig i den skønneste orden

Glæder mig til at følge din graviditet.

Laura

Hvad var der galt sidste gang med dig?

Nu har jeg lige snakket med min læge og hun blev selvfølgelig meget overrasket og glad Så snakkede vi lidt om, hvordan og ledes vi skal gøre... Hun sagde at hun vil undersøge mig TIDLIGT og hun vil sende mig til tidlig scanning i uge 7-8 stykker... Så sagde hun at vi kunne godt blive undersøgt med biopsi og den slags, men vi skal HUSKE at vi starter 'forfra' på 0,01% risiko for at få et downs barn igen, så hvis vi får en biopsi er der risiko for abort og sådan... mmmm...

Men at jeg selvfølgelig ville blive scannet nærmest alt jeg har lyst til osv, indtil det er bevist at den selvfølgelig er rask!!!...

Men at NF tidligst kan laves deromkring uge 12... Når jeg tænker over det er der jo 'kun' 8 uger til... mmm .... Men vi aftalte at jeg skulle snakke med dem om det på sygehuset, når jeg kom ind til tidlig scanning

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

Trina skriver:

Stort tillykke til dig, Zafir.

Hvor sjovt at du er SAA praecis med din mens, kl 5 om morgenen .

Og hvis Freya har hoert din boen om graviditet og har svaret, saa har hun da ogsaa soerget for at den bliver sund og rask.

Knus
Trine

Hvor vildt  jeg har aldrig før mødt én der også får mens præcis kl. 5 om morgenen hehe

Men ja - Det prøver jeg virkelig også at vælge at tro på  Jeg har klemt min Freya halskæde en del gange de sidste dage og sagt tak og bedt om at den er rask

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

Lise skriver:

Stort tillykke

Dejligt med en mand der kan ramme rigtigt uden alt for mange forsøg

Lise 6+5

Hehe  Ja... Så kan man jo bare fortsætte med at dyrke sex for sjov. Det syntes jeg nu engang er rarere...

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

MaleneG skriver:

Kæmpe tillykke med den positive test, og velkommen i gruppen
Håber alt vil gå vel, og du vil få den dejligste baby til marts

TAK 

Anmeld

17. juli 2009

3rollinger

Zafir skriver:

Hvor vildt  jeg har aldrig før mødt én der også får mens præcis kl. 5 om morgenen hehe

Det goer jeg altsaa heller ikke. Jeg er da nogenlunde praecis, men slet ikke saa jeg kan saette uret efter det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.